XS en XJ P&P meeting 2010

Data P&P

  • 24-4-2010

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%
  • 8-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Morgenmiddag ga ik boodschappen doen dus als er nog iemand wil komen die zich nog niet heeft aangemeld.......
 
Laatst bewerkt:
"dubbel"
 
Laatst bewerkt:
Geen mail ontvangen, hoe laat is de kick-off? Alleen nog hopen dat de verkoudheid een beetje op de achtergrond blijft.
Zal zometeen eens gaan zoeken of ik nog ergens een startmotor heb.
 
Ik heb je een mail verstuurd naar je hotmail adres. kick-off is 10 uur, heb je het adres nog of moet ik hem naar je andere adres sturen ?
 
Vukkerdevuk....ik ga het niet redden morgen jongs..
Mijn collega meldde zich ziek vanmorgen, en dus ben ik als eerstvolgende in lijn aan de beurt om zijn weekend-storingsdienst te draaien.


Merde!
Bijkomend voordeel: hoef ik volgend weekend niet.
Nadeel: geen P&P dit weekend...

Sorry kerls, hier kom ik gewoon niet onder uit.
Have fun anyway
 
Morgenmiddag ga ik boodschappen doen dus als er nog iemand wil komen die zich nog niet heeft aangemeld.......
Zag van de week nog eenachtergelaten xj900 in de berm staan (afslag Glanerbrug) :+ Was misschien al op weg naar de p en p... }) . Is er trouwens ook een eindtijd morgen?
 
Had een by-pass uitgevoerd op het startrelais maar de patient is toch overleden.
Dan maar handmatig de startmotor van stroom voorzien.....
Bijna de gehele nieuwe vers opgeladen accu leeggestart maar uiteindelijk begon de oude dame te kuchen en uit alle 4 de kelen te blaffen (dus de carbs kunnen lekker in elkaar blijven zitten)
Ook het choken moest met de hand want die kabel zit dus vastgerot.

Samengevat: waarschijnlijk lukt het morgen dus om met de XJ te komen.
 
Flesje forte erbij en gassen met dat hok
 
kan gebeuren, je bent wel de worstebroodjes misgelopen
 
geeft niks nu had ik er twee :)

laatste stuk terug heb ik nog wel wat regen gehad, maar ben zelf droog gebleven.
 
Zonder klembout voor de vooras toch heelhuids thuis gekomen (maar de heenreis zonder vastgedraaide kroonplaat ging ook goed :X )
Nu nog een chokekabel bestellen en kijken wat we met de hangende remlichtsensor kunnen doen voordat we het visuele gedeelte gaan aanpakken.

Was weer gezellig en zowaar zijn m'n handen weer eens vies geworden.

Duncan bedankt voor de koek en zopie en natuurlijk voor de assorti boutjes die er in m'n fiets zijn gaan zitten.
 
Yep, de vooras zit aan de ene kant vast met een moer en aan de andere kant met een klembout.
Die klembout was ik dus vergeten (thuis al) maar die as kan dan nog nergens heen.
Het was Gijs en z'n vader opgevallen net voordat ik weg reed.

Zal er braaf snel iets in duwen hoor.
 
Heb anders nog wel wat liggen hoor... :)
 
Dat zal best.
Ik rij nu meteen nog even naar je toe.......

Nah, ik heb 'm hier uit elkaar gehaald dus die moet hier nog ergens rond zwerven.
Komt goed.
 
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar hopelijk is deze p&p niet de laatste geweest.
Dus voor een volgende keer hoop ik van de partij te zijn.
 
TSSSSS had op de trerugweg toch nog mooi even een prent te pakken :(

Of ik de staat even wil sponsoren voor €107 (incl administratiekosten)!
|(

was wel gezellig, maar zo ook wel duur.
Voor een volgende wil ik wel wat vroeger zijn, en als het kan gebruik maken van een carbtune en vacuummeter :Y








(zo..., oma ook weer gereanimeerd)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan