XT600e sloeg niet aan, nu spontaan wel. Wat kan het zijn?

TheAceOfSpades

MF veteraan
23 aug 2002
1.603
0
Hier mijn situatie:

XT600e 2003 1-cilinder.

1. Dinsdag ochtend normaal naar mn werk gereden
2. Dinsdag avond wil de motor niet aanslaan na een dag buiten in de mist te hebben gestaan
- Startmotor draait normaal, motor 'rommelt', alsof ik probeer te starten zonder choke.
3. Woensdag bougie vervangen, maar zie dat ie bij de dop ook vonkt. Nogsteeds niet starten.
- Motor aan acculader.
- Luchtfilter (K&N) schoongemaakt.
4. Vrijdag bougiedop vervangen. Vlotterbak leeg laten lopen en doorgespoeld met benzine. Nogsteeds niet starten.
- Met multimeter accu aan het meten, druk op de startknop om de zien wat de startmotor trekt en BROEEEEEEEM, draaien. Met wat grijze rook uit de uitlaat.

Motor op laten warmen en loopt stabiel. Start ook daarna normaal.

Dit alles in het fietsenhok op mn werk, ik ga zo een poging doen om naar huis te rijden zodat ik van het weekend thuis verder kan kijken. Het bevalt me niet dat ik niet weet wat het kan zijn. Iemand ideeen wat ik kan checken?
 
Vanmorgen begon de motor een beetje in te houden, stotteren.. alsof ie geen benzine kreeg. Bij het naderen van de toegangspoort van mn werk viel ie zelfs helemaal uit. Na 2 startpogingen sloeg ie toch weer aan.

Het lijkt dus wel weersafhankelijk te zijn. (vorige keer mist, nu sneeuw) Iemand een idee wat ik kan checken? Alle stekkerverbindingen heb ik nagelopen en het ziet er allemaal goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan