xs 650 vdbworks chopper

.zo weer een stukkie gedaan. nu uit elkaar en netjes maken. het grove werk is klaar.
wil aleen nog 2 aparte kroonstukken frezen.
full
 
Niet mijn persoonlijke smaak dat de motor vanaf de tank naar het stuur zo veel ruimte heeft en zo diep naar beneden ligt.(persoonlijk zag ik hem liever gewoon dicht bij het stuur en het frame wat verder omhoog) maar de rest vind ik wel heel mooi Het achteraanzicht, tank, bevestiging zadel, voorwiel en ape, uitlaat, frame.

Maar goed over smaak valt niet te twisten, zat ze dichter bij de vork was het mischien wel weer een motor geworden waar er veel meer van te zien zijn, en dit is zeker geen 13 in een dozijn motor.
Denk dat ze zeker wat bekijks zal krijgen en, het is gewoon een fiets die de aandacht trekt, en ook blijft houden.(tenminste dat doet ze bij mij wel(ben tijdens het typen al de hele tijd omhoog aan het schrollen om te zien hoe je dit of dat dan hebt gedaan.)
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
 
Laatst bewerkt:
Zoals trash zegt, vind ik die lijn ook niet zo mooi. Vooral die stuur-tank afstand en dat de blok als een dip in de lijn zit. Afgezien daarvan is het best gaaf! Ik benieuwd naar de finishing! Die spagetthi uitlaat blijft natuurlijk gaaf!
 
de stijling is niet mijn smaak, maar diep, diep respect voor dit project!! Extreem cool!

:} :} :} :} :}
 
@boneless,

ik wil graag weten welk materiaal en pijpdikte je hebt gebruikt voor het frame, wil zelf namelijk ook een frame gaan bouwen. Maar wees niet bang, ik zal jou werk niet kopieeren.

grtz. MegaSchuit
 
Toevallig dat ik afgelopen donderdag Biker build off aan het kijken was met 2 extreme bouwers, ik moest meteen aan dit topic denken, niet hetzelfde, maar wel ongeveer dezelfde richting kwa stijl.
 
Heel vet, dit is eens iets totaal anders als wat iedereen al doet. Ook mooi laag. En aan je houding te zien kun je er ook redelijk op zitten. Ik vind het namelijk altijd zo achterlijk als je een hele mooie motorfiets ziet waar je het nog geen 100 km op volhoud omdat het ding zo kut zit.
Hulde, 10 punten (:P) :}
 
nou ik heb er ongeveer 150 km mee gereden ,tot nu toe gaat het super aleen snelheden boven de 140km/h zijn ,,,,,,vermoeiend en koud onder de oksels :+ .de motor is wel,ondanks het standaard blok veel sneller dan een orginele xs, dit door het lage gewicht van de chopper/bobber/????? ja waar delen we deze fiets eigenlijk in??.

oja ik heb ook besloten om de motor op de bigtwin motor show neer te zetten 7,8,9,november in rosmalen. dus als je deze &%$@#$!$%% creatie wilt zien moet je daar even heen komen.
en er was nog iemand die dingen over het frame/en diktes wou weten die moet maar even bellen.
 
Ga hem zeker ff bekijken in Rosmalen!

FF een vraagje, ga je ook nog iets aan de bevestiging van je spatbord doen of blijft dit zo?
Bedoel dit niet verkeerd hoor, maar mischien een idee om de lijnen van het frame door te voeren in de bevesting.
Ik heb het idee dat dit de boel een beetje breekt, terwijl de rest er zo gelikt uitziet.
Maar dat is mijn mening.
Verder ziet het er erg goed uit!

Ben benieuwd in welke catogerie deze ingedeeld word in Rosmalen!

Laters!
Willem
 
Terug
Bovenaan Onderaan