XR250R Tunen

gerrit25kw

MF'er
2 apr 2004
86
0
Hallo iedereen,

Ik heb goed gezocht in dit forum, maar ik kan het niet echt vinden.
Mijn vraag is of er kits zijn om een xr250r een beetje te verbouwen.
Of dat er iemand is die hem een beetje cool gemaakt heeft?

Ik ga iig wel wat foto's op deze site zetten als ik met de verbouwing ga beginnen :) .

Greetz! :] .
 
Laatst bewerkt:
D'r heeft hier iemand ooit een topic geopend over z'n XR250 die die had getuned en voor rally had geprepareerd. Weet zo niet meer wie dat was maar kun je waarschijnlijk wel vinden met de zoek functie...?
 
ga je ombouwen tot supermotard? laatst stonden er foto's van een errug mooi omgebouwd 250'je. Staat ook te koop op marktplaats voor de foto.
Zijn best wat tuning spullen te koop hoor, denk aan uitlaat, HC zuiger, nokkenas.
 
hy.

ja dat topic had ik gevonden. Er staan wel wat pics, maar al zn commentaar heeft tie weggehaald :? vaag. Maar ik vindt dat niet zo'n hele mooie geworden, maar dat is mijn smaak.

Het gaat idd ook om uiterlijk en niet om het vermogen O-) .

Als iemand nog pics of kits weet, ik hoor t graag.

En die op marktplaats heb ik nog niet kunne vinden. Ik heb het trouwens over de wat oudere modellen van rond 1990.

Tnx en groetjahs.

G.
 
ach voor de snelheid hoef je het niet te doen. het is geen racer hé. maar 120 /130 haalt tie wel.

Mijne liep 120 en met wind mee en een lekker wijf in zicht 125km/u, maar dat wil je ECHT niet rijden, dan rijd je echt op een vibrator op de hoogste stand. Reed hooguit 110 en af en toe effe verder open.... maar lekker is anders.

Enige wat je denk ik hebt zijn decal sets, voor de rest zou ik 'm redelijk origineel laten, misschien USD voorvork en natuurlijk andere uitlaat/demper/K&N spul ?
 
tnx voor de reactie :) . maarre het gaat idd over optisch tunen. Maar dat is toch ook tunen? Begrijp dat de meeste aan iets anders denke.

Maja. Ik ga dus maar een beetje opzoek naar een leuke demper denk ik. en het tankje zou ik wel een andere kleur willen hebben. Die is nu orange. De rest van de motor is rood met wit.

Hij rijdt iig prima en ik vindt het een leuke bike om mee te beginne.
:] :] .

Maar het oog wilt ook wat natuurlijk en nu vindt ik hem er een beetje oubollig uitzien, dus vandaar mijn vraag.

Als iemand nog wat leuks weet hoor ik het wel.

Greetz!
 
Voor&Na.jpg


WOW VET :) .

Zo wil ik hem niet hebben hoor (willen wel maar is niet te betale). Maar ik zie hier wel een leuke koplamp. Kan je zoiets overal krijge of bestellen ergens? Ik kan dr nix van vinde.
 
14300184.jpg


wow stoer :) .

Ik zag ook dat je het voorspatbord kunt afzagen voor een deel. Hm.. iemand ooit gedaan?
 
Ja, bij mijn XR600 heb ik bij ombouw naar SM het spatbord subtiel ingekort, afgerond en bijgeveild. Kan best, maar meeste mensen vinden kant en klare SM (korte) spatbordjes vaak mooier...
 
hoi,

Ik heb wat rondgekeken en er zijn best wel leuke stickersets te krijgen.

Alleen nu vraag ik me nog iets af. Mijn tank heeft niet zo'n hele mooie kleur vindt ik zelf. Daarom wou ik hem een andere kleur spuiten. Alleen de tank is wel van kunststof (plastic ;) ). Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je deze ook gewoon spuiten of bladderd dat er later weer af??
 
bladdert af, zoek even op "tank" op supermotard.be forum

moet 2componenten epoxyprimer zien te scoren...(laat me het weten als je het gevonden hebt, ik kan het nl. nergens vinden....niet gek..heb nog niet goed gezocht)..
 
nou ik heb de volgende dingen gevonden:
Andere handvaatjes
Stuurbeschermer (of hoe dat ook zou mogen heten)

Ik wil nog kopen:
Een stickerset.
Een andere koplamp (89.95 dus nog even kijke of hij ergens goedkoper is)
Verschillende soorten voorspatbord.

Als hij af is zal ik eens wat plaatjes schieten.

Als iemand nog leuke dingen weet, altijd tips welkom.

Greetz. :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan