Xtremebikz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk zal het allemaal best goedkomen.

Maar als iemand een bedrijf voert is het wel zo netjes om even een berichtje ergens achter te laten, of desnoods een simpele automatische reply bij afwezigheid, dat je weg bent. Ik snap niet dat iedereen die verwachting zo abnormaal vindt.
 
Ik heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk..... |(
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.
nou nou ....je kan maar een probleem hebben zeg :Z
voor service richting de klant zit je bij gerard aan het juiste adres :Y
snap dus ook jou toon niet
als de server het niet doet kan hij ook weinig doen lijkt me
als een winkelpand instort ligt er tusssen het puin toch ook geen briefje ..
sorry voor het ongemak maar vanwege technische problemen kunnen we niets voor je doen ?
als hij terug is kompt het wel goed
dus nokke met dat zeuren
 
Natuurlijk zal het allemaal best goedkomen.

Maar als iemand een bedrijf voert is het wel zo netjes om even een berichtje ergens achter te laten, of desnoods een simpele automatische reply bij afwezigheid, dat je weg bent. Ik snap niet dat iedereen die verwachting zo abnormaal vindt.

en ook dat helpt allemaal niets als je provider de verbinding ertussenuit knutseld als jij net op vakantie bent......


Die kerel is zelf al de dupe van zoiets en krijgt dan ook nog figuren die na 2 dagen al op een openbaar forum gaan lopen klagen en z'n naam besmeuren.... :Z
Als ik die Gerard was geweest was die bestelling van 'm zowiezo gecanceld... })
 
Wat een stelletje slijmballen hier, ik weet bijna zeker dat de meeste weten dat Gerard ook hier zit en daarom zo'n:ik ben je vriendje Gerard toon praten.
Ik lees hier ook vaak verhalen van ik heb mijn bestelling niet binnen, etc.....
iedereen mag lekker zijn mening hebben, ik blijf erbij:Gerard had op zijn minste kunnen aangeven dat hij op vakantie ging op de website toen die nog online was, je geeft dat niet aan de dag dat je weggaat en dat je website dan plots plat ligt.
Dit doe je een paar dagen van te voren zodat klanten weten of ze iets moeten bestellen of ergens anders kunnen gaan kijken voor hun product.
Voor diegene die dit allemaal normaal vinden, ik heb een gsx-r 1000 K6 voor 2000,-in de aanbieding, levertijd onbekend, betaling dient gelijk te gebeuren op bankrekeing 11221122 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na de betaling ben ik onbereikbaar en kunt u mij ook niet bellen, zodra ik weer bereikbaar ben, komt alles weer goed, dus relax en neem een pilletje.
en nu mag er een slotje op inderdaad want ik word moe van dat geslijm......
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

toch wens ik iedereen een prettige motorseizoen :]

P.S

Gerard, wanneer je dit leest, kan je al deze zogenaamde vriendjes blij maken met een kadoooooooootje. :}
 
en ook dat helpt allemaal niets als je provider de verbinding ertussenuit knutseld als jij net op vakantie bent......


Die kerel is zelf al de dupe van zoiets en krijgt dan ook nog figuren die na 2 dagen al op een openbaar forum gaan lopen klagen en z'n naam besmeuren.... :Z
Als ik die Gerard was geweest was die bestelling van 'm zowiezo gecanceld... })

Laster ?

Dit is nou het nadeel van een eigen mail-server hè :)

Maar ik loop niemand zijn/haar naam te besmeuren. Ik gaf alleen aan wat ik netjes zou vinden. Een slotje is inderdaad wel gepast. :W
 
Wat een stelletje slijmballen hier, ik weet bijna zeker dat de meeste weten dat Gerard ook hier zit en daarom zo'n:ik ben je vriendje Gerard toon praten.
Ik lees hier ook vaak verhalen van ik heb mijn bestelling niet binnen, etc.....
iedereen mag lekker zijn mening hebben, ik blijf erbij:Gerard had op zijn minste kunnen aangeven dat hij op vakantie ging op de website toen die nog online was, je geeft dat niet aan de dag dat je weggaat en dat je website dan plots plat ligt.
Dit doe je een paar dagen van te voren zodat klanten weten of ze iets moeten bestellen of ergens anders kunnen gaan kijken voor hun product.
Voor diegene die dit allemaal normaal vinden, ik heb een gsx-r 1000 K6 voor 2000,-in de aanbieding, levertijd onbekend, betaling dient gelijk te gebeuren op bankrekeing 11221122 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na de betaling ben ik onbereikbaar en kunt u mij ook niet bellen, zodra ik weer bereikbaar ben, komt alles weer goed, dus relax en neem een pilletje.
en nu mag er een slotje op inderdaad want ik word moe van dat geslijm......
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

toch wens ik iedereen een prettige motorseizoen :]

P.S

Gerard, wanneer je dit leest, kan je al deze zogenaamde vriendjes blij maken met een kadoooooooootje. :}
Denk aan je hart man :W
 
Laster ?

Dit is nou het nadeel van een eigen mail-server hè :)

Maar ik loop niemand zijn/haar naam te besmeuren. Ik gaf alleen aan wat ik netjes zou vinden. Een slotje is inderdaad wel gepast. :W

:? Ik had t ook niet over JOU ;)




__________________________________________________________________________________





Overigens ken ik Gerard niet, weet niet of en wie hij hier is of wat dan ook en commerciele presentjes zijn meestal waardeloze prullen die ruimte innemen zonder dat je er wat aan hebt, dus daar zit ik ook niet op te wachten.

Ik relativeer liever soms een beetje en maak me liever druk om andere zaken.


Goed, slotje op veler verzoek... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan