XT660X of DR-Z400SM?

Voor de XT gaan. Heb de DRZ de snelweg laten zien en dat vind ie niets, 400 cc heeft net te weinig koppel om lekker te kunnen rijden en tevens moet je te hoogtoerig rijden. 20km lang is dan niet te doen. Op m'n 650 DR is 120-130 goed te doen, even met 140-150 inhalen ook geen probleem maar als kruissnelheid toch 120-130 aanhouden, op de DRZ zit je op 100-110 en moet je goed opletten wanneer je een auto kan inhalen als er verkeer aan komt wat sneller rijd.

Buiten de snelweg om is de DRZ400SM een geweldige fiets, maar de XT660 zal ook zeker goed rijden.

Dit klopt gewoon niet. Maarja, wie ben ik.
 
Identiteitscrisis gekregen door al die wheelie's? :9


O-)
schater.gif
 
En het is geworden de:

XT660X....blijkt na proefrijden (zowel op de Yamaha als de Soes) iets beter geschikt te zijn voor mijn doeleinden.

Poison

Gefeliciteerd Poison, je hebt (ook al), de juiste keuze gemaakt, alleen zal je binnenkort gaan vragen om andere uitlaatdempers, en dan weet je al genoeg als je de XT660X posten hebt gelezen : de LeoVince dempers !!!

Veel plezier ermee
 
Hij bedoelt dat er (eventueel met de juiste aanpassingen) ook behoorlijk vermogen uit die DRZ kan komen.


Zoals een kleiner achtertandwiel. 140 is makkelijk haalbaar in lage toeren.
Maarja, dit soort mensen (autobaan/topsnelheid) zijn idd véél beter af met een XTX.
 
Niet overdrijven met die lage toeren bij 140. ;)
Te laag zal niet gezond zijn voor het blokje op lange termijn of tegenwind..
 
Dit klopt gewoon niet. Maarja, wie ben ik.

Dan klopt het niet, ik heb DRZ400SM gereden en m'n eigen DR650SE.
Ik merk toch echt wel het verschil, de 400 moet veel meer toeren draaien en als je dat een half uur lang moet volhouden is dat gewoon niets... dan kan je er nog wel dingen aan gaan veranderen, maar zelfs jij zou moeten weten dat je met een 660 in een lager toerental een nette kruissnelheid van 120-130 kan halen dan een 400 (origineel of getuned).

Dat je nou DRZ400-geil bent is leuk voor je, maar je hoeft niet iedereen een 400 door de neus te duwen.
 
Dan klopt het niet, ik heb DRZ400SM gereden en m'n eigen DR650SE.
Ik merk toch echt wel het verschil, de 400 moet veel meer toeren draaien en als je dat een half uur lang moet volhouden is dat gewoon niets... dan kan je er nog wel dingen aan gaan veranderen, maar zelfs jij zou moeten weten dat je met een 660 in een lager toerental een nette kruissnelheid van 120-130 kan halen dan een 400 (origineel of getuned).

Dat je nou DRZ400-geil bent is leuk voor je, maar je hoeft niet iedereen een 400 door de neus te duwen.


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan