XR600r eindelijk af!!

sonic666

MF'er
9 sep 2004
117
0
Megchelen
ik heb mn xr 600r eindelijk af en krijg hem met de kickstarter niet gestart kheb al vanalles geprobeer net voor de comp zettuh en net halverwege maar wil niet hij loopt wel als ik hem achter de auto aan trek! dan loopt hij wel (nog niet super heb ik het idee) bougie kan het niet zijn en de rest van de ontsteking ook niet. kheb het idee dat het de timing is van de nokkenas kan da??
 
nou wie wil dr een stukkie hebbe.
ik wil eigenlijk wel zon rol hebben maarja... dan moeten er wel meer zijn die ook een stukkie willen hebben... ik kan het hier zo ophalen bij de winkel dus postzegel drop en versturen maar...


kmoet ook nog zien dak mn uitlaat bij elkaar verdien :P
 
Laatst bewerkt:
Hmzzz dat haalde helaas ook nix uit. misschien nog wel een belangrijk feitje... de kickstarter slaat bijna altijd terug (als ik goed kick) dit vind ik raar hij wil dus wel aanslaan maar hij doet ut net nie.. ':
 
hmzz sja ik trap al bijna zo hard als ik kan maar ik durf nu eigenlijk niet nog harder te trappen omdat ik anders vermoed dat ik mn enkel breek :? duzja.. en zoals al gezegt is moet ie met zelf een zacht trapje al kunnen starten maja ik trap dus al hard (vind ik zelf) misschien moet ik iemand die zo'n apparaat heeft is een keer laten trappen (kijken wat die ervan vindt)

Greetzzz
 
kijk daar hebben we wat aan! maaruh nog nooit ik heb het als ik echt trap iedere keer eigenlijk wel... ': echt vaag dat ding van mij maar ik wil onderhand wel eens dat ie loopt nog ff en ik moet naar de motorzaak ;(

nouja.. thanx
 
ja daar begon ik ook al aan te twijfelen maar zoals er al werd gezegt kon de kleptiming niet verkeerd staan (volgens het boek goed gezet) en de ontsteking sja kan volgens mij ook niet verkeerd staan dat zit met een paar spiebanen... volgens mij lukt het niet eens om die er verkeerd op te zetten...

Greetz bart
 
hey nog ff een vraagje ik hoorde van iemand dat de decompressie bij yamaha en suzuki blijft hangen is dat bij een xr ook zo??
bij mij opend die gewoon een uitlaat klep alleen maar als ik hem in trek
 
bij dr (van koen) weet ik dat het inknijpen is, en dat ie blijft hangen tot je klik hoort, en dan kicken.
Bij xr is dat niet zo.
Is gewoon kicken tot je compressie, inknijpen, tikje door, loslaten.
 
Ik heb ook al een aardig tijdje een XR, en....die van mij start ook echt ronduit klote! Echt vervelend...ik heb de sproeiers al schoon gemaakt, nu eens kijken of de spruitstukken goed aangesloten zitten. Heb gisteren nieuwe klembandjes gekregen, de dingen die erop zaten waren met kruiskopschroeven die helemaal uitgehold waren. Hopen dat het nut heeft...ik leef met je mee ;)
 
ik denk dat het toch een carburatie probleem is. Krijgt hij wel genoeg benzine? Zet je dodemans knop eens op uit en dan met je kleppenlichter ingeknepen vol gas een paar keer doortrappen. Dan ff bdp opzoeken en dan loeihard trappen :) . Niet vergeten je dodemans knoppie goed te zetten, was ik een keer vergeten toen iemand kwam kijken die me motor wel wou kopen, sta je daar hijgend met je rooie kop te trappen...
 
sja onderhand wil ik dat ding ook wel verkopen.... maja moet hij toch lopen en als ie loopt wil ik hem weer houden lastig he....
maaruh ik ga binnenkort naar de dealer dan vraag ik het daar misschien dat zij iets weten (hopelijk hebben ze er ervaring mee) ik zit in elk geval zonder ideeen nu duz..
 
Nou hehe ik heb het eindelijk vorige week gevonden hoor 't schijnt dat die boer die m hiervoor had het nokje voor de ontsteking er met een hamer heeft op gewerkt waardoor de bredere spiebaan iets minder breed was geworden zodoende kon hij er op meerdere manieren makkelijk op ': nouja kheb het in elk geval gevonden...

sja dat is het probleem als je een motor koopt die helemaal uit elkaar ligt
Maja tis nu echt 1 keer trappen lopen ZELFS koud
 
Terug
Bovenaan Onderaan