XT 660 R

gang is alles

Die hard MF'er
20 jul 2003
445
0
omgeving apeldoorn
wie kan me wat meer vertellen over de nieuwe XT660??

heb er me oog op laten vallen,maar proefritten zitten er niet in want ze staan overal nieuw en dan krijg je hem niet mee.

ik wil hem gaan gebruiken voor woon werk verkeer( ongeveer 100km per dag)en om wat uit te waaien zonodig wat over onverharde wegen etc,maar heb niet echt de plannen om er heftig mee te gaan crossen.

alle info is welkom!!!!
 
wie kan me wat meer vertellen over de nieuwe XT660??

heb er me oog op laten vallen,maar proefritten zitten er niet in want ze staan overal nieuw en dan krijg je hem niet mee.

ik wil hem gaan gebruiken voor woon werk verkeer( ongeveer 100km per dag)en om wat uit te waaien zonodig wat over onverharde wegen etc,maar heb niet echt de plannen om er heftig mee te gaan crossen.

alle info is welkom!!!!


Snap ik niet dat je niks mee krijgt , als je op een motor aankomt met fatsoenlijk kleding aan , en je uistraling is geen fout type & kampers of ander persona non grata zou je als je klant , toch wel een proef rit moeten mogen maken.. of heb je rijbewijs nog maar kort ????
je kunt deze motor her en der huren ,,,,,
 
Waar kan je 'm huren dan ?
En om nou te crossen met een 660... verder dan onverharde wegen komt ie toch niet ;)
 
ben bij een motor zaak bij me in de buurt gewest en die willen een nieuwe die ze in de zaak hebben met 0 km niet mee geven voor een proef rit,wat wel te begrijpen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan