xs 650 vdbworks chopper

boneless (jeroen)

Die hard MF'er
14 feb 2006
384
0
kuinre
zo mijn eerste chopper,lol ik hoop dat jullie het wat vinden.
dit is niet wat ik meestal bouw (normaal turbo,s en zo)
probeer er echt mijn eigen draai aantegeven,zo als

geen balhoofd, super licht frame met blok als dragend gedeelte(2 frame,s ,voor en achter),lostbrain exhaust ........lol.......... ik zal jullie op de hoogte houden.
full
 
Hulde Hulde
Waanzinnig gaaf! Ben je ook van plan dit door de RDW te laten beoordelen? Lijkt me wel leuk, zo'n keurmeester een rolberoerte bezorgen.


Heel typisch trouwens, wie in dit topic reageren...
 
Niet mijn smaak, maar toch supergaaf! Geweldig als mensen hun eigen hersenen en creativiteit gebruiken om eens echt wat anders te maken. Diepe bewondering!

:}
 
Het is geweldig hoe mensen hun eigen creatie maken :} hulde daarvoor! Ga je hem nog laten keuren door de RDW? Of is ie al gekeurd?
 
hij is al gekeurd 8-) yamaha xs 650. en laten we niet de discussie starten over keuren !!!!!!!!!!.

volgende week , meer foto,s
LOL het ging mij niet om de discussie. Ik vroeg het me gewoon af omdat ik geen kenteken zag. Super man! Misschien heb je nog foto's van de bouwperiode?
 
LOL het ging mij niet om de discussie. Ik vroeg het me gewoon af omdat ik geen kenteken zag. Super man! Misschien heb je nog foto's van de bouwperiode?

ik zit nog in de bouw periode,,ben pas een week bezig :+ achter spatbord moet er nog op lampen ,(geen voorrem!!lol),,geen voorspatbord,elecktra weg werken, spuiten,enz
 
Zo los vind ik het een gedrocht. Maar als je er dan op zit klopt het allemaal weer.

Das knap.
 
Heeeeeel mooi :9~
Alleen jammer dat je er een 2 in 1 in 2 uitlaat van gemaakt hebt.
Komt het geluid niet ten goede.
 
Bijzonder apart ja...echt wel bizar dat frame :} , ga je het nog een kleur geven..persoonlijk vind ik naakt metaal erg mooi.
Enne idd een keurmeester een rolberoerte geven is wel leuk }) ...
MZllls,Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan