XR650

Tandwiel overbrenging 15/48 met ketting van 112 schakels. gereden op de ring :W
full
 
ondertussen nog een fotootje van mijn moto, ik heb er nog niet veel op gezet dus bij deze krijg je weer eentje te zien *O*
ps: zet er gerust maar fotos op van jullie xr misschien kan ik de mijne verbeteren door de uwe te zien O-)
wel irritant dat je maar 100 kb mag uploaden, mijn fotos zijn zo altijd veel te groot en moet ik veel stukken knippen |(
full
 
Nu nog bochten nemen (chicken strips van 4cm ) :+
Komt nog,bent pas aan het rijden zeker.Moet eens deelnemen aan een SM.be ritje. :]

Zit er daar trouwens een andere schokbreker of veer onder achteraan?De veer is normaal geel bij alle 650's...
 
Nu nog bochten nemen (chicken strips van 4cm ) :+
Komt nog,bent pas aan het rijden zeker.Moet eens deelnemen aan een SM.be ritje. :]

Zit er daar trouwens een andere schokbreker of veer onder achteraan?De veer is normaal geel bij alle 650's...

jup jup }) andere veer. en inderdaad ik ben een beginneling, reed vroeger met honda cb 350 four ('74) en nu de xr (wat een stap O-) ). maar we leren vlug bij, en chicken strips... zijn dat mijn banden die dat aantonen of :+ ik probeer soms plat te gaan mja ben nog een klein beetje bang... moet die moto nog gewoon komen, ik heb hem twee maand
 
Ja mooi he vondt een ander ook hij is dan ook afgelopen november gestolen!!!!!

ooow :o ooh dat haat ik e! alle wij werken er voor en zij... voor hen is het ook werken... ik vind dat het belachelijkste en laagste dat er bestaat! ze zouden ze moeten vervloeken !
hebben ze hem terug gevonden? neen zeker '( heb je al een ander gekocht?
 
ooow :o ooh dat haat ik e! alle wij werken er voor en zij... voor hen is het ook werken... ik vind dat het belachelijkste en laagste dat er bestaat! ze zouden ze moeten vervloeken !
hebben ze hem terug gevonden? neen zeker '( heb je al een ander gekocht?

Nee niet terug gevonden komt ook niet meer terug!
Nee nog niets anders terug gekocht.
Wordt misschien een street fighter, SM momenteel erg in trek bij het dievengilde!!

Grtz Ed.
 
Nee niet terug gevonden komt ook niet meer terug!
Nee nog niets anders terug gekocht.
Wordt misschien een street fighter, SM momenteel erg in trek bij het dievengilde!!

Grtz Ed.

mm dat is waar, daarom ik probeer hem altijd ergens binnen te plaatsen dat ik weet dat het veilig is... mja lukt niet altijd, stomme dieven!
 
mm dat is waar, daarom ik probeer hem altijd ergens binnen te plaatsen dat ik weet dat het veilig is... mja lukt niet altijd, stomme dieven!

Ik zal je even uit de droom helpen dat binnen stallen geen 100% zekerheid bied tegen diefstal de mijne stond in een afgesloten garage aan de grond vast en is door drie deuren heen naar de lift gereden!
Dus succes!!!

GRtz Ed.
 
En de mijne...

Monnier tank/uitlaat (home made zadel + stickers),Hotcams Stage 2 nokkenas, grotere inlaat kleppen + bewerkte kop,HRC zuiger,Mikuni TM40 carb, open airbox,No Toil lucht filter,geen back fire screen,Braking Waves,Brembo CNC 4 tit. piston remklauw,NSR 250 rempomp,15 X 40 tandwielen (wheelies "on the gas" in 1/2/3).Volgt nog: 680 kit , Mikuni TMR 41 (naar 42 of 42.5mm),licht vliegwiel,16t voor of 38 t achter...
Hallo XRManu
vraagje: ik weet niet of jij t weet, maar bestaat er een adapter om een 320mm disc te spacen van de originele hub, om plaats te maken voor een brembo 4-zuiger klauw? Past nl niet rechtstreeks....
bedankt, RP
 
Terug
Bovenaan Onderaan