XT660 onderdelen en generieke titanium uitlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArtVark

MF'er
14 dec 2007
50
2
Amsterdam
Mijn 2007 Yamaha XT-660R is een tijdje terug gestolen en ik heb nog een stapel onderdelen waar ik niets meer aan heb:
Set originele uitlaten, hebben maar ongeveer 1000KM op de motor gezeten. Zien er niet super netjes uit maar geen deuken of zo. Beetje poetsen en komt goed. Passen ook op XT-660X? Kweenie

Origineel touring schermpje, staat OK. Past geloof ik op XT-660s van meerdere jaren, R en X.

Originele achterdemper en voorvorkveren, geloof ik ook ongeveer 1000KM op de motor gezeten? Staat ook wat je zou verwachten van niet veel gebruikt maar wel tijdje rondgezworven in garage en zo.

Twee beugeltjes die het stuur vasthouden, kweetniet zeker hoe die dingen heten? Zitten onder het stuur, ik had er hogere op gezet.

Vaag stukje uitlaatbuis van www.off-the-road.de, onderdeel van uitlaat set waar je buisje met cat kan vervangen voor open.

En natuurlijk, je gaat de straat niet op zonder een originele Yamaha XT-660 claxon!


Los van het XT660 spul: Ook een setje uitlaten zonder pijpen, binnenmaat voor de buizen lijkt 52mm, buiten 55? Titanium, ooit 2de hands gekocht voor Ducati ST4s maar bleek dat zonder de bochten lastig te gebruiken was. Verkoper was er blij mee maar had een deuk in 1 van de 2 en hij wilde perfectie. Staat geen merk op en ik weet de naam niet meer maar ergens staat me bij dat de set oorspronkelijk 700+ euro was, dus iig niet slecht. Als je met paar deukjes kan leven is dit mooi geluid en wat performance erbij.

Geen prijzen? Dat klopt! Ik moet er gewoon van af. Als je een of ander muziek instrument (ik sta echt open voor alle soorten, maar bij voorkeur elektronisch) hebt om te ruilen, leuk. Mocht je niets hebben, 2de optie is een stuk (goede oude) kaas. Als er meerdere gegadigden zijn, wacht ik even af wie het meeste kaas heeft heeft. Of die Moog Model D synth :-)

Alleen afhalen, in Amsterdam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan