Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
*Photos*
Ik denk dat de verf op het blok bij de XT's niet van een zeer hoge kwaliteit is.. Althans bij mij niet. Nooit gereden 's winters + altijd binnen gestald en verf vertoont ook blaasjes..Ziet er wel weer strak uit! Waar heb je dat laten doen en kwanta costa?
Want bij mij bladderd ook beetje de lak eraf na 4 jaar weer en wind...
Jaa klopt, slijpen ga ik zeker niet pakken. maar het matrixje af volgen is dat de optie die over is. Heb inderdaad ook al met rem erop etc etc geprobeerd.
Ketting had ik geblokkeerd en die fucker wilde voor geen mogelijkheid.
maar bijv. in handleiding staat niks over hoeveel NM die moet ... Vast is vast, en het borgplaatje zou het .e.e.a tegen moeten houden...
Ziet er wel weer strak uit! Waar heb je dat laten doen en kwanta costa?
Want bij mij bladderd ook beetje de lak eraf na 4 jaar weer en wind...
Ziet rr
Ziet er mooi uit! Heb je alles gedemonteerd en laten lakken? Of alles laten samenzitten?
J
Deze dingen kunnen helpen maar pakken niet de oorzaak van het bokken aan. De co verhogen heeft bij sommige bikes nut. Bij sommige werkt het niet. De throtle mod werkt niet tegen bokken maar zorgt ervoor dat je gecontroleerder klein gas kan geven wat vaak resulteerd in een mindere schok bij optrekken met weinig gas.
De fuel mod pakt het bokken probleem aan bij de oorzaak. Namelijk een vrij arm mengsel. De mod maakt het mengsel rijker. En daarmee de hele motor soepeler. Bij motoren vanaf 2007 heb je een o2 sensor en helpt het om naast de fuel mod de ais af te doppen. En soms idd co verhogen. Bij 2007+ modellen is soms het bokken niet 100% weg te krijgen vanwege de o2 sensor.
Soms verwarren mensen het bokken met een klap/bok in de aandrijving. Vaak hebben de xts dan versleten aandrijf rubbers. Dit kan je testen door je achtertandwiel en je achterwiel los van elkaar te bewegen. Hier mag geen speling in zitten. Hoe meer speling hoe meer/harder schokken de motor geeft bij gas open.
Ik heb ook iemand gehad die dacht dat ze motor haperde in hoge toeren door verkeerd mensel. Dit bleek na uitleg de toeren begrenzer te zijn.
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze uitleg.
Mooi werk! Zal er goed uitzien als het af is!Ik heb alle losse delen gedemonteerd
En toen alles afgedopt en laten stralen en toen laten spuiten
Hoe dan? 74pk met akra en ejk? Heb dit nog niet gezien ook niet met een bigbore kit en hotcams
Bekijk bijlage 1329829
Zoek je er nog steeds 1? Gr dizzyIemand nog een leuke XTX te koop?
Zoek je er nog steeds 1? Gr dizzy
Goede morgen,
Ik ben leander en rij al z'n 3 a 4 jaar op mijn trouwe xt 660 r. Ik heb al vaak mee gelezen op het forum om informatie te zoeken, het werd dan ook hoog tijd om mezelf eens aan te melden en voor te stellen.
Ook heb ik een klein vraagje betreft het vervangen van de olie. In het werkplaats handboek 3-24 staat er dat je de ook de camshaft sprocket cover moet verwijderen. Maar er staat verder niks bij is dit nodig voor het vervangen van de olie of ontluchten of iets dergelijks kan ik deze laten zitten?
Goede morgen,
Ik ben leander en rij al z'n 3 a 4 jaar op mijn trouwe xt 660 r. Ik heb al vaak mee gelezen op het forum om informatie te zoeken, het werd dan ook hoog tijd om mezelf eens aan te melden en voor te stellen.
Ook heb ik een klein vraagje betreft het vervangen van de olie. In het werkplaats handboek 3-24 staat er dat je de ook de camshaft sprocket cover moet verwijderen. Maar er staat verder niks bij is dit nodig voor het vervangen van de olie of ontluchten of iets dergelijks kan ik deze laten zitten?
Dat dient inderdaad om de olie er vlotter te laten uitlopen, zodar er -zoals Kepel zei- geen vacuum kan ontstaan. Heb je de filter ook vervangen?
J
Dat zou inderdaad logisch zijn. Zelfde issue: High pitched whine from fuel tank area - .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :.
Eerst maar eens grondig schoonmaken en anders een nieuwe zien te vinden.