XR650R rijders

Is die plastiek herspoten(niks is zo mooi als Honda -rood }) )Gaat de verf op je tank niet bobbelen???

Je stationair is iets moeilijker bereikbaar,je moet het deksel van de vlotterkamer wegnemen,de stationair zit tss je hoofdsproeier en de CO vijs,een beetje verzonken...Je kan dit deksel wegnemen als de carbu nog op z'n plaats zit,je hebt enkel een kleine ,korte schroevendraaier nodig...
 
Ik heb eerlijk gezegd helemaal niet aan die tank gedacht :( Het was helaas noodzakelijk om de tank ook te laten spuiten. Andere delen kwamen in het begin in deze kleur terug en niet in de kleur die ik eigenlijk in mijn gedachten had. Kleur is erg mooi geworden maar was wel een hoop werk. Nu maar hopen dat het lang goed blijft. Achterband is een opgesneden slick van Maxxis. Wordt wel erg langzaam warm lijkt zo. Misschien moet het buiten wat warmer worden of gewoon wat harder rijden ;) Nu wil ik ook een stalen remleiding voor hebben. Iemand nog tips daarvoor?
full
 
klopt en die zitten in delft tov de makro
voor een appel en een ei (paar tientjes) maken ze ze in alle kleuren die je wil
doe je het via een motorzaak betaal je het dubbelen.
gewoon even langsrijden op werkdagen
 
gaaf ding!!, alleen moet je je vorkpoten niet afschermen met een of andere kap, of rubbers(voor steeninslag)

respect :P
 
Ik woon in Zoetermeer dus dat komt mooi uit. Tuf ik er vrijdag even langs. Moet ik voor RVS gaan of gewoon voor de stalen? Ben het met jullie eens over die voorvorkbeschermers. De enige die ik kan vinden zijn voor upsdvorken. Als iemand iets weet, hoor ik het graag. Alvast bedankt :}
 
Weet iemand nog een site waar movies van de XR650R terug te vinden zijn?
Het aanbod is beperkt volgens mij....
 
heb je vandaag in scheveningen zien rijden evel cartman.
volgens mij heb je nog steeds je 65 stationair sproeier erin.
tjonge tjonge wat knalt dat ding.
hij's wel heel mooi
 
Even dit topic omhoog kicken ;)

Ik wilde graag het grote achterlicht van mijn xr erafhalen en deze
omzetten naar het achterlicht wat bovenop het spatbord zit.

full


Ik zag dat een aantal mensen wat hier hun foto hebben gepost dit al gedaan hebben. Ik vroeg me af wat jullie voor een lamp hebben gebruikt daarin (de oude lamp die achter op het spatbord zat?)
Of hebben jullie iets nieuws voor dit gekocht? zoja waar?

Ik wil wel graag dat deze lamp hetzelfde blijft werken als de normale achterlamp. Ik was aan het denken om gewoon het oude achterlicht helemaal te slopen en dan zo te maken dat ik hem erin krijg, maar ik wilde eerst even peilen hoe jullie dit hebben gedaan.

Ik rij trouwens al tijdje xr650 en woon in Limburg (Eijsden) Nog meer XR rijders in Limburg?
 
....Ik vroeg me af wat jullie voor een lamp hebben gebruikt daarin (de oude lamp die achter op het spatbord zat?...
Ik heb het binnenwerk van de oude lamp gesloopt en het rubber net zolang bijgeknipt tot het paste en toen een bindbandje er om heen gedaan zodat het redelijk vast zat aan het kontje en minder trilde. Alle draad aansluitingen zijn hetzelfde gebleven alleen een stukkie ingekort.

....Ik rij trouwens al een tijdje xr650 en woon in Limburg (Eijsden) Nog meer XR rijders in Limburg?

2 maal gemeente Uden en binnenkort nog eentje uit Eindhovuh erbij zodra HM de italiaanse `05 aflevert 8-)

LEO
 
Ik dacht dat ik hem hier al had neer gezet maar schijnbaar niet alsnog dan maar!
full


Groeten Ed, Amsterdam.
 
en binnenkort nog eentje uit Eindhovuh erbij zodra HM de italiaanse `05 aflevert

Dit gaat toch een vrij lang verhaal worden denken we......... ;(
Nr 3 houdt er sterk rekening mee dit seizoen geen XR650 te rijden als het zo door gaat.

Hou het dus vooralsnog maar even op 2 redelijk in jouw buurt.

Binnenkort eens een ritje maken ?

LEO
 
4000 voor een afgeragde otr tot 8500 voor een superstrakke sm.
maar eigenlijk is de waarde niet in geld uit te drukken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan