koendd
Die hard MF'er
hoi Allemaal,
na de verkoop van m'n cb750 caferacer ben ik sinds 2 weken eigenaar van een XS650
cb 750 voor:
en na:
nieuwe project:
heel veel hoeft er optisch niet aan te veranderen, vind hem er prima uitzien! maar technisch kan het nog wel wat beter...
na een hevige trillende testrit bovenste motorsteunen gemaakt want die zaten er niet op bij aankoop
dan op de motorlift gezet om wat andere bugs te fixen.
de originele voetsteunen werden gebruikt en naar voor geplaatst maar daarvan was een steuntje op het frame afgebroken, dus de resterende las eraf geslepen en er terug op gelast
de haarspeld veren vond ik niet zo mooi dus setje rechte veren onder het zadel gezet
voetsteun terug, nieuwe uitlaatpakking want lekte aan de cilinderkop (maar denk dat ik een helicoil zal moeten gebruiken want één bout kan ik niet vast draaien..) ook het heatwrap vernieuwd want die was bijna vergaan.
na de verkoop van m'n cb750 caferacer ben ik sinds 2 weken eigenaar van een XS650
cb 750 voor:
en na:
nieuwe project:
heel veel hoeft er optisch niet aan te veranderen, vind hem er prima uitzien! maar technisch kan het nog wel wat beter...
na een hevige trillende testrit bovenste motorsteunen gemaakt want die zaten er niet op bij aankoop
dan op de motorlift gezet om wat andere bugs te fixen.
de originele voetsteunen werden gebruikt en naar voor geplaatst maar daarvan was een steuntje op het frame afgebroken, dus de resterende las eraf geslepen en er terug op gelast
de haarspeld veren vond ik niet zo mooi dus setje rechte veren onder het zadel gezet
voetsteun terug, nieuwe uitlaatpakking want lekte aan de cilinderkop (maar denk dat ik een helicoil zal moeten gebruiken want één bout kan ik niet vast draaien..) ook het heatwrap vernieuwd want die was bijna vergaan.