xs 650 vdbworks chopper

ik zit nog in de bouw periode,,ben pas een week bezig :+ achter spatbord moet er nog op lampen ,(geen voorrem!!lol),,geen voorspatbord,elecktra weg werken, spuiten,enz
Tja, er zijn van die details die misschien nog wel strikt noodzakelijk zouden kunnen zijn. Niet teveel bij nadenken :+
 
heb je eigenlijk nog iets aan dat blok berekend?
of gok je er op dat hij een deel van de krachten van het frame wel aankan?
 
En dan meteen foto's plaatsen!!

Ik wil niet zeiekrig overkomen, maar hoe weet je dat zo zeker? Zelfs na berekeningen zou ik ons cx 500 blok bijvoorbeeld nooit durven te gebruiken als dragend onderdeel.
 
weet zeker dat het goed gaat :Y , als ik tijd heb zal ik het achterspatbord(alu) voor en achter licht er ook ff op zetten

jamaar jamaar dat is geen antwoord op mijn vraag :P

wil weten óf je het berekend hebt en zoja hóe je het berekend hebt. :)

ik zelf zou zoiets best aandurven daar gaat het niet over uit, maar ben gewoon benieuwd.
 
Je hebt een mailtje trouwens ;)

WeblogSmileyCamera.gif


:Y *O*
 
Ziet er inderdaad erg gaaf uit!
Blijven toch mooie blokjes die XSjes (rijd zelf een XS hardtail) :P !
Vraag me alleen af of je geen probleem krijgt met smering van het blok, het hangt toch wel in een behoorlijke hoek voorover!

Verder heel mooi, kan niet wachten op de volgende foto's!
 
Jij kan je niet inhouden om hier geen turbo op te zetten _O-
Wel leuk project hoor.
Zit er zelf serieus over na te denken om mijn cb500 frame te verzagen en het fireblade blok als dragend geheel te maken.
Maw de ruggegraat weghalen en extra buizen naar de kop aanleggen.
:W

p.s. je dyna 2000 heb ik nog steeds niet gemonteerd ,komt wel ,later.....
 
En dan meteen foto's plaatsen!!

Ik wil niet zeiekrig overkomen, maar hoe weet je dat zo zeker? Zelfs na berekeningen zou ik ons cx 500 blok bijvoorbeeld nooit durven te gebruiken als dragend onderdeel.
Het IS toch origineel al een dragend deel?i.i.g. geen wiegframe
 
je snapt wel wat ik bedoel...


anyway, waar blijft de update? -O- Ben echt benieuwd hoe het er nu bij staat.
 
Tis weer eens iets anders dan een turboXJR.
Ziet er goed uit.
Jammer dat zo'n kentekenplaat de lijn weer helemaal verziekt.
Ga je een sidemount maken?
 
Laatst bewerkt:
jep een sidemount, ben op moment druk met andere dingen ,dus het schiet niet erg op .
ben druk met mijn supermotard( en conditie) rij dit jaar bij de euro,s. en mijn yamaha wil niet erg vlotten :( ,wil ook graar 3x racen op drachten) aleen valt het natuurlijk weer precies samen met een super moto wedstrijd B| .
dus de yamaha xs is nog ff rustig
 
Terug
Bovenaan Onderaan