XR650SM Supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Beresterke en betrouwbare supermotard in supergoede conditie. En dat betekent dat hij er echt goed uitziet! Geen krassen, geen rotte plekken, geen afbladderende stickers of andere ellende. De motor is met veel zorg omgebouwd tot supermotard en met evenzoveel zorg bereden. Deze moto is niet gebruikt voor wedstrijden en ook niet voor wheelies, stoppies of andere stunts. Ook hebben er geen vrienden of kennissen op zitten raggen. Als ik zoveel uren bouwwerk in mijn motor heb zitten, dan wil ik namelijk geen krassen zien!

- Zwarte Excel-wielen van Haan Wheels
- Bridgestone BT-090 banden
- Moto-Master race remset met extra dikke zwevende schijf en vierzuiger remklauw
- Rode remklauw achter
- Voor en achter Goodridge gekleurde remleidingen met geanodiseerde banjo’s en bolts
- Compleet LeoVince X3 uitlaatsysteem
- Twin Air race luchtfilterkit
- Acerbis halogeenkoplamp (3 lampen, afzonderlijk te bedienen)
- Answer Pro Taper extra dik stuur
- Noodstop (tevens handig als startblokkering)
- Acerbis handbeschermers
- Supergave spiegels
- Cockpit met TrailTech boordcomputer, olietemperatuur en signaalklokje
- Supermotard spatbord
- Summers Racing fork sliders
- Transparante brandstoftank van IMS (13 liter)
- Nieuw Ceet zadelovertrek
- Factory Effex stickerset
- LED knipperlichten
- LED achter- en remlicht
- Hé en is een XR650R standaard niet rood?
- Misschien vergeet ik nog iets maar dat zie je dan wel

Onderdelen als het originele plastic, brandstoftank, koplamp, knipperlichten, de crossvelgen, de kilometerteller, uitlaatsysteem en nog meer zijn allemaal aanwezig.

Reden van verkoop: ik vind het bouwen leuker dan rijden en daarom staat de motor te wachten op een eigenaar die wél graag kilometers wil maken. De motor is van 2000 en heeft slechts ruim 3000 eerlijk echte kilometers (op de weg!) gereden. Ik ga geen Europese supermotards afkammen maar ik hoef je niet te vertellen dat geen enkele supermotard aan de robuuste betrouwbaarheid van deze Honda kan tippen. Hij trilt je niet onder je kont vandaan en dit blok gaat echt nog jaren en jaren mee.

€ 6250,-

Plaatjes:

:( gezooi met de gratis picserver dus de plaatjes plaats ik verderop opnieuw dus even scrollen :]
 
Laatst bewerkt:
Het is zekert een mooi motardje. Je hebt flink je best gedaan om 'm zo aan te kleden. Alleen de prijs met dit bouwjaar ....Heb ik zo m'n twijfels over. In ieder geval su6 met de verkoop ;)
 
is een hele mooie xr voor een zeer nette prijs.

ik heb de mijne ongeveer een jaar geleden verkocht in dezelfde staat voor hetzelfde bedrag maar die had veel minder (dure )spullen erop.
ik zit een beetje te tellen maar: uitlaat 550,rem 300 remklauw 500 wielen 500 ,banden 300,stuur 150 enz enz.
djesus ,geef je de xr bij de onderdelen kado?

en ik mis de mijne zo ;(
 
Laatst bewerkt:
Het is zekert een mooi motardje. Je hebt flink je best gedaan om 'm zo aan te kleden. Alleen de prijs met dit bouwjaar ....Heb ik zo m'n twijfels over. In ieder geval su6 met de verkoop ;)

Tja elke geïnteresseerde zal gaan miepen over het bouwjaar maar deze motor is met z'n dik 3000 km nog maar net ingereden en hij ziet er uit alsof hij net uit de showroom is gekomen. Bovendien zit er technisch geen verschil tussen die van mij en een van 2005 (laatste jaar waarin je hem in Nederland kon kopen). En zoals je onderbuurman al zegt: het is helemaal geen rare prijs want er zit echt voor een kapitaal aan onderdelen op, dat kale klotestuur alleen al was inderdaad 160 euro weet ik nog wel :( En een Honda houdt z'n waarde langer dan bijvoorbeeld een KTM :9

is een hele mooie xr voor een zeer nette prijs.

ik heb de mijne ongeveer een jaar geleden verkocht in dezelfde staat voor hetzelfde bedrag maar die had veel minder (dure )spullen erop.
ik zit een beetje te tellen maar: uitlaat 550,rem 300 remklauw 500 wielen 500 ,banden 300,stuur 150 enz enz.
djesus ,geef je de xr bij de onderdelen kado?

en ik mis de mijne zo ;(

Ja het is een heel bedrag maar zeker niet duur, dus ik hoop dat er iemand komt die de waarde er van weet. Ik wil hem niet maaaaanden te koop hebben staan, nu kan een koper er nog een zomer plezier mee hebben en ik rijd gewoon bijna niks. Je bent wel laag met je prijzen, zo'n complete uitlaat van voor tot achter is wel duurder hoor en voor die klotewielen was ik ook wel meer kwijt B| Al met al een mooie fiets en ik zal hem zeker in de garage missen maar als ik er niet op rijd is het toch vet zonde?!

Ziet er geweldig uit :} , ruilen tegen een VFR 800i uit 2000 :P

Bedankt maar doe maar niet: dan heb ik wéér een motor die ik voor een kapitaal ga ombouwen en met dik verlies verkoop :P
 
Laatst bewerkt:
ik vind hem geweldig

Met sjieke details *D

full


full


full


Als ik hem zo bekijk dan wil ik hem bijna niet kwijt :X
 
hij is echt heel heel netjes



















iemand die mij wil sponsoren? *O*
 
Laatst bewerkt:
He Dutchboy;

Helemaal klaar en nu weg? inderdaad is het opbouwen ook leuk.
Suc6 met de verkoop.

Natuurlijk meteen ff omhoog geschopt!

Grtz Ed ex xr650r s emmer!
 
Gaat 'ie er dan toch uit?!
Ik was er al wel bang voor..
je hebt tenslotte bouwers en rijders..

nou mensen: deze kans kun je toch niet laten schieten:
:} DE MOOISTE XR650SM ter wereld :} voor een prikkie!

succes met de verkoop
Redrider
 
Ik was er al wel bang voor..
je hebt tenslotte bouwers en rijders..

nou mensen: deze kans kun je toch niet laten schieten:
:} DE MOOISTE XR650SM ter wereld :} voor een prikkie!

Van rijden wordt ie vies en daar houden bouwers niet van ;)

Ik vind het wel jammer als ie straks weg is maar onder de stofhoes staan wachten op af en toe een ritje is ook van den zotte!
 
En een plaatje van de cockpit van deze laagvliegende straaljager. Wie meer wil zien moet het maar even melden :)

full
 
Koop gerust van deze jongen een motorfiets. Heb ik ook eens gedaan. Als ik hem goed ken, is dit een van de best verzorgde XR 650's in dit land.
Daar komt nog bij dat 'ie gewoon heeeeeeeel erg mooi is. :} :} :}

Succes met de verkoop.

Deze motor verdient een trouwe eigenaar, die er goed voor zorgt.
 
Tja elke geïnteresseerde zal gaan miepen over het bouwjaar maar deze motor is met z'n dik 3000 km nog maar net ingereden

Toevallig krijgt mn broer zn motorblok terug deze week en moet hij het gaan inrijden. In de user manual van Honda staat dat de motor na 25 KM is ingereden.

Hoe zit het nu precies? Gewoon inrijden zoals iedere motor of klopt dit met die 25 KM?

Voor de rest een prachtige motor
:} :} :} :}
 
Koop gerust van deze jongen een motorfiets. Heb ik ook eens gedaan. Als ik hem goed ken, is dit een van de best verzorgde XR 650's in dit land.
Daar komt nog bij dat 'ie gewoon heeeeeeeel erg mooi is. :} :} :}

Dank, dank, dank voor deze vriendelijke woorden :) Inderdaad, ook deze motor is vertroeteld, geknuffeld, intensief onderhouden en nauwelijks gebruikt :Y Jakkes ik lijk wel een autoverkoper :X Ik denk dat serieuze geïnteresseerden inmiddels wel door hebben dat ze met deze motor een unieke fiets in huis halen die gewoon bijna nieuw is *O*

Toevallig krijgt mn broer zn motorblok terug deze week en moet hij het gaan inrijden. In de user manual van Honda staat dat de motor na 25 KM is ingereden.

Het was meer spreekwoordelijk bedoeld, dat de motor nog maar net ingereden is maar die kilometerstand stelt natuurlijk geen drol voor. Al helemaal niet voor een Honda, waar je toch even iets zekerder bent van de bedrijfsduurzaamheid van het product *D Overigens gaat het niet alleen om het inrijden maar om het berijden in zijn algemeen. Motor goed op temperatuur laten komen, netjes schakelen, geen geros... Ik heb hem altijd heel rustig bereden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan