XT 600 E / Wie rijdt dat ook

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.238
321
Ede
Hallo,vraagje : Ik heb nu dus naast mijn andere speelgoed ook een xt 600 e aangeschaft just voor de fun. :9
Lees ik in een ander topic dat het niks is omdat het is opgebouwd uit goedkoop spul is dat zo ;( vroeg ie met een grijns ;)
Terwijl er vlgs mij niet echt veel verandered is aan die xt,s ,blok,frame is vlgs mij nog steeds gelijk aan de wat oudere types,Alleen wat meer plastic erbij misschien ?
Kortom wie heeft ook zo,n fiets en hoe bevalt dat,heb je er wat aan verandert ect.
gr.Driver.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal maanden geleden ook een XT600 gekocht, maar dan het model net voor de XT600E (een 2KF uit begin 1990). Ook voor de fun dus, ben afgelopen weekend voor het eerst wezen offroaden en dat beviel me goed. Ook in de stad rijden is een stuk leuker met de XT dan de VFR.

Waarom de 2KF en niet de E? Voornamelijk omdat de 2KF ongeveer 20 kilo lichter is en dat maakt het in het terrein wat makkelijker. En kickstarten is natuurlijk stoer (tot het niet lukt en je je kapot staat te kicken terwijl iedereen kijkt). Nadeel van de 2KF is wel een 18" achterwiel. Daardoor wat minder keuze qua banden.

Dus leuke motor, zeker doen!

Erik
 
Is een wereldding, heb em ook gehad. Maar wat je zegt, just voor fun, of in de stad of off-road.
Ik heb em na 2 jaar weggedaan omdat je er verder nx mee kunt.
 
ja...piccies willen we zien.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/124360/d7c0caaa4a057d4f5d9f11dae3e5aed1 (images.jpg)​
 
ja...piccies willen we zien.

full

Leuk :+
 
Is een wereldding, heb em ook gehad. Maar wat je zegt, just voor fun, of in de stad of off-road.
Ik heb em na 2 jaar weggedaan omdat je er verder nx mee kunt.

Kan er verder niets mee? http://www.pernette.nl/reisverhalen/index.html (www.pernette.nl/reisverhalen/index.html). En dat is onder andere met een XT250.

Erik
 
Wij stunten op een XT:

180_practice.jpg


Op het moment ligt ie in een heleboel stukjes verspreid over de schuurvloer voor een openhart operatie....
Blok begon na bijna 3 jaar stunten toch wat te protesteren...
 
221a1f90.jpg


Deze foto is alweer een demper, een rekje en andere knippers geleden...
 
http://www.student.io.tudelft.nl/io1134191/221a1f90.jpg ((Afbeelding))

Deze foto is alweer een demper, een rekje en andere knippers geleden...

Leuk achter(rem)licht ! Ook al een nieuwe achterband erop gezet of moet dat nog komen na de knippers, rekje en demper? :P
 
Aan iedereen die een XT heeft,...... :)
Als je het toch over je XT hebt,kun je er net zo goed ff een foto bij posten.
Waarom?.....nou dat vind ik leuk...lekker XTjes kijken. ;)

Ik kan er ook een apart topic voor openen. 8-)

Kan ook gewoon op mijn signature klikken, maar dit kijkt misschien wat makkelijker. Jammer dat de layout van motor-forum er niet echt tegen kan... maar fok it :)

yamaha-xt600.jpg


Dit was in Bilstain anderhalve week geleden. Leuk terrein daar!

Erik
 
Het is dan geen 600 maar wel een 550 :)

Heb ik een paar maanden geleden voor een halve appel en een ei gekocht. Zag er echt smerig uit, ranzig geel met stickers in alle kleuren van de regenboog maar was motorisch prima in orde...

Heb maar ff een spuitbus matzwart gekocht, 4 euro armer en 10 minuten later zag ie er zo uit:

full


Gaat dit nu door als een brik? 8-)
 
Allemaal mooi die reacties maar ik vraag wat info ect over de xt 600 E en gelijk knalllen jullie weer van alles door elkaar. ;)
Wel leuk maar niet helemaal wat ik vroeg dus ik doe nog een poging in een nieuw topic ,kunnen we hier door gaan met fotoos plaatsen ect.
De mijne komt ook nog,k,weet alleen niet hoe dat moet ,snik. ;(
Die cbr wielen past dat allemaal gelijk of eerst veel veranderen.
Staat wel mooi vinnik.
gr.Driver
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan