XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

Hoezo doe je hem nu weg?

Mijn budget laat het momenteel nog niet toe om hem zelf te gaan monteren. Ik wil hem monteren icm met otr nokkenas en dynojet autotune. En before en after dyno.

Daarnaast heb ik nog een 2e cilinderkop liggen die ik van plan was te gaan bewerken. Dus komt het beter uit om deze te verkopen en de 2e zelf te monteren.

Het was eerst de bedoeling om de 1e zelf te monteren en 2e te gaan verkopen.
 
Mijn budget laat het momenteel nog niet toe om hem zelf te gaan monteren. Ik wil hem monteren icm met otr nokkenas en dynojet autotune. En before en after dyno.

Daarnaast heb ik nog een 2e cilinderkop liggen die ik van plan was te gaan bewerken. Dus komt het beter uit om deze te verkopen en de 2e zelf te monteren.

Het was eerst de bedoeling om de 1e zelf te monteren en 2e te gaan verkopen.

Snap hem.
Succes met de verkoop in elk geval.

Ben wel benieuwd hoeveel verschil zoiets maakt als het af is ;)
 

Staat ook op mf ;)
 

Staat ook op mf ;)
Mooie xt
Ik ga mij morgen even inlezen over het importeren van een Belgische motor.

Is je oliekeerring achter het voortandwiel lek?
Ziet er nattig uit op de uitlaat.
 
Thanks. Nee, is niet lek. Motor eens netjes gewassen voor ik de foto's heb genomen, dus nog een beetje nat ;)
 
Ik ben op zoek naar een voorvork en een verkort achterlicht en kentekenplaathouder!!

Het gaan om een yamaha xt 660X!! 2004

Alvast bedankt
 
Iemand nog een remschijf voor te koop in goede staat voor een X?
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een set glimmende sport uitlaten?

Heb ook nog set handkappen van sw motech te koop.

Bij interesse doe een bod.
20191208_164606.jpg
20191208_164550.jpg
 
Nog een aantal spullen te koop, erg handig voor een vakantie (zoals die ik heb gedaan naar Schotland)

Famsa tanktas, speciaal voor XT 660 X/R, EUR 80 (gebruikt)
Puig verhoogde ruit, ZGAN EUR 60
35 liter Kappa (GIVI) monolock koffer inclusief houder ZGAN, 125
20180615_153253.jpg
image-24-03-2019_12-34-49.jpg
image-24-03-2019_12-36-18.jpg
Schermafdruk 2019-12-11 20.19.09.png
Schermafdruk 2019-12-11 20.19.16.png
euro
 
Gelukkig Nieuwjaar voor alle M-F'ers , nog veel rij en sleutel plezier dit jaar en dat het maar een lang en mooi rijweer jaar mag zijn. :] :W
 
Knelbouten te hard aangedraaid lijkt het op, wil je niet mee blijven rijden zo.. lijkt me geen pretje als je as op een gegeven moment los komt uit de poot. Beter een tweedehands poot ergens op de kop zien te tikken.
 
Knelbouten te hard aangedraaid lijkt het op, wil je niet mee blijven rijden zo.. lijkt me geen pretje als je as op een gegeven moment los komt uit de poot. Beter een tweedehands poot ergens op de kop zien te tikken.
Ja en daar ligt nou net het probleem,deze is nieuw niet meer te krijgen,het gevolg is dat een 2ehands ook moeilijk te vinden zal zijn.
Het is namelijk een vaker voorkomend probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan