xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Berry! de originele vering is gewoon prima ik heb nooit ergens last van gehad.
mijn xtx staat te koop. kijk maar op het forum te koop

Bedankt voor je reactie!

Ik heb die van jou (natuurlijk) al lang te koop zien staan :) Alleen, voor mij, teveel km's.
 
Ik heb ook nog eentje :P.. maar dan zou de km stand ook wel te hoog zijn, haha. Zelf ga ik eigenlijk nooit op de km stand af.. vindt het belangrijker hoe er mee om gegaan is.... ik kan hem inruilen voor een vespa moterscooter maar ik twijfel... mag namelijk pas over 1 jaar een echte zware motor zo als een BMW adventure 1200gs, De XT staat op 25kw kenteken maar hij is wel met vol vermogen...maar niet goed genoeg voor een wereld reis denk ik
 
zelf denk ik dat dit juist geen probleem moet zijn als je kijkt hoeveel xt`s er zijn met veel km op de teller gewoon goed je olie luchtfilter en de kleppen in de gaten houden ik denk wel dat hij je weer thuis brengt
 
full



De mijne nog een keer...helemaal klaar, weinig km's en...niet te koop!! :N
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

De mijne nog een keer...helemaal klaar, weinig km's en...niet te koop!! :N

Ha ha. Ja, ziet er zekers goed uit.
Die van mij is ook helemaal klaar en met weinig km-ters. Tja, en dan; wel te koop niet te koop. Ik weet het gewoon nog niet. Net heel de avond weg geweest op de XTX en morgen op visite waarschijnlijk ook met de XTX. dan is het toch wel weer een lekker handig fietsje. Hij staat er en hij is betaald dus ik moet er nog eens goed over na denken.

gr, Look.
 
ziet er goed uit Tok!

Ja, leuk is dat, als je ergens op terras zit zie je vaak mensen kijken in het voorbijgaan om vervolgens nog eens terug te lopen om nóg eens te kijken, schijnbaar kunnen ze hem niet zo goed thuis brengen omdat er geen typering op staat.
Ik was vorige week naar Bastogne en ik sta er nog steeds versteld van hoe ongenadig hard je met dat ding kunt op de bochtige stukken.
Over drie weken ga ik naar de dolomieten met em (op trailer), heb net 2500 km de mpp 2ct erop liggen en ik moet nu al voorzichtig zijn, anders heb ik nog voor de vakantie een nieuwe achterband nodig, slijt snel op de flanken zeg. Ik vind het echt een leuke moto om te rijden, ben er zeker niet op uit gekeken, integendeel. En...als het weer een beetje mee speelt morgen dan rij ik nog ff naar la Roche

Grtz, Tok
 
Ha ha. Ja, ziet er zekers goed uit.
Die van mij is ook helemaal klaar en met weinig km-ters. Tja, en dan; wel te koop niet te koop. Ik weet het gewoon nog niet. Net heel de avond weg geweest op de XTX en morgen op visite waarschijnlijk ook met de XTX. dan is het toch wel weer een lekker handig fietsje. Hij staat er en hij is betaald dus ik moet er nog eens goed over na denken.

gr, Look.

Wat moet die kosten O-)
 
full


Zo terug van een maandje vakantie, gelijk maar ff mee spammen. :)


Tok, ik ben afgelopen week bij motoport geweest. De aansluitring van m'n demper zit los, net zoals jij een tijd geleden had. Kan ze inleveren en dan krijg ik nieuwe ivm een productiefout (en ze hadden al eens iemand met hetzelfde probleem daar gehad ;) )

En dit is m'n andere fiets :)
244054_226380120720796_100000464304639_964719_2039824_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Zo terug van een maandje vakantie, gelijk maar ff mee spammen. :)


Tok, ik ben afgelopen week bij motoport geweest. De aansluitring van m'n demper zit los, net zoals jij een tijd geleden had. Kan ze inleveren en dan krijg ik nieuwe ivm een productiefout (en ze hadden al eens iemand met hetzelfde probleem daar gehad ;) )

En dit is m'n andere fiets :)
[afbeelding]

Je meent het zeg , zou toch echt niet mogen :( , dan hebben ze toch een structurelere fout in hun proces lijkt het wel. Maar goed, als ze het dan maar netjes oplossen is het goed. Ik controleer nu zéér regelmatig de lasnaden links en rechts.
Hoe was je vakantie in zuid-Amerika? En wat is die andere fiets voor eentje?
 
Laatst bewerkt:
Zo, klaar voor Schotland. Vanavond rijden we naar een maat in Beverwijk en morgen op de boot in Ijmuiden.Heb er gruwelijk veel zin in! Tot over 2,5 week!

Groeten

Martijn

 
Zo dan na 1,5 jaar met plezier een xtx te hebben gereden ben ik vandaag over gegaan op een R1 toch meer mijn ding !! Hou natuurlijk wel het topic in de gaten !!
 
Wat moet die kosten O-)

2 keer de helft. :+

Ik zal het nog een keer uitleggen. Naast de XT heb ik ook nog een WR supermoto. Het iedee was om ze allebij weg te doen en er een nieuwe WR voor terug te nemen.
Maar, dan heb ik dus nog maar 1 motor.

De WR is inmiddels helemaal klaar voor supermoto gebruik en niet alle spullen kunnen op het nieuwe model worden over gemoteerd. Dus, dilemma al om.
Nu wil ik dus kijken wat ik voor zo wel de XT als voor de WR kan krijgen en bij moet betalen voor een nieuwe WR. Wordt dat niets dan hou ik gewoon m'n WR en dus ook de XT.

Als de XT al in de verkoop gaat duurt dit nog wel even dus. Als ik jou was zou ik daar niet op wachten want de kans dat die er gewoon bij blijft is net zo groot.

groeten, Look.
 
2 keer de helft. :+

Ik zal het nog een keer uitleggen. Naast de XT heb ik ook nog een WR supermoto. Het iedee was om ze allebij weg te doen en er een nieuwe WR voor terug te nemen.
Maar, dan heb ik dus nog maar 1 motor.

De WR is inmiddels helemaal klaar voor supermoto gebruik en niet alle spullen kunnen op het nieuwe model worden over gemoteerd. Dus, dilemma al om.
Nu wil ik dus kijken wat ik voor zo wel de XT als voor de WR kan krijgen en bij moet betalen voor een nieuwe WR. Wordt dat niets dan hou ik gewoon m'n WR en dus ook de XT.

Als de XT al in de verkoop gaat duurt dit nog wel even dus. Als ik jou was zou ik daar niet op wachten want de kans dat die er gewoon bij blijft is net zo groot.

groeten, Look.

Wil je een hele nieuwe of is een zgan ook goed ;)

Ik heb ook wel zin in weer wat nieuws *D
 
Wil je een hele nieuwe of is een zgan ook goed ;)

Ik heb ook wel zin in weer wat nieuws *D

Ha ha, ik begrijp waar je naar toe wil. Ik weet het nog niet Kees. Aan de eene kant wil ik een overjarige SE kopen Maar aan de andere kant vind ik mijn WR-etje ook niet verkeerd. Zeker nu de koppeling en vering helemaal is aangepast. Mocht die dus gewoon in het assortiment blijven dan laat ik waarschijnlijk van de winter het frame coaten. Ook al omdat ik een zwart frame mooier vind.

gr, Look.
 
Ha ha, ik begrijp waar je naar toe wil. Ik weet het nog niet Kees. Aan de eene kant wil ik een overjarige SE kopen Maar aan de andere kant vind ik mijn WR-etje ook niet verkeerd. Zeker nu de koppeling en vering helemaal is aangepast. Mocht die dus gewoon in het assortiment blijven dan laat ik waarschijnlijk van de winter het frame coaten. Ook al omdat ik een zwart frame mooier vind.

gr, Look.

Ja de overjarige nieuwe zijn goedkoop nu, denk dat nu de injectie er echt zit aan te komen. Ik weet het zelf ook niet hoor Look, als ik de WR450F in de garage zie staan denk ik dat ik niet goed wijs ben dat ik wat anders wil ;)

Zoals je al zegt, is ie helemaal naar je zin, vering, koppeling... dan wil je wat anders, ging dat ook niet zo bij YamahaGriff en nu ook bij mij ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan