XTRA geintegreerd remlicht

XTRA remlicht op de motor

  • Ja ik heb interesse

    Stemmen: 6 18,8%
  • Nee niets voor mij, laat maar zitten

    Stemmen: 22 68,8%
  • Ja ik heb interesse als deze goedkoper zou zijn

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ja ik heb interesse als deze als bouwpakket wordt geleverd e

    Stemmen: 3 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32

Kaboem!

MF'er
7 feb 2004
102
3
Noord Brabant
Ik wil met deze poll even peilen of motorrijdend Nederland interesse heeft in een extra remlicht welke volledig in de nummerplaathouder geintegreerd is.

Deze houder bestaat uit een rits hoog rendement leds met een zeer hoge lichtopbrengst en dito inkijkhoek welke oplichten als er geremd wordt. Dit als toevoeging op het bestaande remlicht van de motor. Prijs zal ongeveer rond de 50 euro liggen.

Je kunt het vergelijken met het 3de remlicht bij auto's.

Kaboem!Jeroen

full
 
Laatst bewerkt:
Valt op zich wel mee, het zijn natuurlijk niet alleen een paar leds maar ook de nummerplaathouder, prints, bekabeling andere onderdelen en arbeidsloon.

Kaboem!Jeroen
 
Ik ga zelf denk ik voor een setje hyper lights, trekt toch meer aandacht.
Die knipperen eerst 5x voordat ze permanent gaan branden.
 
dat bestaat toch al?!

ik heb ze gezien hoor. een strip led's en een vervangingslampje voor je remlicht.

als dát lichtje dan gaat branden omdat je remt gaan die ledjes ook branden. werkt namelijk draadloos en op batterijen. omdat het ledjes zijn kan werkt het met een klein batterijtje dat lang meegaat. die strip ledjes kun je op je helm of elk ander iets plakken. en volgens mij is die stip nog wel goedkoper dan 50 euro

edit: 2e remlicht voor op helm of topbox(draadloos)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken inderdaad die strip, maar deze licht waardeloos op. Zitten ook maar iets van 8 leds op terwijl er op deze 20 Hoog rendement leds zitten met een zeer hoge lichtopbrengst. Niet vergelijkbaar met de strip die in de handel verkrijgbaar is.

Daarnaast is deze volledig in de nummerplaathouder geintegreerd.

Kaboem!Jeroen
 
dat bestaat toch al?!

ik heb ze gezien hoor. een strip led's en een vervangingslampje voor je remlicht.

als dát lichtje dan gaat branden omdat je remt gaan die ledjes ook branden. werkt namelijk draadloos en op batterijen. omdat het ledjes zijn kan werkt het met een klein batterijtje dat lang meegaat. die strip ledjes kun je op je helm of elk ander iets plakken. en volgens mij is die stip nog wel goedkoper dan 50 euro
Bedoel je hiermee dat er weer een MF-er geld moet hebben om z'n hobby te betalen :+
 
ik vind het eerlijk gezegd een hoop geld voor een extra remlicht (dat ik eigenlijk ook niet mooi vind staan)

en waar een extra remlicht op je helm nog opvalt (daar gaat meestal niks branden) en hoog is geplaatst zodat niet alleen de auto direct achter je ziet dat jij remt (de meeste automobilisten kijken immers niet door, maar alleen náár de auto voor ze, een helm die uitsteekt en oplicht zien ze misschien wel)

maar succes ermee hoor. ónveiliger wordt het er in ieder geval niet van.
 
Errug duur!!! Voor de helft van de prijs heb ik een gecombineerd remlicht/mistachterlicht gebouwd met ietsje meer lichtopbrengst dan dit strookje led's.
 
Aangezien ze dat mega remlicht van m'n GS500 wel eens weigeren te zien, denk ik dat die kleine ledjes weinig verschil maken
 
In tegenstelling tot zo'n strip op je helm is dit mooi een geheel met de plaat houder.

Vind t wel leuk.
 
Ik was toch echt in de veronderstelling dat er wel interesse was naar een product als dit.

Gezien het aantal reacties valt dit dus helaas wel tegen, is het de prijs het concept of iets anders

Kaboem!Jeroen
 
Heb in m'n givi topkoffer (dus NIET erop) een givi remlicht set ingebouwd (€30,-). Bij een transalp vind ik t achterlicht/remlicht nogal belabberd, en xtra remlicht ziet er ook nog strak uit, dus is wel ok vind ik. Als dat geen optie was had ik denk wel zo'n strip aangeschafd.
 
Ik was toch echt in de veronderstelling dat er wel interesse was naar een product als dit.

Gezien het aantal reacties valt dit dus helaas wel tegen, is het de prijs het concept of iets anders

Kaboem!Jeroen

3e remlicht vind ik zelf nogal overdreven op de motor maar goed, als je mij vraag waar een 3e remlicht geplaatst moet worden is dat dus achterop de helm. Niet onder je kenteken plaat, want daar is hij naar mijn idee minder zichtbaar dan je eigenlijke remlicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan