XT 350 'Supermotard'

Psych0

MF'er
7 okt 2005
44
0
Den Bosch
De advertentie zoals ik m ook op marktplaats heb gezet
Te Koop:

86-iger Yamaha XT350
Richtprijs: €1800 of NOTK


Beetje omgebouwd naar supermotard, o.a.:
-wielen
-banden (goede staat)
-voor 120/60R17
-achter 150/60R18
-achterbrug
-Micron uitlaat
-dubbele zwevende remschijven voor (maat frisbee, echt)
-schijfrem achter
-kuipje (zonder overbodige instrumenten) met 2x halogeenlicht
-voorspatbord
-voorvork

-veel delen netjes blauw gespoten
-moet afgesteld worden
-evt inruil streetfighter of caferacer mogelijk
-pas kleine beurt gehad (ook alles weer netjes aangedraaid; het blíjft natuurlijk een 1-cilinder)
-voorvorkkeerringen net vervangen
-remblokken (v+a) ook net vervangen
-heerlijke fiets voor kleine afstanden (stad) waar ik 'em eigenlijk voor heb gebruikt.
-gaat weg ivm aankomende studie
-richtprijs €1800, maar hierover kunnen we praten


Voor meer vragen liefst bellen.
Foto's kunnen per e-duif, maar ik zal er binnenkort ff wat meer posten (staan er 3 bij die van marktplaats; Hier dus

Ff het algemene plaatje:
full

 
Laatst bewerkt:
FF crossposten dan :P

Heb die laatst nog zien staan in het echt, je hebt alleen geen MF stikker schaam je :+ Mooi ding hoor :}
 
In de buurt van Den Bosch zeker? :9
Sta ik meestal wel ergens... :+

maar wat is crossposten? posten bij de forum voor de cross?

oja.. en hoe kan ik MF sponsoren om zo'n sticker te bemachtigen? zoek me rot maar krijg t niet gevonden.. dat zal wel weer aan mij liggen :Y
 
Laatst bewerkt:
Zoek iets anders. Het is echt een supergoeie bike (vind ik) maar ik zoek toch iets meer om te toeren, want we gaan in de herfst met een groep vrienden op vakantie (met de motor naar z-frankrijk) en daar is deze eigenlijk niet zo geschikt voor vanwege de lage snelheid en dat 'ie dan dus eigenlijk constant in de (te) hoge toeren zou moeten draaien gedurende dus een uur of 10. Zie ik niet zitten en zou het zonde vinden als hij kapot ging, dus kan er beter iemand blij mee maken die er niet zoveel mee rijdt.

Heb er trouwens ook nog een zgan koppeling bij en nog wat originele onderdelen (orig. kuipje enzo wel, maar spatborden/achterbrug/velgen niet meer)

Als je er iemand voor weet: bazuin t rond! Ik dank u!
 
EDIT: is trouwens ook geschikt voor klein rijbewijs

Onderbouw dat ns, want alleen de 3YT is er in beperkte variant, de 55V niet (bel RDW maar) t is Yamaha zelf die heeft gezegd dattie teveel vermogen voor zn gewicht heeft. Of heb je zelf de 13kW inlaatrubbers erop gezet en dat ook op t kenteken gezet, de gewone heeft 20kW maar zou te licht zijn (ik ben t er ook niet mee eens maar goed)
 
-Het is een richtprijs. Nogal mild al je bedenkt hoeveel eraan besteed is. Een standaard xt350 kost ook al zon 1500 euro (niet grondig gezocht, gewoon ff vluggies)
-Ben al een keer aangehouden, maar volgens de agenten was het vermogen verder geen probleem, en ik heb er nog specifiek naar gevraagd (en ik heb (nog) klein rijbewijs)
-meestal bij 'de Palm' of bij 'bar le duc'
 
27pk --> 19,7kW bij 8000 toeren.. (volgens www.bikez.com)

fors toerental voor een 1 pittertje :Y



EDIT: gewicht 150kg... 0,13kW/kg is dus minder dan de 0,16 die het max. mag zijn
maar is niet zeker of deze gegevens kloppen want op bikez.com verzinnen ze wel eens meer wat..
 
Laatst bewerkt:
27pk --> 19,7kW bij 8000 toeren.. (volgens www.bikez.com)

fors toerental voor een 1 pittertje :Y



EDIT: gewicht 150kg... 0,13kW/kg is dus minder dan de 0,16 die het max. mag zijn
maar is niet zeker of deze gegevens kloppen want op bikez.com verzinnen ze wel eens meer wat..

dat 19,7 wordt wel vaker aagegeven op bikez.com als het om lichte motorfietsen gaat, snap dat niet helemaal..
 
Deze motor is niet geschikt voor het lichte rijbewijs!
De XT350 is alleen geschikt voor klein rijbewijs als het de 13kW (ofzo) versie is, welke pas in de jaren '90 is uitgebracht. (Reduced Effect)

De 19kW uitvoering (de oude, deze dus) is NIET geschikt voor het 25kW rijbewijs. -O-
 
en toch ik zeg et je, volgens die agenten was t écht geen probleem....Maar zo dan, ff weggehaald om problemen te voorkomen..
 
en toch ik zeg et je, volgens die agenten was t écht geen probleem....Maar zo dan, ff weggehaald om problemen te voorkomen..

Mja agenten zie ik niet als mensen die alle ins en outs uit hun hoofd weten van elke motorfiets en tuurlijk is t 'maar een 350-je' dus kan me hun reactie wel voorstellen, rdw en je verzekeraar echter...
Goed dat je t hebt weggehaald :Y
 
:? missen we iets? :?


mooi apparaat iig, alleen is de prijs nogal ... uhm optimistisch denk ik ;)


heb je volgens mij nooit gezien in dB.. kom daar ook nog wel eens ;) (elke dag :X )

ZOiets had ik ook, lees de tekst maar goed, staat ergens heel sneaky tussen dat hij nog afgesteld moet worden
:W


-Het is een richtprijs. Nogal mild al je bedenkt hoeveel eraan besteed is. Een standaard xt350 kost ook al zon 1500 euro (niet grondig gezocht, gewoon ff vluggies)
-Ben al een keer aangehouden, maar volgens de agenten was het vermogen verder geen probleem, en ik heb er nog specifiek naar gevraagd (en ik heb (nog) klein rijbewijs)
-meestal bij 'de Palm' of bij 'bar le duc'

standaard xt350 1500euro? whahahahahahahahaha
Laat me niet lachen( echt niet!)
Nog geen 800euro als iemand dat er nog voor geeft :X
Ik heb hekel aan mensen die andere mensen hun advertentie lopen te verkloten, maar zullen we het maar wel bij de feiten/waarheid houden?

en toch ik zeg et je, volgens die agenten was t écht geen probleem....Maar zo dan, ff weggehaald om problemen te voorkomen..

Dan wil ik die agenten wel even weer spreken nadat jij iemand invalide rijd, of ze er nog geen probleem van maken.
Dan kan je lappen
:W
 
Laatst bewerkt:
Tsxdude aku MicheL;
Moet je es effe luistere joh...
-Het staat er niet sneaky tussen dat ie afgesteld moet worden.. net zoals er niet sneaky tussen STOND dat de motor geschikt was voor 25 kW
-Als je intresse hebt, geef dan een bod, maar ga mn fiets nie af ligge kraken daarop.
-HET IS EEN RICHTPRIJS! Dude, zit er een tampon scheef in je oog ofzo? Kan je toch bieden?
-Van die 1500 euro da klopt...das meer voor een vroege 90-er. Maar dan nog. De fiets is verder gewoon in goeie staat, dus als je nu nog een keer iets denkt gevonden te hebben, kom dan ff langs, kun je t zelf zien! Er is gewoon enorm veel aan verbouwd om de fiets in huidige staat te krijgen.
-En aan die juten dat heb ik ook gevraagd, maar ze konden er niks op aan merken behalve dat "ie wel gaaf is"..

Ik wil er verder geen tijd meer aan kwijt en ook een andere fiets, dus ik heb er eigenlijk geen haast mee. Zou t alleen zonde vinden als ik er verder niet meer op rij, terwijl ik er iemand anders gelukkiger mee kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Voor 1500 koop je een oude ktm lc4 geen xt 350 uit 90, vraagprijzen op marktplaats moet je echt niet als uitgangspunt gebruiken om te laten zien hoe goedkoop jou fiets eigenlijk wel niet is, dat bedoel ik dus ook.

Verder als je er 1800 voor wilt vangen is dat je goed recht en zal je mij niet over horen, Die 800euro die ik noem in mijn vorige post slaat dus op een doorsnee prijs voor een standaard xt350.

Verder over dat afstellen, ik vind het er maar sneaky tussenstaan.
Terwijl me dat toch belangrijk lijkt voor eventuele kopers die willen proefrijden? En waar ik dan aan denk, dat je nu onafgesteld rond gereden hebt?
Het maakt me verder ook niet uit, dat is jou zaak, maar het er duidelijk inzetten lijkt me toch het minste.

Succes met je verkoop verder, hij ziet er echt niet gek uit


:)
 
Laatst bewerkt:
Er komt idd een boel van de FZR en de YZF. Wat waar vandaan kwam weet ik helaas niet precies meer....
Oja en als je goed kijkt, is t achterlicht nog rood ;) ;)
 
wordt lastig... heb nml weekenddienst en dan heb ik al veel te weinig
slaap.. als je dinsdag langs zou kunnen komen, zou het beter uit komen.

mvg
pieter ouborg
 
wordt lastig... heb nml weekenddienst en dan heb ik al veel te weinig
slaap.. als je dinsdag langs zou kunnen komen, zou het beter uit komen.

mvg
pieter ouborg


Dinsdag moet ik waarschijnlijk overwerken.. Mot toch wat om een derde motor te bekostigen :P Dan zou maandagavond me denk ik beter uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan