Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Sam@oudjes, ik weet je echte naam niet, ik ben al lang opzoek naar twee rubber doppen die bovenop de voorvork zitten. Ik heb al vaak foto's op mp gezien van XS-en en dan valt mij op dat daar ook die doppen vaak ontbreken. Wellicht zitten ze niet echt heel vast? Als je er twee hebt, dan hou ik me aanbevolen.
Hoi PaulAls je er 1 over hebt, hou ik me eigen aanbevolen
Hoi Paul
Was het nog gelukt met het dekseltje
Heb er ook nog wel een aantal op voorraad liggen
Heb eventueel ook nog wel een voorspadbord liggen
Hoor het wel
Hoi Arjan, dank voor het aanbod. Ik stuur je even een PBtje.Hoi Sam
Ben even aan het zoeken geweest heb nog wel van die dopjes op voorraad liggen
Helaas Hebben wij ook al een paar keer gehad, bij een paar setjes de ‘buisjes’ vervangen voor ‘geupgrade’ messing van roukama.Dat is wel vreemd. Dat spatbord zat er bij mij op zonder dat de band het raakte. Dan heb jij waarschijnlijk een bredere band erop zitten.
Zo zie je maar weer dat een ogenschijnlijk simpel klusje toch weer heel wat voeten in de aarde kan hebben.
Hier gisteren ook zo iets. Ik zou voor het eerst de motor gaan starten. Alleen bij het vol laten lopen van de carburateurs lekte er benzine bij de aansluiting van het T-stuk tussen de 2e en 3e carburateur. Dus nu de hele zooi er weer afgehaald. Balen!
Dat is wel vreemd. Dat spatbord zat er bij mij op zonder dat de band het raakte. Dan heb jij waarschijnlijk een bredere band erop zitten.
Zo zie je maar weer dat een ogenschijnlijk simpel klusje toch weer heel wat voeten in de aarde kan hebben.
Hier gisteren ook zo iets. Ik zou voor het eerst de motor gaan starten. Alleen bij het vol laten lopen van de carburateurs lekte er benzine bij de aansluiting van het T-stuk tussen de 2e en 3e carburateur. Dus nu de hele zooi er weer afgehaald. Balen!
De rubbers zijn nieuw. Na de eerste keer vullen met benzine liep het er echt uit. Na demontage carburateurs en op de werkbank nog een keer vullen met benzine bleef het bij 1 druppel per minuut zo ongeveer. Ik zal dit weekend nogmaals de benzine erin gooien en kijken wat er gebeurd.Meestal dichten ze de dag nadat ze lekten trouwens wel af, aangezien ze door de benzine wat uitzetten, zeker als ze een tijd droog zijn geweest.
Ook hier, mijn 850 met mk2’s ook de originele sproeierbezetting. De 900 van mijn vader reed voor zijn 36mm’s ook op mk2’s, met alleen de gasnaalden een standje omlaag.Weet dat mijn 850 op de originele setting van een MKII carb rijdt voor een 750 (met als aanpassing dat de middelste cilinder één maat grotere sproeier heeft zitten).
Mijn 850 heeft dus niet de originele Hitatchi carbs. Ik heb een set MKII geplaatst.
Nee, nog niet. Veel te koud nu. Komend weekend helaas ook niet veel tijd. Maar ik ga proberen eerst de benzine erin te laten lopen met de carburateurs nog van de motor af. Als de hypothese klopt dat de rubber ringen uitzetten door de benzine en daardoor wel goed afdichten dan ga ik ze er weer op zetten.Ben je nog verder gekomen met je lekkage Sam?