Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die vermogens zijn grote onzin. Een XR650r heeft standaard en mits goed afgesteld tussen de 50 en 55pk op het wiel. Zelfde zo een beetje als een KTM 640.Die vermogens staan op www.motorbikes.be
Hey Blue Soes,
Die DRZ waar je op hebt proefgereden, dat was toch de mijne (in Leidschendam).
Je had het best mogen zeggen hoor, dat ie tegenviel.
Mag ik vragen wat je toen vond tegenvallen? Maakt mij niet meer uit hoor, hij is inmiddels toch weg.
Zo'n WR vind ik ook best leuk, alleen die zijn toch ook behoorlijk onderhoudsgevoelig? Die van de link op marktplaats is van dezelfde prijs als ik uiteindelijk voor mijn DRZ vroeg. Hij is alleen wel 5 jaar ouder.
Ik zit nog wel een tijdje vast aan mn lichte rijbewijs maar ik ben toch al wel een beetje aan het kijken voor een andere motor.
Ik heb nu een Honda Xr250 maar vind een SM toch wel heel vet, maar aangezien ik student ben wil ik graag een beetje onderhoudsvriendelijkere motor dan een KTM of een Husq oid.
Mn oog is dus gevallen op een Xr650sm van 2000 of een Drz400sm van 2005. Deze liggen ongeveer in dezelfde prijsklasse alleen het leeftijdsverschil is toch 5 jaar, maar de Xr heeft meer vermogen, 61 pk oid tegenover 40 pk van de Suzuki. Een Dynojet kitje en andere uitlaat is eigenlijk wel een must voor de Suzuki heb ik gelezen.
Wat zijn jullie meningen over deze 2 fietsen?
Die gegevens zijn geen onzin,dat zijn de opgaves van de fabrikanten (aan de kruk)...
Een XR650 heeft er tss de 45 en 47 aan het wiel ,standaard uit de kist .Met airboxmod /aangepaste afstelling maar met OEM uitlaatsysteem 50 a 51 aan het wiel.
Sow hee, man! Tijd niet gezien op MF.
Heb je intussen weer een motor of niet?
Grtzz, Powerfred