Xtremebikz

Status
Niet open voor verdere reacties.

YamaMocro

Die hard MF'er
25 jul 2003
259
0
Rotterdam
Weet iemand waarom Gerard(XtremeBikz) niet meer op zijn email reageert?
Ik heb wat besteld en wilde de order status bekijken maar de site is al 2 dagen plat en op mail krijg ik ook al geen antwoord.
Heeft iemand misschien een telefoonnummer zodat ik hem alsnog kan bellen.

Alvast bedankt,

:]
 
gewoon nog een mailtje aan wagen? ;)

het gaat mij niet zozeer om een email te sturen maar om de service richting de klant.
Ik heb wat besteld en verwacht dat ik de bestelling binnen een paar dagen binnen heb, ik heb tenslotte het geld gelijk overgemaakt.
Natuurlijk heb ik begrip voor vakanties, etc.... maar dan geef je dit aan en dan weet ik wat mij te wachten staat.
Als ik tot maandag niets meer hoor, dan annuleer ik de bestelling.
:]
 
Als ik Maandag nog niets gehoord heb , annuleer ik de bestelling ..........


Man , hij kan/zal wel server-problemen hebben.
Kan iedereen toch gebeuren?
 
Ik ga er vanuit dat er wat problemen zijn, ik neem aan dat hij niet de webserver uitzet als ie op vakantie gaat. Lijkt me stug dat hij ergens thuis de site op een webservertje heeft draaien :)

ff chillen, zal wel loslopen. Het gaat niet om duizenden euro's.. toch :?
 
Als ik Maandag nog niets gehoord heb , annuleer ik de bestelling ..........


Man , hij kan/zal wel server-problemen hebben.
Kan iedereen toch gebeuren?

Dat kan inderdaad iedereen gebeuren, maar iedereen mag ook zijn order annuleren of niet, als je probelemen hebt en je wilt klanten tevreden houden, het minste wat je kan doen, is ze informeren dat er problemen zijn.
Ik heb niets nada nothing ontvangen.
Stel dat ie zijn eigen webserver heb draaien of wat dan en er zijn problemen, kan je ook tijdelijk een bericht op de website zetten dat eraan gewerkt wordt of iets dergelijks. :]
 
Ik ga er vanuit dat er wat problemen zijn, ik neem aan dat hij niet de webserver uitzet als ie op vakantie gaat. Lijkt me stug dat hij ergens thuis de site op een webservertje heeft draaien :)

ff chillen, zal wel loslopen. Het gaat niet om duizenden euro's.. toch :?

Ik heb er geen probleem mee, alleen ik vind het niet echt klantvriendelijk om klanten op iets te laten wachten zonder tegen bericht of wat dan ook.
Ik heb een simpele tanktas bij motozoom besteld, kreeg netjes een email dat het geld ontvangen is, daarna netjes een email dat het pakket verzonden is, 1 dag later had ik het thuis, zo hoort het.... :}
 
Wacht nou eerst eens af wat er aan de hand is, voor hetzelfde geld is er dus idd echt iets aan de hand waar die gast niks aan kan doen ipv gelijk te veroordelen.

Neem een pilletje tegen je hoge bloeddruk en relax *D t is geen peacemaker waar je op wacht, toch ??
 
xjrcafe ligt er ook uit dus hij zal wel wat problems hebben denk ik.

gr Driver
 
De server van Xtremebikz en XJRCafe draait idd bij Gerard thuis, vermoedelijk heeft @Home een wijziging doorgevoerd waardoor beide sites niet meer bereikbaar zijn. Dit is tijdens de vakantie van Gerard gebeurd, en ja.... dan kun je weinig uitrichten........ Hoe vervelend dit ook is, er is momenteel even niets aan te doen. Gerard komt in de loop van komende week weer terug uit Italie en dan zal het z.s.m. worden opgelost.

@TS dat verklaard ook waarom Gerard nog niet op je mail heeft gereageerd, maar ik kan je verzekeren dat alles goed komt.
 
Laatst bewerkt:
Wacht nou eerst eens af wat er aan de hand is, voor hetzelfde geld is er dus idd echt iets aan de hand waar die gast niks aan kan doen ipv gelijk te veroordelen.

Neem een pilletje tegen je hoge bloeddruk en relax *D t is geen peacemaker waar je op wacht, toch ??

Pacemaker.... :X Peacemaker zou ook handig zijn. Worden ze weer vriendjes. :)
 
De server van Xtremebikz en XJRCafe draait idd bij Gerard thuis, vermoedelijk heeft @Home een wijziging doorgevoerd waardoor beide sites niet meer bereikbaar zijn. Dit is tijdens de vakantie van Gerard gebeurd, en ja.... dan kun je weinig uitrichten........ Hoe vervelend dit ook is, er is momenteel even niets aan te doen. Gerard komt in de loop van komende week weer terug uit Italie en dan zal het z.s.m. worden opgelost.

@TS dat verklaard ook waarom Gerard nog niet op je mail heeft gereageerd, maar ik kan je verzekeren dat alles goed komt.

Ik heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk..... |(
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.
 
De server van Xtremebikz en XJRCafe draait idd bij Gerard thuis, vermoedelijk heeft @Home een wijziging doorgevoerd waardoor beide sites niet meer bereikbaar zijn. Dit is tijdens de vakantie van Gerard gebeurd, en ja.... dan kun je weinig uitrichten........ Hoe vervelend dit ook is, er is momenteel even niets aan te doen. Gerard komt in de loop van komende week weer terug uit Italie en dan zal het z.s.m. worden opgelost.

@TS dat verklaard ook waarom Gerard nog niet op je mail heeft gereageerd, maar ik kan je verzekeren dat alles goed komt.


Zoals ik al zei, ff chillen. Je weet niet wat er allemaal gebeurd is. Hij is er echt niet met die paar euro ervandoor.... naar Italie :)
 
Ik heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk..... |(
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.
Jezus vent waar maak je je nu druk om :? Dat je spulletjes er niet zijn of wil jeje gelijk halen dat je klantonvriendelijk word behandeld???!!! -O-
Hoe vaak ik al iets besteld heb online en t pas na 2-3 weken binnen had...lekker belangrijk!
En als je t zo erg vind en zo zit te springen om je spullen had je gewoon naar n motorzaak gereden dan had je t direct mee kunnen nemen en anders had je daar ff kunnen zeiken dat ze klantonvriendelijk zijn |(
RELAX tis mooi weer :]
 
Jezus vent waar maak je je nu druk om :? Dat je spulletjes er niet zijn of wil je je gelijk halen dat je klantonvriendelijk word behandeld???!!! -O-
Hoe vaak ik al iets besteld heb online en t pas na 2-3 weken binnen had...lekker belangrijk!
En als je t zo erg vind en zo zit te springen om je spullen had je gewoon naar n motorzaak gereden dan had je t direct mee kunnen nemen en anders had je daar ff kunnen zeiken dat ze klantonvriendelijk zijn |(
RELAX tis mooi weer :]


:^
 
Ik heb begrip voor alle problemen die Gerard zou hebben, waar het mij om gaat is wat service richting de klant.
Ik heb wat besteld en betaald en ga er dus vanuit dat ik het na een paar dagen thuis heb, dat Gerard op vakantie gaat, is zijn recht, maar het minste wat hij kon doen, is dit vermelden op de site of via email aan alle mensen die wat besteld hebben.
Ik zie het vaak op sites dat bestellingten tussen die en die datum niet bezorgd kunnen worden wegens vakantie, dat heeft Gerard dus niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk..... |(
Ik wens hem alsnog een goede vakantie.

Misschien staat het wel op de site dat ie op vakantie is......MAAR DE SITES DOEN HET NIET DOOR EEN STORING !!!.... misschien was ik niet duidelijk genoeg B|
 
Geduld is een schone zaak waar maar weinig mensen kopen. Zeker nog nooit een nieuw product van RIZOMA besteld...... _O- _O- _O-

Gemiddelde levertijd van die spullen was rond de 14 weken. :W



Misschien is bellen beter, zelf spullen in Frankrijk besteld maar foutje met me creditcard gegevens. Even bellen en geregeld.
 
hahaha..wat een ongeduld...komt allemaal goed hoor...gerard houd zich gewoon aan de gemaakte afspraak.!!!!
dennis :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan