XT 660 X Part 8, story continues....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de bussen geef je je voorvork meer voorveerspanning... zal dan minder induiken bij het aanremmen.
 
Hehe,

Kheb hierna nog een week vakantie en dan wil ik op werk een paar bussen gaan draaien. Ben best wel benieuwd wat het gaat doen.
 
De meeste off the road's en crossers rijden met spacers..
en dan wel van kunststof..( PVC ).dus die dingen die te koop zijn van aluminium is weggegooid geld.

Mijn tip ga naar een bouwmarkt ,
haal daar een pvc pijp van 3/3,2 cm rond ,
zaag 2 stukjes van 3 cm af ,
een passende ring er op ,
je moet wel ff goed drukken om het weer in elkaar te krijgen . Klaar !!
zo 50 euro bespaard .. :Y

Ik rij er al een jaar mee .Perfect !!
Strak sturend . :]
 
spacers gemaakt....voorvork !!
pvc pijp van 32 rond . 3 cm lang.
rijd als een melijer.. wat een verschil zeg..
spacers van alluminuim enzo van +- 60 euro ha ha wat een lachertje...
afval stukje bij een loodgieter kost nixxxxxxxxx..
*O* *O* *O*


HEB DIT AL GEPOST...MAAR JULLIE LEZEN NIET !!!hahaha :o
 
Kzal het binnenkort ook gaan proberen..

Maar aangezien ik met alu werk zal ik ze dus ook van alu maken.
 
Dat de voorvork slap veert weet ik. Rem ook met mijn achterrem erbij. Voor de afstelling van de veren is het nodig, als het zadel wordt ingedrukt zowel voor als achter gelijktijdige evenveel in veert. Daar moet je denk ik met het plaatsten van de spacers op letten.

Bij mij veert het op de beschreven wijze.
 
Dat de voorvork slap veert weet ik. Rem ook met mijn achterrem erbij. Voor de afstelling van de veren is het nodig, als het zadel wordt ingedrukt zowel voor als achter gelijktijdige evenveel in veert. Daar moet je denk ik met het plaatsten van de spacers op letten.

Bij mij veert het op de beschreven wijze.

Achterveer 1 klik aanpassen ! klaar.. :]
 
Is het een beetje te doen om de bereikbare delen van je blok er af te schroeven? (denk aan carter deksel, engine cover, koppelingsdeksel etc.)
Dit om de pakkingen te vervangen en de betreffende delen weer een beetje toonbaar te maken...
 
Zoo zal de mijne er ook maar is opgooien, heb de xt nu ongeveer een kleine drie kwart jaar in bezit.
bikepics-2578596-full.jpg

bikepics-2578595-full.jpg


Motor heeft de volgende accesoires:
- R1 achterlicht( geintegreerde knippers)
- G&G Uitlaten
- Open uitlaatbochten (OTR)
- Gefreesde rem/koppelingshendel
- Lichter achtertandwiel (OTR)
- Wave schijf voor + achter
- PWC USBIII
- Dyna stage 1 + 2 filter

Dit alles goed voor 53 pk :D
 
Zoo zal de mijne er ook maar is opgooien, heb de xt nu ongeveer een kleine drie kwart jaar in bezit.
[afbeelding]
[afbeelding]

Motor heeft de volgende accesoires:
- R1 achterlicht( geintegreerde knippers)
- G&G Uitlaten
- Open uitlaatbochten (OTR)
- Gefreesde rem/koppelingshendel
- Lichter achtertandwiel (OTR)
- Wave schijf voor + achter
- PWC USBIII
- Dyna stage 1 + 2 filter


Dit alles goed voor 53 pk :D

Alleen een beetje jammer van de kentekenplaat. verder mooie fiets.
Je kunt de ruimte tussen je uitlaten groter maken door hogere bussen je uitlaten te doen
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets man! ik heb ook een grijze!

Alleen ben ik net een uurtje geleden aangereden... Een fietser verleende me helaas geen voorang.

Had erger kunnen aflopen. Nu alleen maar m'n linker zijpaneel stuk. Blijft toch vervelend. Heb 'm nog geen 3 maanden.. :( Fietser bleef ongedeerd op een paar schaafwonden na.
 
zal wel met een telefoon gepost zijn,die verekte woordenboek zoekt
bij mij ook altijd andere woorden dan dat ik eigenlijk wil gaan gebruiken. Hahaha
 
hoi allen , meld mij na lange tijd weer eens op MF ,na vele husqvarna's en ktm's en een r1200gs heb ik nu een xtx gekocht ... een 2004 zwart exemplaar met wat hoofdpijn . versnellingsbak ligt aan stukken door gebroken schakelvork dus deze winter gaat deze compleet uit elkaar en word helemaal geupgraded ,bedoeling is akra's ,powercommander, filterbox etc. mocht iemand nog spullen hebben hou ik me aanbevolen :-) is er zoiezo iemand hier die mij kan vertellen hoe ze een xtx knijpen naar 25 kw ? en belangrijker nog .....hoe ik dit weer ongedaan maak ? foto's volgen en ik hoop jullie allen nog vaak te spreken de komende tijd . grtz lex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan