XT660X Deel 9; Best of ALL worlds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Wyers,

De uitlaten zaten er al op toen ik hem kocht.
dit is iig de site ervan.

http://www.crd-international.co.uk
Bolski uitlaatstore uitlaten db-killers bochtensets kettingsets - Home

en ik weet dat bolski ze levert. Maar of dit model er nog is geen idee.
De voorbochten zijn in iedergeval een maat dikker dan de orginele.

Maken een leuk geluid en bloffen leuk.


Weet iemand waar je die crd uitlaatlijn zoals Bakkiepleur kan krijgen?

Heb gekeken op de website en dat model maken ze niet? :s

Want zij zijn buiten otr het enige merk dat ook andere voorbochten levert..
 
Is er iemand hier die al wel eens met de xt op vakantie is gegaan? Ik & mijn vriendin zijn namelijk een vakantie aan het plannen met de motor ( zij op een honda cb 600 hornet en ik op de XT )

Ik ben namelijk aan het kijken of dat ik hier universele koffers / panniers voor kan aanschaffen.
Mijn oog is gevallen op een universeel merk zoals SW motech steunen in combinatie met Trax of H&B koffers.

Nu zie ik bij deze steunen dat deze met elkaar op de orginele taartschep / kenteken plaat houder bevestigt worden. Ik heb een compleet aangepaste achterkant en kan deze dus niet op deze manier bevestigen heeft iemand hier ook een oplossing / alternatief voor?

Removable Side Carrier for Yamaha XT660X / XT660R, developed by SW-MOTECH.
Iemand hier advies voor? Ik wil de kofferset namelijk mee kunnen nemen naar een eventueel andere motor. In dat geval zal ik dan alleen de koffer steunen moet kopen bij aanschaf van een nieuwe motor.

Dit brengt mij op me tweede vraag nl. Wat is het maximale gewicht waarmee je de xt mag beladen. En bij welke bagage gewicht zal deze fiets toch nog fijn sturen.
 
Voor een korte vakantie (4 dagen) voldoet een roltas 30L prima voor mij (hotelletjes als overnachting)
Is ook universeel en kan meegenomen worden naar een andere motor... ;)

Maarja...als je de tent, kooktoestellen, pannen e.d. mee wilt nemen om twee weken op de caming wilt gaan zitten heb je wat meer opbergruimte nodig. Het is maar net wat je plannen zijn.
 
Bij mijn vorige hotelvakantie van ruim een week had ik ook genoeg aan een roltas van 50/60l.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, na een hele leuke periode met mijn XTX gaattie toch weg - hij verliest het van 2 familieleden: Ikke gaat voortaan met noppenbanden de bossen in op een XT600Z (3AJ) en de snelwegen op met een SuperTenere (750).

Blijft dus over in een verloren hoekje: XT660X (klik voor advertentie).

....Want die mag natuurlijk niet al te lang stilstaan!

Of er een mooiere te koop is? Vastwel. Maar deze is wat betreft onderhoud in elk geval klaar voor de komende tijd - afhankelijk van hoeveel je rijdt ;)
 
Gaat een rol tas niet hangen over je uitlaten? Die worden bij mij nogal warm!


Zo zat die van mij erop:

21e95xf.jpg


Een hele week zou mij ook wel lukken met deze 30l eventueel nog een rugzak erbij.
Het verbaasd mij nog steeds hoeveel er in een roltas past.
 
Oh ik zie nu net pas dat het al(weer) effe over uitlaten gaat hier ;)

Ja iets meer geluid is niet gek, en als je motor de gassen sneller kwijt is heeft dat altijd een positieve invloed op het lopen van 't motortje. Ik zeg doen! (want een fluisteruitlaat kan later altijd nog....)
 
Leuke foto's heren!

Aangezien dit topic bijna ten einde is wordt het tijd voor Xtx topic part 10!

Voelt er iemand zich geroepen? :P
Was er niet een regel dat de laatste nieuwe op het topic dat moest doen?
Ik wil het eventueel wel doen, maar niet klagen als het lang duurt eer dat alle foto's in de openingspost staan _O-

Heeft er iemand een idee voor de titel?

XT660X Deel 10: The Perfect Mix

Ofzoiets..
Laat het brein nog eens werken :')

Mijn voorrem schuurde al een hele tijd, vrij constant.. Dus ik de remblokjes maar even vervangen, maar dit bleek de oplossing niet..
Voelde geen speling op het wiel, wel een minime speling op de schijf..
Dus maar een nieuw schijfje besteld, moto master :9~
Hoop dat dit de oplossing is, zoniet heb ik er een leuke gadget bij.
Ook gelijk mn voorwiellagers mee vervangen, dan kan het beestje er weer tegen! :] :] :]

Ik post wel een piccie zodra hij binnen is!

Grtz Wyers
 
Mijn voorrem maakt ook wat lawaai, schuren wil ik het net niet noemen. Je hoort hem wel remmen in ieder geval.
Zeker als ik de XT stevig laat remmen. Maar ik kan niet zeggen dat ik iets gevonden heb wat de oorzaak kan zijn. Wellicht dat het gewoon bij deze remmen hoort?


Maak maar het nieuwe topic aan. (de foto's heb je zo overgezet, gewoon de eerste post quoten en plakken in de nieuwe openingspost. De quot tags weghalen en alles staat weer op zijn plek)

Maar een nieuwe topic titel...geen idee. Ik zal eens nadenken...
 
Dat je hem hoort remmen is normaal.. Gezien ze gegroefde schijven hebben..
Dit hoor je altijd remmen. Weet niet wat jij precies hoort?

Heb iemand Nog een zadel in de aanbieding? Blauwe zit vlak het liefst.
Mijne word helemaal lelijk:(
 
Wat ik hoor is een constant geschuur ook zonder dat ik rem, en dat heeft het vorige 1.5jaar niet gedaan :) dus is er wel iets mis hoor. Kan je beste een zadelhoesje laten maken, heb ik ook laten doen, voor 50-60euro was ik gesteld, en is het extra gelijmd op de plek waar het zadel normaal opfrommelt.. en nog zachter! Ben echt tevreden! Met gouden stikseltjes, hieronder zie je het een beetje:
full
 
Ah dat ziet er wel mooi uit ja!
Heb hem al paar x schoon gemaakt met sticker verwijderaar.. Daar werd hij weer als nieuw van.. Enkel komt het vuil steeds terug en plakt..:P
Dus idd dat maar een keer proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan