XR650

hoi ben trotse eigenaar van een xr650r maar heb een vraag?
als ik op de motor zit heb ik links een zwarte hendeltje bij de cabrateur waar moet ie op staan als ik rij in het midden iets naar boven of helemaal omhoog???
wie ken me helpen????????????????//
 
hoi ben trotse eigenaar van een xr650r maar heb een vraag?
als ik op de motor zit heb ik links een zwarte hendeltje bij de cabrateur waar moet ie op staan als ik rij in het midden iets naar boven of helemaal omhoog???
wie ken me helpen????????????????//

das wss je choke dat je bedoeld, het is een hendel die naar beneden hangt, of? anders is het de choke zoals ik al zei. als je die zet zo dicht mogelijk bij de motor zelf,staat je choke open, zet je hem helemaal langs andere kant, staat de choke af.
en je hebt een zeer goeie koop gedaan! nu nog fotos O-)
 
hoi ben trotse eigenaar van een xr650r maar heb een vraag?
als ik op de motor zit heb ik links een zwarte hendeltje bij de cabrateur waar moet ie op staan als ik rij in het midden iets naar boven of helemaal omhoog???
wie ken me helpen????????????????//


Chokeklep helemaal naar boven (richting tank) is koudstart,slaat hij aan ,choke direct naar het midden en na 1 min ofzo, volledig naar beneden (naar het motorblok toe).Klaar om te rijden. Nooit met choke op half of volledig rijden: kans op afgebroken chokeklep !

Regelmatig olie checken op de juiste wijze,zeker na aankoop.
Have fun en Ride Red *D
 
Chokeklep helemaal naar boven (richting tank) is koudstart,slaat hij aan ,choke direct naar het midden en na 1 min ofzo, volledig naar beneden (naar het motorblok toe).Klaar om te rijden. Nooit met choke op half of volledig rijden: kans op afgebroken chokeklep !

Regelmatig olie checken op de juiste wijze,zeker na aankoop.
Have fun en Ride Red *D

hmm ik start de mijne anders :}
Het gaat als volgt. Ik kick eerst twee maal met decompressiehendel ingeduwt, dan zet ik de choke een klein beetje aan, start die niet na twee keer goed stampen, zet ik die in het midden, start die dan, choke af, start die niet... choke helemaal open een sec of twintig laten draaien en choke helemaal af en hupla rouler *O* en dit lukt goed af en toe beetje minder maar toch goed O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan