XS en XJ P&P meeting 2010

Data P&P

  • 24-4-2010

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%
  • 8-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Helaas voor jou...... Alleen de honda doet het niet. Maar die heeft het ook nog nooit gedaan dus die telt niet mee.....
 
Hey, geinig, ben nog niet eens telaat :P Als het de 8ste is denk ik dat ik ook wel even mijn kop laat zien, maar ben bang dat ik daarvoor mijn belachelijk rappe vierwieler moet gebruiken.
 
Hee gijs tijd niet gezien hier..... je bent natuurlijk altijd welkom....

(kan je meteen die startmotor meenemen waar we het een eeuwigheid geleden over hebben gehad, als die er nog is natuurlijk) :)
 
Heren, datum is de 8ste geworden :+ zie topicstart voor meer details
 
Laatst bewerkt:
Helaas helaas :( :( want de 8-ste blijk ik echt niet te kunnen ;( ;( .
Moet echt ergens anders verschijnen anders vette problemen. En dan heb ik het over problemen zonder "zwarte handen". :X :X

Of ik nu vloek in de kerk weet ik niet maar 1 mei is wel mogelijk.
 
Mocht iemand vanuit(omgeving) Hoorn vertrekken, ik heb nog een Peter's WPHB te leen liggen voor de XJ650,750 en 900-modellen. Als daar behoefte naar is :)
 
Tot nu toe 1 aanmelding :? Tis wat vroeg maar ik hoop toch op wat meer mensen....
 
Ik neem toch wel aan dat er wel meer zullen komen hoor.
Het is de laatste dagen natuurlijk te mooi weer om achter de PC te zitten en te reageren he.... :]
 
Ik ga deze week aan de slag met de XJ600.
Ik hoop dit weekend klaar te zijn(ligt voor een groot deel of ik de uitlaat deze week terug heb van de lasser)...en dat de motor dan ook wil rijden :]

Mocht het zover zijn, ben ik aanwezig(OVB uiteraard ;) )
 
Ik hoop ook later op de middag effe langs te komen,moet nl. werken 8mei(ben om en om aan de beurt op zaterdag) Gr Jan.
 
Helaas, ik ga er niet bijzijn :N
(ik heb nog niets aan de motor gedaan namelijk :X Beetje te druk gehad met andere dingen :Y )
 
Ik hoop ook later op de middag effe langs te komen,moet nl. werken 8mei(ben om en om aan de beurt op zaterdag) Gr Jan.
Stuur effe een mailtje of een PM, dan krijg je het adres van het weekend gemailt...
 
Helaas, ik ga er niet bijzijn :N
(ik heb nog niets aan de motor gedaan namelijk :X Beetje te druk gehad met andere dingen :Y )

Jammer, maar er komt vast nog wel een P&P langs...
 
De voorvork zit er in, de nieuwe accu is gevuld en staat te laden.
Dan rest nog de remmen monteren (en waarschijnlijk de carbs kuisen) en dan eens kijken of ie het nog doet.
Het gaat er om spannen.

Al wel genoeg animo?
 
Laatst bewerkt:
Dunc, doe mij je adres nog effe een keer.
Weet nog niet hóe ik ga verschijnen, maar ik kom je van je worstenbroodjes afhelpen...
 
Paul,Pascal,Serge en Gijs, als het goed is hebben jullie net een mailtje ontvangen. Eenieder die zich nog wil opgeven , graag voor donderdag want dan kan ik nog wat worstebroodjes halen :)
 
Ook rotboer heeft een maoiltje ontvangen :)
 
Hoop dat de weergoden ons een beetje goed gezind zijn.....
 
M'n startrelais doet het niet, zit denk ik een kink in een van de kabeltjes van het aansturende gedeelte.
Bij kortsluiten van de accu richting startmotor komt er al wel wat leven in de brouwerij (maar de carbs moeten wellicht nog worden schoongemaakt)

Vanavond eens kijken of dat nog te solderen valt.
Is een beetje kort dag om nog ergens een andere te ritselen.
 
Als je hem gestart krijgt heb ik er hier misschien nog wel 1 liggen als de relais van de 550 en 750 gelijk zijn.....
 
Thanx for the offer.
Onderdelen lijken op de partslist-site van yamaha redelijk identiek.
Nog wel wat te doen, maar mogelijk dus hot-wiren en naar njkerk afrijzen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan