XR600R T.E.A.B

weinig bijzonders eigenlijk
het maakt een hoop herrie en het rijd lekker
voor info kan je altijd ff mailen
fotos op aanvraag (ik ben niet zo bekend met pics op forums zetten )
en anders kan je altijd nog kijken op speurders.nl
hier de juiste link : http://www.speurders.nl/speurder.php?id=22491887&tbl=ads
eventueel ruilen tegen een andere fiets is ook altijd bespreekbaar


Een XR600R uit 1994 met nog trommelrem lijkt me stug ;)
 
hmz misschien ff niet goed opgelet |( , dit was ff uit mn blote knar ,
zal de papieren nog eens opsnorren en kijken wat het gebortejaar echt is
misschien issie later op kenteken gezet ?
komt allemaal goed (hoop ik :+ )
 
Ieder zijn eigen smaak, maar dat streethfighterkuipje staat voor geen meter :N

Succes met de verkoop :Y
 
Ieder zijn eigen smaak, maar dat streethfighterkuipje staat voor geen meter :N

lol _O- , alles aan de motor is demontabel _O- , en idd smaken verschillen en ik zit eigenlijk niet op jouw mening wat betreft smaak te wachten , de motor staat te koop en is niet op het forum gezet om beoordeeld te worden of het jou smaak is oid :X

maar iig bedankt voor het succes wensen met de verkoop
 
lol _O- , alles aan de motor is demontabel _O- , en idd smaken verschillen en ik zit eigenlijk niet op jouw mening wat betreft smaak te wachten , de motor staat te koop en is niet op het forum gezet om beoordeeld te worden of het jou smaak is oid :X
Goh, dat wist ik niet dat het demontabel was :Z
Oja, en als je het op een openbaar forum zet, kun je commentaar verwachten, of je nu wilt of niet :Y
 
Goh, dat wist ik niet dat het demontabel was :Z
Oja, en als je het op een openbaar forum zet, kun je commentaar verwachten, of je nu wilt of niet :Y

wel , bij deze weet je dus dat alles demontabel is (weer wat geleerd , de dag begint al goed ;) )
maar waarom commentaar geven ? ik snap niet waarom je iets zomaar af moet gaan kraken :r , is het niet leuker om wat positieve kritiek te geven ? zoals bijvoorbeeld , wat zijn de banden mooi zwart en rond oid ? _O-
positieve kijk geeft het leven wat meer glans ipv een zwart (negatief)randje
maar oke ieder zn ding
ik kan er nu denk wel vanuit gaan dat jij dus geen interesse hebt in mn xr ? :X _O-
jmmr :W :W :W
 
wel , bij deze weet je dus dat alles demontabel is (weer wat geleerd , de dag begint al goed ;) )
maar waarom commentaar geven ? ik snap niet waarom je iets zomaar af moet gaan kraken :r , is het niet leuker om wat positieve kritiek te geven ? zoals bijvoorbeeld , wat zijn de banden mooi zwart en rond oid ? _O-
positieve kijk geeft het leven wat meer glans ipv een zwart (negatief)randje
maar oke ieder zn ding
ik kan er nu denk wel vanuit gaan dat jij dus geen interesse hebt in mn xr ? :X _O-
jmmr :W :W :W
Misschien een andere kijk op eventueel commentaar hebben ipv je meteen aangevallen te voelen, brengt ook wat meer glans in je leven :Y
:

weinig bijzonders eigenlijk
het maakt een hoop herrie
 
effe wat anders.... wat is voor jou een aannemelijk bod?????

als ik hem zo bekijk bied ik €10,-
meer he'k d'r niet voor over, moet veel aan gebeuren
 
effe wat anders.... wat is voor jou een aannemelijk bod?????

als ik hem zo bekijk bied ik €10,-
meer he'k d'r niet voor over, moet veel aan gebeuren

:? _O- :W
als je van plan bent een showbike te gaan bouwen kan je beter wat investeren en een nieuwere kopen :Y
als je gewoon wilt rijden op een xr ,is dit misschien wel wat
en wat dat "werk" betreft wat eraan moet gebeuren ; dat is maar net hoe hoog je eisen zijn , het rijd het remt en heeft verlichting , er zijn mensen voor wie dat voldoende is (ik ben er 1 van :Y )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan