xt 660 x

Ik ga ook, (als het weer goed is) zal vast wel een mc donalds in lelystad zitten, verzamelen we daar en rijden we door naar het cicuit ideetje hoor en anders zien we elkaar daar. :]
 
ticz2023yk5.jpg


:+
 
Ik zie niet in waarom
:?

Ik ook niet, 2 topics naast elkaar kan best en deze staat er al zo lang op dat het zonde zou zijn hem te stoppen. Ook kan je er nog veel tips van af halen inklusief detail foto's. Af en toe iets posten en hij blijft gewoon in de lucht.

Groeten, Look. *O* *O* *O*
 
Ik ook niet, 2 topics naast elkaar kan best en deze staat er al zo lang op dat het zonde zou zijn hem te stoppen. Ook kan je er nog veel tips van af halen inklusief detail foto's. Af en toe iets posten en hij blijft gewoon in de lucht.

Groeten, Look. *O* *O* *O*


Ik mag hier altijd graag naar kijken.
ik zou het zonde vinden als er een slot op komt.
Een nieuwe side met alleen xtx lijkt me wel leuk.

groetjes gerard
 
zijn er mensen die naar de SM wedstrijden gaan of willen gaan in Lelystad op 10 september. kijk dan even op de andere topic. Misschien is het leuk als we elkaar daar ontmoeten.

Groeten, Look. :W
 
hey hallo allemaal, Jonathan is mijn naam,

Heb heel wat berichten gelezen over jullie ervaringen met de XT660X waarschijnlijk mijn aanstaande motor, dus ik hou deze topic maar in de gaten voor evt tips enz enz.
Las ook dat er genoeg mensen zijn die dus niet echt spijt kregen nadat ze hun SS of iets in die richting weg deden voor een XT660X, ik hoop dat dat bij mij ook het geval is.

hoor vast wel weer iets van jullie..... een goed weekend allemaal iig. :]
 
Hallo Italianbikerboy, Een goede keus, het is in het begin wel even wennen zo'n 1 cilinder. Maar je heb er een fun mee en je zal er zeker geen spijt van krijgen.
hiet dan ff een plaatje. Kan je vast aan het iedee wennen.

x

Groeten, Look. :W
 
Laatst bewerkt:
Hay ja het is een mooie, zeker ook met die uitlaat. Het geluid zal wel erg gaaf klinken...ik hoop dat ik snel een deal kan maken met de motorzaak :9~ mijn Honda moet nieuwe banden kost me weer 300 euri, dat doe ik liever in de XTX niet dan?? ene deze topic nog maar niet sluiten hoor!!! veelste leuk en intressant. :)
 
Hallo, ik heb een aantal pagina's terug geschgreven dat ik nieuwe ophang bevestigings plaatjes ging maken om mijn lazer dempers aan de motor te bevestigen. Ik dacht hier meer tijd voor nodig te hebben, maar dat viel mee. Ze zijn nu klaar.

x

Ze zitten nu een stuk beter strakker en recht.
MalFunction, mocht je de topic nog eens lezen, ik heb de tekening er van.

groeten, Look. :W
 
Laatst bewerkt:
Heey mensen..
Kwas er nog wel alleen zit ik een beetje te alen van onze fantastische nazomer...
@look, ik zal idd eens gaan bellen of ze nu al een keer de andere ophangbeugels hebben...
Zo niet wil ik die tekening van jou wel eens bekijken, het ziet er goed uit iig!
 
Heey mensen..
Kwas er nog wel alleen zit ik een beetje te alen van onze fantastische nazomer...
@look, ik zal idd eens gaan bellen of ze nu al een keer de andere ophangbeugels hebben...
Zo niet wil ik die tekening van jou wel eens bekijken, het ziet er goed uit iig!

Da's geen probleem laat maar weten als je hem nodig heb. En als ze bij lazer iets anders hebben hoor ik het graag van je.
Zo, ik zal eens een leuk XTX fototje down loaden om de toppic wat op te leuken en hem in de lucht te houden.
misschien leuk als we daar deze topic voor gaan gebruiken

gr, Look.
 
Hier dan een voorbeeld van een opgepimpte XTX

full


Zie je ook een leuke foto van een XTX, plaatsen dan zou ik zo zegge. *O*

groeten, Look.
 
hay :W ik was opzoek naar dat introductie filmpje van de yamaha xt660x, maar kan het nergens meer vinden, ook niet via google.
Hij is hier al eens eerder gepost, maar die link is niet meer actief.
Dus, heeft iemand dat filmpje nog?

Ik ben zelf nog niet in het bezit van een xt660x dus in moet af en toe maar naar dat filmpje kijken he *D

groetjes Jonathan.
 
Volgens mij staat dat op het groote of / all road en sm filmpjes topic.
Alleen is dat zo groot dat je je de kl@%$&en zoekt. Maar als je een uurtje niets te doen heb, loop het dan eens door.
of vraag daar of iemand het voor je heeft.

GR, Look. 8-)
 
Ik heb weer een mooi XTXje gevonden met een enkele demper. Smaken verschillen maar deze is best mooi

full


Gr, Look. *D
 
hay :W ik was opzoek naar dat introductie filmpje van de yamaha xt660x, maar kan het nergens meer vinden, ook niet via google.
Hij is hier al eens eerder gepost, maar die link is niet meer actief.
Dus, heeft iemand dat filmpje nog?

Ik ben zelf nog niet in het bezit van een xt660x dus in moet af en toe maar naar dat filmpje kijken he *D

groetjes Jonathan.

kun je hier iets mee doen

http://www.motorfreaks.nl/index.php/dl/1014

grts xteetje
 
Ik ben weer eens aan 't spitten geweest voor een leuk fototje,
en deze is het geworden.

full


Dit kan je het beste met de pirellie doen die er onder zit als je hem koop
En dan gauw een echte band er onder.

gr, Look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan