XT 660 X Part 8, story continues....

Status
Niet open voor verdere reacties.

vr6piloot

MF veteraan
13 mrt 2005
11.318
12
saen
Deeltje 8, hier gaan we vrolijk verder met uitwisselen van kennis *D , en het gewone blabla! :)

full





Vorige topics:

xt 660 x
xt 660 x topic - part 1
XT660X Topic - Part 2
XT660X Topic-Part 3
XT660X Topic - Part 4
XT660X Topic - Part 5
XT660X Topic - Part 6
xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt



Owners:

Jovel
full

DNA Luchtfilter Stage I & II
Powercommander USB3
LED knippers
OTR skid plate
Xenon

Marco
full


MarijnXTX
full

DNA Luchtfilter Stage I & II
Leovince X3 Slip on systeem
LED knipperlichten achter van OTR

Martijn Peeters
full

Limited Edition
Akrapovic SP Dempers
K&N luchtfilter
DNA Stage 2 luchtfilterdeksel
Powercommander USB 3


Suzuky
full


XT660X Orange
full


Vr6piloot
full

Ingekorte dempers
Xenon
Led knippers
Custom tail

Yamaha 125 cc
full














Ander forum met veel info www.xt660.com

Werkplaatshandboek online http://www.xt660-club.hu/Media/XT660X-R 2007 service manual.pdf
Nog een link met andere wph's Motorcycle service manuals for download, free!
Onderdelen zoeker Yamaha http://216.37.204.203/showmodel.asp?make=yamahamc
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die in de openingspost wil komen, aub een foto met specs, dan zal ik die plaatsen!
 
zijn we weer :)

zal van de week ff een nieuwe foto maken aangezien ik aardig aan t knutselen geweest ben de laatste tijd :)
 
We gaan weer verder met het xtx topic.
Bij deze een foto van mijn xtx.
Na de winter is ie weer anders. Heb al plannen voor wat optische styling. Ik kan dit jaar toch niet meer rijden ivm met mijn enkelbanden. Zit er aan te denken om het blok er uit te halen en opnieuw te spuiten omdat de lak aan het bladderen is.

full
 
Heren! Na een tijdje een uitstap gedaan te hebben naar een wr450, toen een smc, en nu een dorsoduro die ik ga verkopen, ga ik weer een Yamaha xt660x kopen ik heb hier het meeste plezier mee gehad. En daarom wil ik weer een xtx. Dus mocht er iemand nog een blauwe van 2004/2005 te koop hebben laat even wat weten.tevens ook opzoek naar een remus demper set en powercommander. Groetjes
 
Heren! Na een tijdje een uitstap gedaan te hebben naar een wr450, toen een smc, en nu een dorsoduro die ik ga verkopen, ga ik weer een Yamaha xt660x kopen ik heb hier het meeste plezier mee gehad. En daarom wil ik weer een xtx. Dus mocht er iemand nog een blauwe van 2004/2005 te koop hebben laat even wat weten.tevens ook opzoek naar een remus demper set en powercommander. Groetjes
hey goed nieuws, maar de dorso, waarom bevalt die niet?
 
Heren! Na een tijdje een uitstap gedaan te hebben naar een wr450, toen een smc, en nu een dorsoduro die ik ga verkopen, ga ik weer een Yamaha xt660x kopen ik heb hier het meeste plezier mee gehad. En daarom wil ik weer een xtx. Dus mocht er iemand nog een blauwe van 2004/2005 te koop hebben laat even wat weten.tevens ook opzoek naar een remus demper set en powercommander. Groetjes

J*s*s vent je weet echt niet wat je wilt :+ ik heb nog 4000 euro nodig kan ik die niet van jou krijgen :+

Succes met je zoektocht ;)
 
Mijn dempers zijn van 2008,met zwarte kappen. Eeeeh...noem es een prijs....75euro ofzo? Alleen ophalen want opsturen word een gedoe denk ik
 
De dorsoduro is een prima motor, alleen mis het speelse! En het is een aprilia Yamaha is toch mijn merk. En ik weet inderdaad niet wat ik wil! :-P
denk dat je op de xt toch het meest als een dwaas kan rijden zonder dat ie afstraft ?
welkom terug kerel :}
 
Laatst bewerkt:
denk dat je op de xt toch het meest als een dwaas kan rijden zonder dat ie afstraft ?
welkom terug kerel :}

Ja, ik kan dat wel beamen denk ik, de KTM is toch een stuk bruusker en moet je met iets meer respect berijden, met de xtx kun je elk moment het gas vol open, koppel genoeg zonder die absurde agressie. En natuurlijk klemper je met iets minder schuldgevoel stoep op/af met een motor die maar de helft kost. Ik heb, ondanks dat de KTM prima bevalt, met veel plezier op de xtx gereden.
 
In het verleden ook al eens gekeken naar een XTX als allround SM motor.
Naast dat ik ze net wat te zwaar vind, vind ik ook de lijn van de motor nogal 'lomp'. Met name hoe de uitlaat loopt.

Heb ooit een fototje voorbij zien komen hier:
full


In mijn ogen een stukken mooiere belijning (wat een uitlaat al niet kan doen).
Oogt in 1x een stuk ranker en slanker.

(Heb nu een DRZ400SM gekocht waar ik ook ontzettend blij mee ben, maar das misschien een beetje vloeken in de kerk hier :P )
 
haha een drz zou ik ook wel blij mee zijn alleen met mij 2 meter en 100kg is het niet de motor voor mij.
de lijn van de motor loopt idd anders alleen verlies je aan de achterkant wel het kenmerk van de xtx de dubbele dempers.
 
haha een drz zou ik ook wel blij mee zijn alleen met mij 2 meter en 100kg is het niet de motor voor mij.
de lijn van de motor loopt idd anders alleen verlies je aan de achterkant wel het kenmerk van de xtx de dubbele dempers.

Ben zelf 1,95m en kan er prima opzitten. Vering is wel beetje zacht, maar daar is prima wat aan te doen met de instellingen of vervangingsveren. Stuur kan met risers wat hoger.

Toch blijft een XTX een dikkere motor uiteraard! Zeker in de fel oranje of rode kleuren!
 
Heren,

Ben nieuw hier. Ben sinds vorige week trotse bezitter van een blauwe XT660X uit 2005. motor is motorisch geheel standaard. aanpassingen optisch:

- handkappen
- onderkap motor
- HP vering voor en achter

Eerste bevindingen: heerlijke motor waar je veel vaker en sneller opstapt als mijn vorige motor(GSXR 750)

Heb net op advies die ik eerder heb gelezen hier op het forum eerst de snorkel verwijderd en Co verhoogd tot 30. Ben groot deel van het bokken kwijt nu en onderin sterker! alleen geluid is nu echt een filtersound.

Nu zou ik graag een setje sportuitlaten erop gooien. Heeft iemand nog een mooi setje liggen?

En nog tips voor een beginnende wheelier? ;) :Y :Y

groet,
 
welkom bart, aftermarket pijpjes zijn schaars! :Y laat eens even zien hoe jouw bike eruit ziet!
 
Heren! Na een tijdje een uitstap gedaan te hebben naar een wr450, toen een smc, en nu een dorsoduro die ik ga verkopen, ga ik weer een Yamaha xt660x kopen ik heb hier het meeste plezier mee gehad. En daarom wil ik weer een xtx. Dus mocht er iemand nog een blauwe van 2004/2005 te koop hebben laat even wat weten.tevens ook opzoek naar een remus demper set en powercommander. Groetjes

:W Kijk het is en blijft een mooie motor. je hebt mij zeker een keer door de stad zien rijden.
 
Heren! Na een tijdje een uitstap gedaan te hebben naar een wr450, toen een smc, en nu een dorsoduro die ik ga verkopen, ga ik weer een Yamaha xt660x kopen ik heb hier het meeste plezier mee gehad. En daarom wil ik weer een xtx. Dus mocht er iemand nog een blauwe van 2004/2005 te koop hebben laat even wat weten.tevens ook opzoek naar een remus demper set en powercommander. Groetjes


PM ;)


Na lange tijd afwezig op het forum (lees: veel te druk werk) kom ik even polsen.

Mijn xtx gaat de verkoop in, ik heb amper nog tijd om er mee te rijden en vind het zonde dat hij er maar bijstaat om stof te pakken. Dan heb ik liever dat er iemand er de zorg voor draagt die hij verdient.
foto's heb ik niet direct bij de hand (wat is trouwens tegenwoordig een goede site om foto's te uploaden? imageshack? ) die probeer ik morgen te posten.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan