XR600 supermotard met GS500 wielen?

Nee, dan zul je echt het een en ander moeten aanpassen.
Sowieso opmaat bussen draaien en dan nog zien te hopen dat de asdikte hetzelfde is.
 
thanks, en eventueel de schijf? is de afstand uit het hart van de naaf t/m de schijf gelijk aan die van een xr?
 
Zou je moeten opmeten, maar ik durf 99% zeker te zeggen dat dit niet het geval is. Gs heeft namelijk grotere schijven, is een straatfietsje.
 
Zou je moeten opmeten, maar ik durf 99% zeker te zeggen dat dit niet het geval is. Gs heeft namelijk grotere schijven, is een straatfietsje.

voor zover ik weet schelen de achterschijven niet zo enorm veel... tussen offroaders en straatfietsen...
maar de voorschijven zijn idd groter van een gs.
 
Wij hebben een KTM 360SX op Suzuki GS500 wielen gezet, andere lagers, nieuwe vooras laten draaien en bevestigings platen voor de remklauwen gemaakt.
Wanneer je wat foto's wilt zien moet je maar mailen.
 
voor zover ik weet schelen de achterschijven niet zo enorm veel... tussen offroaders en straatfietsen...
maar de voorschijven zijn idd groter van een gs.


achterremschijf is inderdaad iets groter van diameter dan een XR of CR remschijf, maar de diameter kun je wel wat verkleinen op een draaibank.Op mn ex cr500 was dit ook gedaan, gewoon de gs500 achterremschijf iets afdraaien zodat de diameter iets kleiner wordt, je hebt nog zeker genoeg "vlees" over om op te remmen
 
Wij hebben een KTM 360SX op Suzuki GS500 wielen gezet, andere lagers, nieuwe vooras laten draaien en bevestigings platen voor de remklauwen gemaakt.
Wanneer je wat foto's wilt zien moet je maar mailen.


Ik zou wel graag wat fo's willen zien , wij willen namelijk een 520 ombouwen met gs 500 wielen.
Mijn email is knollie01@wanadoo.nl

Groetjes Peter
 
het is niet moeilijk, zolang de velg tussen de vork en de achterbrug past

1. ga naar een lagerboer, haal lagers die in het wiel en om de orginele as passen.(monteer dat)
2. ga naar de gamma, en haal een doosje vulschijven (volgens mij bij achteras van een xr diam. 17 en voor diam. 15 en ga net zo lang beide kanten opvullen tot je het wiel mooi in het midden vind zitten, meet het op en ga met de maten naar een metaal bewerker en zeg dat je 4 afstand bussen nodig heb met die maten.

3. monteer dat en maak een remklauwadapter... en klaar
 
GS 500 wielen in mijn Honda:

GroteFoto=LWNPDWOC


GroteFoto=O6NVBNPG
 
als je op zoek bent naar GS wielen....
ik wil er vanaf... dus voor een leuk prijsje...

heb er eventueel nog een swingarm bij als je daar belangstelling voor hebt... en banden...

voorwiel
full


achterwiel
full


swingarm enzo
full


m.v.g. Remco
 
Terug
Bovenaan Onderaan