YAMAHA 125 cc
Flying dutchman
- Onderwerp starter
- #576
We gaan weer richting de zomer dus dat loopt wel los
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand ervaring met foutcode 33. Heb alles in DIAG al getest en werkt/staat goed afgesteld.
Zie lichte vonken in testmodes. Motor slaat verder niet aan.
(Laatste keer was 2x klappen en uitgevallen. Motor had in regen gestaa gedurende de dag)
Welbekend vocht probleem?
Hoor graag tips of ervaringen
Bedankt!
Iemand ervaring met foutcode 33. Heb alles in DIAG al getest en werkt/staat goed afgesteld.
Zie lichte vonken in testmodes. Motor slaat verder niet aan.
(Laatste keer was 2x klappen en uitgevallen. Motor had in regen gestaa gedurende de dag)
Welbekend vocht probleem?
Hoor graag tips of ervaringen
Bedankt!
Manual heb ik inderdaad doorlezen. Stelde ook dat ik al in diag mode zat .
Zat mogelijk te kijken of jullie nog ideen hadden buiten deze manual.
Bougie is inderdaad vervangen! Als eerste gedaan en accu gecontroleerd.
Bedankt voor de tips!
Heb je de bobine/ignition coil al getest/ vervangen met een ander. Als die niet sterk genoege vonk doorstuurd of timing niet goed. En is je batterij 100%?
Ik heb SW-motech enduro Lite besteld. Is met straps + moet je wel afnemen om te tanken. Maar bij mij is hij er nog niet op geraakt -.-Iemand de gouden tip voor een betaalbare (eventueel universele) tanktas voor een yamaha XT660 R/X?
Ik heb SW-motech enduro Lite besteld. Is met straps + moet je wel afnemen om te tanken. Maar bij mij is hij er nog niet op geraakt -.-
Van zodra ik deze heb bevestigd, zal ik even foto maken : ).
J
Hi! Thanks voor het meedenken!
Gister alles bekeken volgens manual (nog een keer)
Alle connecties gecontroleerd.
In DIAG mode krijg ik 3 zwakke vonkjes i.p.v. de 5 in 5 seconds.
Bobine krijgt op Orange en RedBlack 12 volt.
Rare is dat de weerstanden in de bobine wel goed zijn volgens boek...
Accu geeft aan 12 V. collega had alleen ook dat zijn accu 12 volt gaf maar toch niet sterk genoeg was (amperage) om de motor te doen werken...
Met maar 12v start die van mij ook niet. Volle accu heeft minimaal 12.6-13v
Ja is wel een optie.Als ik jou was zou ik gewoon eens naar een motorzaak gaan om een nieuwe accu/ test accu te proberen.
Ja is wel een optie.
Nu had ik um gister goed opgeladen. Alles gaat weer rond. En foutcode 33 is weer terug. Kabelboom zie ik niks geks aan (ga hem nog open maken denk ik)
Want faulty wire of faulty coil lijkt mij...
Maar ik ben best einde raad ondertussen..
Het klinkt wel een beetje als een kapotte coil. Want hij vonkt maar niet krachtig.
Mocht je in de buurt van boskoop (ZH) wonen dan kunnen we mijn coil testen bij jou.
Is de electrode afstand van de bougie goed? Als je de bougie kap eraf haalt en de bougie kabel op het blok houdt. Vonkt hij dan wel krachtig?
iemand toevallig een complete airbox liggen? ik heb een reserve nodig voor project.
Eigenlijk moet ik dat ook ooit nog laten doen.Vanmiddag de xt afgezet bij dynojet Rotterdam in ridderkerk.
Zaterdag weer ophalen.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Spannend!
Eigenlijk moet ik dat ook ooit nog laten doen.
Kost zoiets ongeveer?
Oehhh ga je stage 3 maken?
Ben wel benieuwd
€160 om powercommander af te stellen.
Trouwens wij hebben gister een 2e xt660x opgehaald. Een 2005 model. 30k op de teller en helemaal standaard.
Deze is voor me vriendin. Nu kunnen we lekker samen rijden.
€160 om powercommander af te stellen.
Trouwens wij hebben gister een 2e xt660x opgehaald. Een 2005 model. 30k op de teller en helemaal standaard.
Deze is voor me vriendin. Nu kunnen we lekker samen rijden.