Xs750 type / waarde?

Lobhaan

Rookie
6 okt 2019
6
0
Zag deze xs750 staan in een garage. Staat er al 6-7 jaar zonder beweging. Ik begin haar steeds mooier te vinden en overweeg contact te zoeken met de eigenaar. Enig idee welk type dit is van deze foto? Enig idee wat een redelijke prijs is voor zo'n fiets of is dat volledig afhankelijk van de staat? Bedankt! IMG_20190914_153113.jpg
 
Leuke motor! Een redelijke prijs is, wat jij er voor over hebt. En het is helemaal leuk als de eigenaar het met die prijs eens is en verkopen wil. Ik zou de eigenaar opzoeken, want dat is eigenlijk e enige persoon met wie je hier zinnig over praten kan.

6 - 7 jaar zonder beweging: het kan alleen al duizenden euro's kosten om er beweging in te krijgen. En het kan reuze meevallen.
 
De foto/ belichting is niet best; ik gok een 2d uit '77
Prijs? Wat de gek ervoor geeft...triples zijn nooit erg geliefd geweest, daar is de prijs ook naar
 
Gelijk vragen of hij gemodificeerd is; nieuwe zuigerveren/morse-ketting/oliegootje...ik heb de mijne in ‘78 hiermee in orde gemaakt....prijs 500-750 euro.
 
Bedankt voor de reacties! Zijn er nog een beetje onderdelen te krijgen voor deze motorfietsen?
 
Er is een separate topic vd xs750 onder ‘klassiekers’, daar kun je het beste vragen.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan