XT660x Orange
MF veteraan
Ok .heb je een foto bijgevoegd? want die zie ik hier nergens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok .heb je een foto bijgevoegd? want die zie ik hier nergens
ps . waar heb je dit schema vandaan? zo te zien niet uit het Haynes boek.Dat is duidelijk. lijkt me geen werkje idd om te doen zonder olie wissel. beter gewoon met de motor rechtop en dan dit doen. ik had gehoopt dat het makkelijker berijkbaar zou zijn die moer , ik heb er zover ik weet geen last van maar is zeker wel iets wat ik ga doen. Als die moer los komt wat blijkbaar vaker gebeurd dan ben ik de sjaak. Bedankt voor de info.
Ik had er bij mijn xt ook last van. Heb even filmpje voor je gemaakt zodat je weet bij welk geluid je aan de slag moet. Ook met geluid na reparatie.Dat is duidelijk. lijkt me geen werkje idd om te doen zonder olie wissel. beter gewoon met de motor rechtop en dan dit doen. ik had gehoopt dat het makkelijker berijkbaar zou zijn die moer , ik heb er zover ik weet geen last van maar is zeker wel iets wat ik ga doen. Als die moer los komt wat blijkbaar vaker gebeurd dan ben ik de sjaak. Bedankt voor de info.
zo dan , als dat alleen met het aandraaien van de krukas moer is. biezar verschilIk had er bij mijn xt ook last van. Heb even filmpje voor je gemaakt zodat je weet bij welk geluid je aan de slag moet. Ook met geluid na reparatie.
zo dan , als dat alleen met het aandraaien van de krukas moer is. biezar verschil
Gave kleuren zo! Zat het zadel er al op? Ik ben op zoek naar zo een..Oh en btw ik heb me eigen motor ook voorzien van een stickerset. Bekijk bijlage 1498671
Ben nog wat kleine dingen van plan maar voor deze zomer is het lekker racen!
Gave kleuren zo! Zat het zadel er al op? Ik ben op zoek naar zo een..
Wel ideaal als je wat spul apart hebt liggen.
Anders zit je 2 weken zonder bike.
Zuiniger zal die niet worden zeker. Denk je dat de meeste winst in acceleratie of in topspeed zit?
Overbrug je zijstandaard schakelaar als eerst. Geeft je motor een storings code aan?Vandaag mijn XT aan de kant van de A16 moeten parkeren.
Begon als iets van misfire, viel even later uit.
Start in neutral, als ik hem in gear zet valt die uit.
Op heel hoog toerental krijg ik hem in zijn 1 en kan ik rijden, maar in 2, 3 of 4 bij enig verlies van toeren slaat die of over, of valt uit.
Uiteindelijk thuis gekregen met de ANWB, maar nog geen oplossing gevonden (wel ideeën).
Mensen hier ervaring hier mee?
Die is al anderhalf jaar verwijderdOverbrug je zijstandaard schakelaar als eerst. Geeft je motor een storings code aan?
Zie hier de problemen live:
Met engels commentaar en wat gevloek
De killswitch van de zijstanderd is al verwijderd, maar zal de koppeling die erop zit eens nakijken.
Heb een fuelmod/kevmod van @MrSemicolon op de XT zitten, maar verwacht niet direct problemen daarvan.
Fuel mod geeft idd geen storingen. Dat vermoedde had ik ook niet nee.
1e Ik zou ook denken aan zijstandaard schakelaar. Check ff hoe die verwijderd is en of er geen draadjes los zitten. Die heb ik zelf verwijderd. Maar zal mijn overbrugging los maken en opnieuw zetten, just in case
2e koppelings schakelaar controleren, bedrading checken. Stond op de planning
3e bedrading en stekkers controleren bij je spannings regelaar. Wel de bedraging en stekkers van de cdi en de fuel regulator nagelopen, nog niet van de spanningsregelaar, zet ik erbij.
Check ook ff diag mode of er fout codes staan. Moet nog even kijken hoe ik daar kom. Zal vast in de workshop manual staan gok ik...?
Zie hier de problemen live:
Met engels commentaar en wat gevloek
De killswitch van de zijstanderd is al verwijderd, maar zal de koppeling die erop zit eens nakijken.
Heb een fuelmod/kevmod van @MrSemicolon op de XT zitten, maar verwacht niet direct problemen daarvan.
Ik heb een hele tijd geleden ook een dergelijk probleem gehad, ik heb toen o.a. de bougie kabel en kap nagezien en voor de zekerheid de rechter stuurunit waar de killswitch in zit vervangen voor een nieuwe en daarna nooit meer het probleem meegemaakt. overigens heb ik wel nog mn zijstandaard schakelaar erop zitten. Voordat ik mn stuurschakelaar vervangen had is het probleem er nog 1x geweest maar erna niet meer, dus het lijkt erop bij mij dat het in de stuurschakelaar zat of in de bedrading of stekker van deze.