xt 660 x topic - part 1

wie: Funky319
uit: Zuid Limburg
Rij: een zwart grijze 2005 XTX
- (twee) titanium Akrapovics
- Oranje rimstriping
- Led achterlicht + knipperlichten
verder nog helemaal standaard.

zal even nieuw fotootje maken.
 
Maar wie o wie komen er naar het circuit van lelystad 10 september?
Leuk ff kijken naar een SM race....
8-)


Voor de mensen die naar Lelystad gaan of willen gaan, misschien is het leuk om bij de mac donald's af te spreken. Deze is bij de A6 afrit 10 (Lelystad) als je van de snelweg af gaat en naar het vliegveld rijd. we kunnen daar bijv om 11 uur verzamelen.
Ik ga alleen als het weer mee werkt. De tijd dat ik me nat laat regenen heb ik gehad. _O-
We kunnen zo'n 2 dagen voor 10 sep kijken wat de voorspellingen zijn en dan via deze topic vermelden wat we doen.

Mensen, denk er eens over na en laat even weten als je gaat. Iemand een ander iedee laat het dan ook even weten.

Groeten, Look. :]
 
Ik heb hem. :}

Foto's volgen later, knal Oranje. Nu nog ff wachten op mijn dempers.


En die rukkers hebben een van die handkappen niet vastgezet. :(
 
IK ben er dan ok look,
(als de weer goden mee zitten anders is er geen lol aan....)
Prima plekje om aftespreken, de bestelling is gedaan (mooi weer) kijken of hij door komt
:}

Zal wel een gezellig dagje worden dan :]
 
Ik heb hem. :}

Foto's volgen later, knal Oranje. Nu nog ff wachten op mijn dempers.


En die rukkers hebben een van die handkappen niet vastgezet. :(


Ik ben benieuwd, als ik het goed onthouden heb, heb je er een set lazer's bij. Ik heb die van mij er ook weer ophangen, Ik zal even een fototje posten. Heb je toch anderen! ook goed zullen ook best mooi staan. *O*
Misschien leuk om naar lelystad te gaan op je nieuwe XTX

Groeten, Look.
 
Ik ben benieuwd, als ik het goed onthouden heb, heb je er een set lazer's bij. Ik heb die van mij er ook weer ophangen, Ik zal even een fototje posten. Heb je toch anderen! ook goed zullen ook best mooi staan. *O*
Misschien leuk om naar lelystad te gaan op je nieuwe XTX

Groeten, Look.
Lijkt mij ook wel leuk. Is een mooi ritje vanaf Hoorn via Enkhuizen over de dijk naar Lelystad.

Het waren geen lazers, maar LeoVince. Maar die komen er over 2 of 3 weken onder, bij de 1000 km beurt.

Blokje valt me nu al alles mee. Wil best vooruit. Stuurt ook superlicht, ik moet alleen weer ff wennen aan de knoppen op een voor mij afwijkende plaats ten opzichte van de Harley en de iele pedaaltjes. Schakelen gaat wel heel erg smeuig. Nu een paar dagen goed weer, dan kan ik hem eens lekker uittesten.
 
Aloha :)

Sinds gisteren ook een nieuwe XTX aangeschaft...
Had eerst een een Transalp maar heb deze na een jaartje maar weer terug in de spreekwoordelijke alpenweide geparkeerd en een XT660X uit 2005 met 2480 km. retour genomen *O*

DAMN ! 'khad nooit gedacht dat dit ding zo'n hoog ejaculatie-gehalte zou hebben :9~
Heb ongeveer een 250 km. door het zuid Limburgse en Belgische Heuvellandschap ermee gereden dus nog maar een zeer korte ervaring maar je stuurt die hoddel zo easy van de ene bocht door naar de andere met bijna uiterst vertrouwde plakgarantie tot aan aan de ellebogen toe... ongelooflijk :}

njah, maar es hopen op wat beter weer want ik heb nog vrij tot komende dinsdag
8-)

ff snel door de druppels heen wat quick-shots genomen in (nog) maagdelijk orginele staat...
dsc04531dv9.jpg

dsc04529os6.jpg


Wishlist:
-handkappen
-gridplate
-Leovinci's
-veel zon & vrije tijd
 
Laatst bewerkt:
Hallo Yzeteffie, Gefeliciteerd man, goeje keus gemaakt. Hier zal je geen spijt van krijgen.

Groeten, Look. :]
 
Hier is ie dan, zoveer als ik hem nu af heb. Nu het achterlicht nog, maar daar moet ik weer even de tijd voor nemen. Dat zal wel een winterklus worden.

full


:W
 
Hallo allemaal!!! nog meer mensen die komen 10 september....
Kunnen we is de gezichten zien van de bikes :}
Ik denk dat ik wel ff kom, heb je nog meer bijzonderheden, heb niet alles gelezen. Tijdstip, exacte locatie?
 
Voor de mensen die naar Lelystad gaan of willen gaan, misschien is het leuk om bij de mac donald's af te spreken. Deze is bij de A6 afrit 10 (Lelystad) als je van de snelweg af gaat en naar het vliegveld rijd. we kunnen daar bijv om 11 uur verzamelen.
Ik ga alleen als het weer mee werkt. De tijd dat ik me nat laat regenen heb ik gehad. _O-
We kunnen zo'n 2 dagen voor 10 sep kijken wat de voorspellingen zijn en dan via deze topic vermelden wat we doen.

Mensen, denk er eens over na en laat even weten als je gaat. Iemand een ander iedee laat het dan ook even weten.

Groeten, Look. :]
Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn eerste 1000 km beurtje heb laten uitvoeren en de andere dempers eronder heb zitten. Is afhankelijk van het weer de komende dagen, want ook ik ga niet in de stromende regen rijden. Tegen die tijd laat ik het wel ff weten.
 
Aloha :)

Sinds gisteren ook een nieuwe XTX aangeschaft...
Had eerst een een Transalp maar heb deze na een jaartje maar weer terug in de spreekwoordelijke alpenweide geparkeerd en een XT660X uit 2005 met 2480 km. retour genomen *O*

DAMN ! 'khad nooit gedacht dat dit ding zo'n hoog ejaculatie-gehalte zou hebben :9~
Heb ongeveer een 250 km. door het zuid Limburgse en Belgische Heuvellandschap ermee gereden dus nog maar een zeer korte ervaring maar je stuurt die hoddel zo easy van de ene bocht door naar de andere met bijna uiterst vertrouwde plakgarantie tot aan aan de ellebogen toe... ongelooflijk :}

njah, maar es hopen op wat beter weer want ik heb nog vrij tot komende dinsdag
8-)

ff snel door de druppels heen wat quick-shots genomen in (nog) maagdelijk orginele staat...
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Wishlist:
-handkappen
-gridplate
-Leovinci's
-veel zon & vrije tijd

Welkom
:W :W
 
Hier is ie dan, zoveer als ik hem nu af heb. Nu het achterlicht nog, maar daar moet ik weer even de tijd voor nemen. Dat zal wel een winterklus worden.

(Afbeelding)

:W

ziet erg goed uit! maak eens een close up van die uitlaatbevestiging ben benieuwd. Ik denk dat het wel mooi is als je de gridplate zwart laat spuiten. Zijn die voorpoten trouwens standaard zwart?
 
Volgens mij zijn die voorpoten inderdaad standaard zwart op het 2006 model
Evenals de afdekplaten van de uitlaten en de buddyzit :)
 
Bedankt mensen, het klopt dat de voorpoten standaard a fabriek zwart zijn bij een 2006 model. De Lazer's heb ik in de aktie gelijk met de motor nieuw gekocht. De hand gards zijn van Aserbis 50,- euro en de skid plate orgineel Yamaha. Ik vind die te duur voor wat je krijgt, nl 171,50 Ik heb er 137,00 voor gegeven maar dat vind ik nog veel te veel geld voor de kwalitijd die je krijgt. de pasvorm was klote en de afwerking ook. Maar met een beetje vijlen en schuuren zit ie er toch strak onder en het ziet er goed uit vind ik. Ik ben inderdaad van plan hem zwart te laten poedercoaten net als de beugeltjes die ik heb gemaakt om de uitlaat te bevestigen.
Hier een fototje van de uitlaat.

full


groeten, Look. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan