xr600r 1989

koendd

Die hard MF'er
24 mrt 2011
343
44
Lichtervelde
eindelijk is het ervan gekomen en heb ik een enduro/éénpitter gekocht!

na wat rongekeken te hebben bleek er niet bijster veel te koop in belgiê, of ik zoek verkeerd. Maar wel uitgekomen op een xr600.
17.000km van een man van 69 gekocht. jaren mee op vakantie geweest in marokko, griekenland, montenegro etc maar nu krijg hij hem al even niet meer in gang getrapt.

nadat hij zelf 500eu van zn prijs haalde was ik akkoord met zijn bod :]

staat dus al even.
- Voorrem vast
- carbu schuif vast

verder wel nog een originele tank en zit bijgekregen.

full
 
een uurtje na thuiskomst aan het lopen gekregen, nieuwe bougie, verse benzine uit het hulptankje eraan en de carb even op gehaald, gasschuif losgemaakt, vastzittende vlottertje terug losgemaakt.
Viel zeer goed mee, is weggezet zonder benzine in de carb dus sproeiers niet verstopt en geen prut in het carb bakje.
 
Leuke motor! Cool ook die Acerbis tank, geeft hem een oldschool enduro look (wat het natuurlijk ook is :) )
 
jup, idd leuk accesoire, voor nu wel terug originele tank en zitje erop, want beide benzinekraantje van de tank zitten vast.
Die van de originele tank oorspronkelijk ook maar met wat kruipolie toch los gekregen en hij lekt niet, dus dan maar voor nu de gewone tank erop.

behalve de voorrem (zuigers vast) rijd hij echt super, vandaag 30tal km gereden, bevalt me prima!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan