[XS]cheffers hardtail

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.037
85
omdat het chopper-forum op mf behoorlijk is uitgestorven;

zo heb ik 'm zondag opgehaalt:
XSk1.jpg


zo staat hij er na 2 avondjes sjauwen bij:
XSsloop19.jpg


en dit is waar het idee vandaan kwam:
RobbZ1.jpg



volgende stap is hardtailen :o
 
Laatst bewerkt:
Strak (frame)plan. Heel mooi blok, geen twijfel! Suc6 met dit project, Roeltjeh. Ik ben zeker ook benieuwd naar de zadelcapriolen. ;)
 
Heb er ook 2 gehad, blijven leuke fietsen met prettig eenvoudige techniek. (nog steeds een beetje spijt dat ik er niet eentje heb gehouden)
 
hey Roel.

ik allemaal zoeken in het chopper forum. :P
ik hoop dat i minstens zo mooi wordt als ja honda.
en ik blijf dit zeker volgen.

gr Roel
 
Mooi Mooi , gaat leuk worden .

Roel wil je die forwards nog niet wegdoen (is mischien iets voor mijn vervolgproject als de CB SF klaar is) :Y
 
Ik ken ook iemand die heeft ook zoiets gedaan maar die had al een mooi echt hardtail frame
erikhartail2.jpg

xshartailerik3.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe haal ik het makkelijkst een half loslatende chromelaag van m'n alu zijdeksels? deze wil ik namelijk gaan polijsten en daarna waarschijnlijk zwart laten anodiseren...

iemand een idee??

de rest van het blok weet ik nog niet zeker, maar ik denk zwart, eventueel met opgeschuurde koelribben maar misschien word dit te overkill.. moet beetje sober strak fietsje worden dus..
 
miss komt het ook wel door die staande twin.

trouwens.. eet jij ook al zo veel bananen om telkens een xtra opslagdoosje te hebben :P
 
De flex in dat XS frame! :Y
:W

Ik vind die uitlaatbochten wel lekker lopen van die hardtail XS!
 
Laatst bewerkt:
hoe haal ik het makkelijkst een half loslatende chromelaag van m'n alu zijdeksels? deze wil ik namelijk gaan polijsten en daarna waarschijnlijk zwart laten anodiseren...

iemand een idee??

de rest van het blok weet ik nog niet zeker, maar ik denk zwart, eventueel met opgeschuurde koelribben maar misschien word dit te overkill.. moet beetje sober strak fietsje worden dus..


schuren jong..schuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan