XT 660 X Part 8, story continues....

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allen , meld mij na lange tijd weer eens op MF ,na vele husqvarna's en ktm's en een r1200gs heb ik nu een xtx gekocht ... een 2004 zwart exemplaar met wat hoofdpijn . versnellingsbak ligt aan stukken door gebroken schakelvork dus deze winter gaat deze compleet uit elkaar en word helemaal geupgraded ,bedoeling is akra's ,powercommander, filterbox etc. mocht iemand nog spullen hebben hou ik me aanbevolen :-) is er zoiezo iemand hier die mij kan vertellen hoe ze een xtx knijpen naar 25 kw ? en belangrijker nog .....hoe ik dit weer ongedaan maak ? foto's volgen en ik hoop jullie allen nog vaak te spreken de komende tijd . grtz lex

Welkom. Volgens mij knijpen ze deze met een plaatje op je gasschuif. Waar je gaskabel naar binnen gaat zetten ze een plaatje, zodat je deze simpelweg niet verder open kan draaien. Volgens mij hoef je alleen dat plaatje te verwijderen.
 
Zoals beloofd een nieuw topic aangemaakt. Kunnen alle actieve leden een fotoke van hun XT neerplempen met de upgrades? Dan zal ik ze toevoegen in de OP.

Link naar het nieuwe topic!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan