xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wou over een tijdje andere kappen op mn X kopen en ik vroeg me af als de kappen van een nieuw model ook op een 2006 passen, vast wel iemand die dat hier weet lijkt me :)
 
ik wou over een tijdje andere kappen op mn X kopen en ik vroeg me af als de kappen van een nieuw model ook op een 2006 passen, vast wel iemand die dat hier weet lijkt me :)

Nee, dat gaat helaas niet passen. Op de 2007 en verder zit een andere tank. d.w.z. er zitten 2 uitsparingkjes in de tank waar de kappen in vallen.

Maar weest gerust ik heb hier nog een setje XTX-LE plastic liggen. laat maar weten of je daar eventueel intresse in heb.

full


gr, Look.
 
Ik had een keer m´n db-killer erin gedaan omdat ik op bezoek moest komen op het bureau bij oom agent,maar ik had meteen het gevoel dat ik heel wat vermogen kwijt was ...
Naar mijn idee,geen db-killers erin,kan je motor lekker vrij uitademen ;)

@ MarijnXTX je hebt PB
De slurf is er al uit
Powercommander en k&n gemonteerd

Denk inderdaad toch maar de Killers er weer uit :)
 
Nee, dat gaat helaas niet passen. Op de 2007 en verder zit een andere tank. d.w.z. er zitten 2 uitsparingkjes in de tank waar de kappen in vallen.

Maar weest gerust ik heb hier nog een setje XTX-LE plastic liggen. laat maar weten of je daar eventueel intresse in heb.

[afbeelding]

gr, Look.

Look weet jij welke functie die onderste kettingrol heeft? Volgens mij kan je die namelijk weglaten.

Alvast bedankt.
 
Look weet jij welke functie die onderste kettingrol heeft? Volgens mij kan je die namelijk weglaten.

Alvast bedankt.

Die is om het klapperen van de ketting tegen te gaan. Gewoon lekker laten zitten.

gr, Look.
 
wat moet dat kosten look ?

Geen idee nog. Ik moet het even bij elkaar zoeken en er een fototje van maken.
Ik heb ook nog een custom made uitlaat set voor de XTX liggen. Daar heb ik ook niet veel meer aan. dus die ga ik ook verkopen.

full


Ik zal proberen van het weekend alles even bij elkaar te zoeken en dan krijgen jullie hier de eerste keuze. Daarna gaan ze mp op.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Jonas......

Toevallig heb ik 2 weken terug de sticker van het kontje besteld.
De dealer vertelde mij dat alle stickers gewoon los te krijgen zijn.
Ik moest € 27,- betalen.

Oké, bedankt! Ga volgende week eens naar de dealer. Prijs zal wel ongeveer gelijk zijn denk ik : ).

Greetz

Jonas
 
Mijn tuono is zojuist verkocht, dus moet me helaas afmelden hier. Het was een zeer fijne fiets, maar nu dus iets anders.

Bedankt voor alle tips en info hier, en natuurlijk veel veilige kilometers gewenst! Nieuwe eigenaar zal zich ook wel melden hier.
 
Mijn tuono is zojuist verkocht, dus moet me helaas afmelden hier. Het was een zeer fijne fiets, maar nu dus iets anders.

Bedankt voor alle tips en info hier, en natuurlijk veel veilige kilometers gewenst! Nieuwe eigenaar zal zich ook wel melden hier.

Da's fijn voor je Danny, maar ik ben bang dat je in het verkeerde topic zit.
 
Die is om het klapperen van de ketting tegen te gaan. Gewoon lekker laten zitten.

gr, Look.

Heb een nieuwe achterveer waardoor ie hoger staat. Nieywe rol is nodig anders gaat ie langs de uitlaatbocht zag ik gisteren.
 
Ik had een keer m´n db-killer erin gedaan omdat ik op bezoek moest komen op het bureau bij oom agent,maar ik had meteen het gevoel dat ik heel wat vermogen kwijt was ...
Naar mijn idee,geen db-killers erin,kan je motor lekker vrij uitademen ;)

@ MarijnXTX je hebt PB

Ik had mijn killers er deze week ook in, het wordt meteen een "tamme brommer" ik heb ze er net weet uitgehaald en rijdt echt 10x beter! Jammer voor de buurman maar ze gaan er echt niet meer in.

Ik heb overigens lang getwijfeld of ik de matte leo's zou gaan oppoetsen.
Heb het toch gedaan en ben echt heel blij met het resultaat.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dikke chopper met je chrome pijpen :p ik vind ze mat toch mooier, ieder zo zun eigen smaak natuurlijk. Ik ben bezig die x3 logo's op de dempers oranje te maken omdat het dan mooi 1 geheel is met de oranje kappen set.
 
Ik zal mijn nick veranderen in ChopperBob ;)
Het is weer eens wat anders en wel clean.
Ben benieuwd wat je met je stickers gaat doen.... heb je niet een fototje?
 
Iemand een idee wat voor lagers [type/maat] er in de achter velg zitten? Wou deze binnenkort vervangen samen met de ketting en wil ze dan graag klaar hebben liggen :) Kan op google eigenlijk niks vinden??

En ook over nieuwe kappen kan ik niks vinden op internet, of bestellen jullie deze gewoon via de dealer??
 
Stond ik vandaag in leiden met een lekke band :S, Toch dik 40min rijden naar huis toe... Motor voor het politiebureau neer gezet en met de trien snel naar huis toe. En terug gekomen met een aanhanger, Kon het niet laten om toch nog even met de motor door de mcdrive geweest!
Was wel weer een dagje, OV vandaag ook nog eens door midden gebroken :D

motormcdrive.jpg
 
dus eigenlijk komt het er op neer dat jij gisteren het haasje was
kleinigheidje hou je toch

het is echter wel super weer
 
Hier maar even een paar foto's van de XTX

07042012568.jpg


07042012569.jpg


07042012570.jpg


07042012571.jpg


07042012572.jpg


Van de zomer komen er Akra's onder.

Wil er op den duur nog een K&N filter inhebben samen met een DNA stage 2 en een powercommander of rapidbike, las dat de meeste een hier een powercommander hebben is daar een speciale reden voor dat een powercommander beter is voor de xt ?
 
Heren...

Ik ben al een paar avonden aan het surfen op het net.
Gewoon ff neuzen wat er allemaal te krijgen is vvor de xtx.

Hier en daar best leuke dingen.

Iemand nog een suggestie voor n leuke site/webshop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan