xt 660 x

hay hallo look en andere natuurlijk! tijdje geleden alweer he, maar nu is het dan zover!!
Ik heb een xt660x gevonden die binnen mijn budget valt!
Een grijze uit 2005. Eindelijk :9~
nog een weekje en dan moet ik afstand doen van mij honda vfr waar ik ook veel fijne km mee gemaakt heb. uuh jullie hebben nu een nieuwe topic? ik loop dus achter, moet ik alles nog maar ff lezen dus. hoe heet die topic??? ik hoor van jullie to de volgende x.

Ps, leovinci uitlaatje eronder is wel wat he?? of zijn er mooiere/betere merken??

Groeten Jonathan.



Jonathan welkom lees maar rustig door dan zie we je straks op de nieuw forum

groetjes gerard

 
full
 
Kijk hier eens voor uitlaten voor XT660.
Leovince voor € 499,= nieuw.

http://www.off-the-road.de/xt660_endtoepfe_kruemmer.html

Ik heb van hier een middenbok en carterbeugels laten komen. Na vier dagen had ik ze in huis. Paste prima.

En door Dr. Brenner pagina 7 van deze topic:

Door Dr. Benner op 27-04-2005 12:02



@Ronski

Om terug te komen op je vraag over de vervangingsdempers voor je 660X,
Ik heb gisteren de Leovince's opgehaald en gemonteerd, bruut geluid hoor! En je krijgt verschillende smaken om uit te kiezen qua geluid.
Ik heb er denk ik een lage prijs voor betaald, 435 Euro (incl. BTW). Bij Motor Apeldoorn, kopen direkt vanaf fabriek en je krijgt 25% korting.
Motor Apeldoorn, Steenbokstraat 27, Tel: 055-3230790. Uitlaattype= 3968.
Misschien wat voor je.





Grt. Jelo
 
Laatst bewerkt:
Hallo XT- ers.
Omdat ik komend voorjaar aan een andere motor toe ben overweeg ik een gebruikte XT aan te schaffen, Echter, voor zover ik weet is de tankinhoud iets van 15 l. en dat vind ik aan de kleine kant. Nou hoorde ik van iemand dat er een grotere tank leverbaar schijnt te zijn via een Duits bedrijf, weet iemand daar meer van?
Andere optie is de nieuwe Tenere, maar ik vrees dat spaarvarken dat niet kan opbrengen, en gebruikte XT's bij de vleet, dat is toch wat goedkoper nietwaar? 8-)
 
Hallo XT- ers.
Omdat ik komend voorjaar aan een andere motor toe ben overweeg ik een gebruikte XT aan te schaffen, Echter, voor zover ik weet is de tankinhoud iets van 15 l. en dat vind ik aan de kleine kant. Nou hoorde ik van iemand dat er een grotere tank leverbaar schijnt te zijn via een Duits bedrijf, weet iemand daar meer van?
Andere optie is de nieuwe Tenere, maar ik vrees dat spaarvarken dat niet kan opbrengen, en gebruikte XT's bij de vleet, dat is toch wat goedkoper nietwaar? 8-)

Salami, het gaat hier om xt X- en. Dus de supermoto uitvoering van de XT en we zitten inmiddels al in het "XT660X topic part 2" Kom daar een kijken zou ik zo zeggen en er gaat een werld voor je open. Op de eerst pagina vind je dan een link naar dat duitse bedrijf ;) .

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Hoi XT rijders,

Ik wil het kuipje van de XT660X uit 2007 misschien gaan gebruiken voor een streetfighter project. Zou iemand die een 2007 model heeft mij misschien de afmetingen van het kuipje kunnen geven? Weet iemand of er bij een dealer (omgeving limburg) een 2007 model te bezichtigen is, heb zelf nog niks kunnen vinden.


Alvast bedankt,
Darn Dao
 
Ja trekt echt een verschrikkelijk oude koe uit de sloot.
Had je gewoon op de hoofdpagina van t offroad gedeelte gekeken dan had je t xtx660 deel 4 topic zien staan, stel daar je vraag even.
 
Ja trekt echt een verschrikkelijk oude koe uit de sloot.
Had je gewoon op de hoofdpagina van t offroad gedeelte gekeken dan had je t xtx660 deel 4 topic zien staan, stel daar je vraag even.


Damn nu gebruik ik een keer de search en dan blijkt het een oud topic te zijn :P. Zal um idd even in deel 4 zetten.
 
een Xt660X is best wel een lekker ding hoor, ik ben nu zelf aan m,n 2de bezig.
de eerste in de prak met 15.000km en deze staat op 12.500km. ga maar eens op landsard kijken als er training is, daar rijd m,n maatje mee. Tussen allemaal SM kanjers, en die man rijd echt niet voor jan met de korte achtenaam mee hoor. Daar is best wel mee te sturen.
Ik zelf ga er 9 juni mee naar Zandvoort, op een banden dag...Kijk wat ik kan maken tussen allemaal snel spul, ze zullen me wel voorbij komen op het rechte stuk , maar de bochten zijn dan weer voor mij.......Gr: Xt660X- FxFF
 
XT660X, een SM-wannabe. En ook nog een slecht werkende injectie. :X

Sorry XT660X-rijders ;) ;) ;)

Edit:
Hmm, misschien wat te grof.


Inderdaad tamelijk grof. :(

Bovendien is de injectie prima aan te passen mbv wat elektronica, maar ja dan moet je wel iets kunnen en niet alleen roepen dat iets niet goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan