xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooo Deel 7 alweer! Gaat goed.

Ben zondag terug gekomen van een lang weekend Dolomieten Italie! Wat een GENIAAL land is dat om met de motor heen te gaan!! :9~

Even een kort verslag:
Woensdag de aanhanger geladen met de XT660X en een R1

Donderdag zijn een maatje en ik gaan rijden naar Italie. Om 3uur aangekomen in Prato Del Stelvio. Om 4uur zat ik op de fiets om de stelvio te fietsen. Tot aan bocht 19 van bovenaf gekomen ivm regen en harde wind gestopt om de dagen motorrijden niet in gevaar te brengen. Ziek op de motor is ook niets!

Vrijdag heerlijk de Stelvio gereden en een heel stuk Zwitserland in gereden via een pass. Super mooi asfalt daar!!

Zaterdag zijn we weer de Stelvio over gereden naar Bormio vervolgens de Gavia pass naar Ponte di Legno gereden. Daar weer omgekeerd weer over de Gavia pass naar Bormio. Vanuit Bormio naar het in de buurt liggende stuwmeer Lago di Cancano gereden. Indrukwekkend hoe groot dat kan zijn! Om dit stuwmeer te bereiken rij je over een hele leuke pass. Na dit stuwmeer weer terug via Bormio, Stelvio naar het dorpje Passo Del Stelvio.

Zondag de aanhanger weer geladen en terug gereden naar NL. (heen en terug in 12uurtjes gereden)

Hier een paar fotos:
aanhanger geladen
[afbeelding]
op de mtb
[afbeelding]
beide motoren
[afbeelding]
stelvio uitzicht
[afbeelding]
stukje offroad
[afbeelding]
meer
[afbeelding]
bochtenwerk
[afbeelding]

Was een super weekend!! Volgend jaar zeker weer! Gewoon omdat het kan :}

veel op de R1 moeten wachten zeker!
 
veel op de R1 moeten wachten zeker!


Haha onder aan de pass niet, maar als de bochten eenmaal kwamen en de steile hellingen begonnen was er maar 1 de snelste }) het koppel bij een lage toerental komt daar ideaal te pas. Dat is bij R1 heel anders!
 
Haha ja ik ben ook blij dat hij verkocht is er is namelijk niet zoveel animo voor.. Ondanks het een geweldige motor is. Maar ook nog geen WR dan ?
 
Nee moet eerst de xtx verkopen, maar hij staat nog bij de dealer werd nagelopen voor de verkoop.
heb wel iemand die hem echt wil hebben maar moet even kijken of we daar uit komen.
Maarja hoop dat het rap rond is :)
 
jep staat al klaar bij een mede MF,r ben er al wezen kijken en we hebben een deal gesloten, alleen moet ik dus die xtx kwijt.
dus daarna kan ik hem ophalen :)
 
full


deze dus
 
iemand nog interesse in een MT03 van 2007? 7580km gelopen.
Akra dempers
boekjes en sleutels compleet erbij.
Gister een beurt gehad bij Van Meel.
Een foto erbij zetten lukt me niet hier,ik ben niet zo,n wizzkid,maar ik kan ze wel mailen.
Mn emailadres is job314@kpnplanet.nl
 
eerst dacht ik dat je het over een brommer hebt maar het blijkt een heuse motor
geworden tezijn na wat speurwerk hier op het forum
naja ik bedank het is niet echt mijn model

voor de geintresserden toch een plaatje hieronder
je kunt het beter even in het tekoop topic proberen denk ik zo zelf

 
Laatst bewerkt:
een eigen topic starten? ikke? brrrr...ik krijg zelfs nieteens een foto hierop geplaatst,laat staan dat dat lukt hahaha! tis me wel gelukt om em op marktplaats te zetten...wat een wizzkid he,ikke!
 
@ Berry, Mijn XTX staat helaas ook te koop, moet hem wegdoen omdat ik geen 2 motors en een autotje kan rijden als student, met extragratis weinig km's!(14.xxx)
Niets voor je?
Yamaha XT660X Supermoto

Zelf met veel plezier op gereden(en eerlijk vorige week ook nog een uurtje..)

Hallo,

Ik had je motor idd al te zien staan, mooi hoor. Alleen moet ik er 326,2km voor rijden, enkele reis.... Deze sla ik ook maar even over :X
 
Laatst bewerkt:
Heren goedendag!

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een motor voor woon-werk verkeer met een leuke fun factor. Is deze motor daar geschikt voor? Ik zie ook dat er mensen mee op vakantie gaan is dit aan te raden of is het toch beter een wat "luxer" model te nemen.

De motor gaat voornamelijk worden gebruikt voor woon werk verkeer en wat ritjes in de buurt, weinig snelweg veel tussendoor. Nu ben ik alleen beetje bang dat het vermogen een beetje tegenvalt. Ik rij momenteel op een R6 en dan lijkt 50pk een beetje aan de lage kant haha.
 
Heren goedendag!

Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een motor voor woon-werk verkeer met een leuke fun factor. Is deze motor daar geschikt voor? Ik zie ook dat er mensen mee op vakantie gaan is dit aan te raden of is het toch beter een wat "luxer" model te nemen.

De motor gaat voornamelijk worden gebruikt voor woon werk verkeer en wat ritjes in de buurt, weinig snelweg veel tussendoor. Nu ben ik alleen beetje bang dat het vermogen een beetje tegenvalt. Ik rij momenteel op een R6 en dan lijkt 50pk een beetje aan de lage kant haha.

Voor jouw doel lijkt me dat wel een ideale motor. Zit je echter voornamelijk op de snelweg laat hem dan maar staan. Ik heb nu 8500 km gereden sinds vorig jaar waarvan totaal max. 50 km snelweg. Ik vind daar nu eenmaal niks aan en plan mijn routes altijd over stuurweggetjes.
In de stad ben je met een xtx zeker sneller dan met een r6, zeker als het verkeer wat drukker is.
Vermogen is bij een r6 het dubbele, qua koppel is de xtx gewoon in het voordeel omdat ie veel beter op pakt. Maar ga het gewoon eens ervaren en maak een proefrit, let wel het is een één-cylinder die meer cc heeft dan jouw vier-cylinder dus het blok voelt heel anders.
Ik ga over twee weken weer naar Italië en zal tijdens die ritjes als snel richting de 2500km zitten, aan comfort totaal geen gebrek.
Maar nogmaals, ga er gewoon eens onbevangen op rijden.

grtz, Tok
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan