XS 750 Deel 4

Nog een paar:
full
 
Weet iemand wellicht nog een goed adres voor de hoofdsproeiers (gr 150) met kleine kop, voor de MK1 carbs?
Bij mijn weten zijn die nergens meer te koop. Je kan alleen nog de sproeiers krijgen met de grotere kop voor de Mk2 carbs, evt zou je die kunnen nemen en afdraaien.
Die hebben ze o.a. bij Roukama.

Maar je zou hier nog ff kunnen kijken: TOPHAM VERGASERTECHNIK GMBH

Mooi dat je het euvel gevonden hebt en de motor inmiddels goed (stationair) loopt..
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de tip!

Ik had bedacht dat de XS650 mogelijk vergelijkbare onderdelen heeft (qua carburatie dan iig).
Dus Heiden Tuning heeft ze ook, ze worden helaas wel per twee verpakt voor die tweepitters ;)
 
Haga San schreef

Leuke foto, bijzondere kentekens!! En de rechtse 850 is zowieso bijzonder; aparte uitlaat, spaakwielen etc.. :9~ :9~~


Die is inderdaad heel bijzonder, een 850SG of SH model met niet alleen dat 3- in- 3 uitlaatsysteem maar ook, wat op de foto niet te zien is, moderne Mikuni vlakschuifcarburateurs! Heel mooi "gebastelt" zoals ze het daar zeggen. Maar de afstelling was hoorbaar nog niet helemaal perfect, daar zullen ze nog mee aan de slag moeten.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog interesse in een XS750 frame? Staat bij mij al een paar jaar niks te doen en wellicht kan iemand er nog iets moois mee knutselen ;-)

Geen kenteken helaas..

full
 
Vandaag veer van middenbok verloren op snelweg .......gelukkig geen narigheid achter mij. :/
Heeft iemand nog zo'n veer liggen of wil de maten even nemen, kan ik op zoek naar passende veer.
 
Mmm...nokkenaskettingspanner waarschijnlijk te strak afgesteld...nu is mijn kettinkje versleten.
Mogelijk is de geleider ook kaal gevreten..
Kan ik meteen de kop efkes natrekken, dus mooie Herfstvakantie-klus.

Zit nog steeds in dubio om 'Kamikaze' te verkopen...lastige keuze
 
Vandaag veer van middenbok verloren op snelweg .......gelukkig geen narigheid achter mij. :/
Heeft iemand nog zo'n veer liggen of wil de maten even nemen, kan ik op zoek naar passende veer.

sorry Dolf, heb afgelopen weekend de voorraad nagekeken en heb er geen gevonden. Maar als je googelt op het onderdeelnummer dan vind je ze nog wel. En -niet geschoten is altijd mis- misschien zijn ze nog wel gewoon leverbaar via de dealer.
 
Arne,
Bedankt voor je inzet.:t
Met dit mooie nazomerweer heb ik een veer van een Kawasaki kunnen inkorten en monteren. ( dank aan Wegman Aalsmeer) Een veer is een veer ... Kunnen we toch nog even rijden:] .... Als 't heel blijft ... anders winterwerk van maken.
 
XS750-2d geheel origineel (1T5) op conversie naar electronische ontsteking na.
Iemand hier ervaring met hoofdsproeier bezetting en gasnaaldstand?? Ben beetje aan t puzzelen met carburatie. Loopt bij volgas niet goed door in toeren, stopt bij ca 6000
Bougies/ kabels /timing/ benzine+carburateurs etc. lijken ok dus denk ik dat sproeiers te klein zijn.
Graag jullie ervaring/ advies :}
 
Naalden tandje hoger en sproeiers #145 (mik 1) of #132 (mik 2).
Origineel luchtfilter?
 
Triple dank je,
mk 1 inderdaad. Sproeiers standaard , is vlgs mij #145 en origineel filter / kast
Of zit er af fabriek kleinere hoofdsproeiers in ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan