xt 660 x topic - part 1

Ik heb vanavond nog ff een klein stukiie gereden :]



Ik mis het vermogen van mijn vorige motor helemaal niet de XT is echt fun :} :]
 
Volgens mij een stuk of 2, met jou d'r bij. Maar hoe zit het met die maten van je? Zijn ze al aan het iedee gewend om ook een SM te gaan rijden. Er zijn er momenteel best wel wat in de aanbieding ;) Dan word het al een aardig troepje Amsterdammers, Kunnen jullie mooi de XTX meating gaan organiseeren.

gr, Look.

Dan is Den Haag zeker weer van de partij!! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog een vervanger voor mijn achterlicht wie wat waar en hoe duur? :P

Gewoon een beedje rond shoppen. Op de aftermarkt is van alles te krijgen. Die van mij heb ik bij safe in rotterdan gekocht, koste me 29,- euries. Eerst had ik er een van UFO maar die had geen E-keur op zicht niet zo'n ramp maar ik vond deze gewoon mooier. Als je aan het begin van de topic kijk zie je verschillende voorbeelden van mensen die hun achterlicht hebben vervangen.

full


gr, Look.
 
Hey iedereen,

Ik was deze week eens de motor aan het controleren en bleek dat er speling op m'n achterwiel zit...dat zullen dus nieuwe lagers worden...

Heeft iemand een idee of deze zelf te vervangen zijn en wat ze kosten? Ik heb ook gelezen op off-the-road dat er eens zogenaamde shock-absorbers moeten vervangen worden in het achterwiel...
Ik heb wel opgemerkt dat er ook speling zit op het stuk waar het tandwiel op zit en het wiel zelf...dus dat zullen wel die shock absorbers zijn zeker?

Klopt helemaal, in het achterwiel zitten 6 rubbers, die de "klappen" als het ware wat opvangen, deze slijten waardoor je spelling op het tandwiel voelt. Zijn bij mij vervangen tijdens een beurt, kosten maar een paar eurootjes, en is makkelijk zelf te doen... :)
 
Nou ik heb vandaag mijn nieuwe cdi en gasklep sensor laten vervangen en herkende de motor niet meer terug hij is veel soepeler geworden
Nu kan ik gewoon 30 rijden in de bebouwde kom zonder het stoten *O* *O* *O* *O*
 
hey
ik heb dat ook meegemaakt als ik gas gaf plots de motor uitvallen en dat lag aan de ecu
nu heb ik dat al eens gezegd een paar pagina's terug
de oude ecu van 2004 zijn de nummers eindigend op 00
en de nieuwe 01
als uw framenummer onder DM014-008267 zit kun je
de ECU laten vervangen
nu kun je best zelf eens controleren of je een nieuwe hebt
de ecu zit links onder het zijpaneel
zie foto


grts xteetje[afbeelding]

bij het cirkeltje moet 01 staan dan heb je een nieuwe ecu



Hier een antwoord op het vervangen van de CDI

De mijne is van 2004 en werd gewoon vervangen.
 
Klopt helemaal, in het achterwiel zitten 6 rubbers, die de "klappen" als het ware wat opvangen, deze slijten waardoor je spelling op het tandwiel voelt. Zijn bij mij vervangen tijdens een beurt, kosten maar een paar eurootjes, en is makkelijk zelf te doen... :)

Tijdens het wisselen van de band heeft een dealer hier in de buurt ook de rubbers in de tandwielen vernieuwd. Hij loopt weer heel soepeltjes daarna. aanstaande woensdag ook een nieuwe ketting etc laten plaatsen, deze is nu een centimeter of 6 langer geworden en mijn achterwiel staat nu in de maximale stand.
 
Hee Pascal , als ie een keer tiet heb goan wie ff een keertje trappen op de XTX , vroagen wie Jonathan ook ff mee .
Kun ie ook leren springen !
Heur het nog wel .


Gr Ben :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
hoi,

heeft er iemand een id van wat de occasie prijzen zijn van een xtx
ik vraag 4300 euro is dat te veel. ik krijg geen reactie op mijn motor
 
hoi,

heeft er iemand een id van wat de occasie prijzen zijn van een xtx
ik vraag 4300 euro is dat te veel. ik krijg geen reactie op mijn motor

Het lijkt me een redelijke prijs, al komt er nog wel wat bij om hem in nederland op de weg te krijgen. Ik schat zo'n 500,- euries. Ik denk dat je even wat meer geduld moet hebben en een fototje doet ook wonderen. Post is een mooi plaatje je weet het maar nooit.

gr, Look.
 
Iemand intresse in de orginele skitplate.
zelfde als deze
full

De mijne die bij het Dakar pakket hoorde, wordt pas over 2 weken geleverd.
Ik ga zelf echter de touratec plaat gebruiken.
Dus de nieuwe originele is te koop voor 100 euro (als je hem normaal koopt kost ie 160 euro)
Met wat korting kost ie je toch nog 130 euro.

iemand?
 
Laatst bewerkt:
Zo mij eerste examens gehad :)


Dat is altijd wel ff zweten....... nu morgen nog een examen en dan vakantie van school *O*
 
plate is nieuw, moet zelfs nog binnen komen!
Prijs lijkt me oke, als je een plate wil scheelt het je 30 tot 60 euro, is toch nog 1200 tot 2400 frank

Jos
 
Hallo, ;)

Weet iemand wat het ongeveer kost om het voorste tandwiel 1 tandje kleine te kopen en laten monteren??

Krijg de xtx namelijk bijna (zo goed als niet '( )niet op z,n achterwiel :] en heeft iemand nog rij-tips om een beetje te wheely,en :?
 
woon je ver van antwerpen?zou het eventueel mogelijk zijnom deze te verzenden met dhl of zo
de kosten bespreken we dan wel,enne je kan gerust zijn,betalen doe ik zeker
 
prijs tandwiel:www.off-the-road.de(betrouwbaar en snel geleverd).met standaard tandwielen wheelien lukt toch vrij gemakkelijk,gewoon een kwestie van ballenaan je lijf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan