XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

Heeft iemand wel eens een scheur gehad in voorvork van 2004 model? Is het gevaarlijk om hier mee door te rijden?Bekijk bijlage 1456251Bekijk bijlage 1456253
Gewoon een complete voorvork via b.v Marktplaats o.i.d. aanschaffen , wel even goed op het type letten X of R en dan de onderzijde vervangen . Moet er wel direct een nieuwe kering en olie in. Als je handig bent kan je dit vrij gemakkelijk zelf doen.
 
Gewoon een complete voorvork via b.v Marktplaats o.i.d. aanschaffen , wel even goed op het type letten X of R en dan de onderzijde vervangen . Moet er wel direct een nieuwe kering en olie in. Als je handig bent kan je dit vrij gemakkelijk zelf doen.
Vind er maar 1,er zijn meer kapers op de kust geweest :Y
 
Vind er maar 1,er zijn meer kapers op de kust geweest :Y
ik zie het, laatst waren er nog n aantal te koop op Marktplaats. Nu alleen 2x waarvan 1 het zelfde probleem heeft met de gescheurde klem en 1 wat geen xt660x is maar wel zo aangeboden is. Ach je moet gewoon ff geluk hebben .
 
Ja maar dat het in die catalogussen staat wil nog niet zeggen dat het te krijgen is,als je dat nummer bij CMSNL invoerd krijg je niet meer leverbaar
te zien.
 
Ja maar dat het in die catalogussen staat wil nog niet zeggen dat het te krijgen is,als je dat nummer bij CMSNL invoerd krijg je niet meer leverbaar
te zien.
 
Bedankt voor de reacties, ik ben weer wat wijzer. Nu maar marktplaats in de gaten houden en als dat te lang duurt lassen.
Anders ff aan Mr Semicolon vragen , die heeft een hoop onderdelen geloof ik en een tijdje terug bood hij geloof ik 2x een complete voorvork aan misschien heeft hij er nog een voor je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan