XTZ 1000

fred kroket

MF veteraan
24 okt 2003
2.100
1
Binnenkort nieuw lekkers van yamaha

:9~

full
 
Freddie,

Wel ff vermelden natuurlijk waar je deze primeur vandaan hebt vriend!

www.tdm-trx.nl :} We heard it first, and don't you forget it!

Trouwens, het piccie stond een paar weken gelden al op onze site hoor!
 
Freddie,

Wel ff vermelden natuurlijk waar je deze primeur vandaan hebt vriend!

www.tdm-trx.nl :} We heard it first, and don't you forget it!

Trouwens, het piccie stond een paar weken gelden al op onze site hoor!

sorry hé, delen mijne besten!!!

Moet je hier eens kijken:

http://www.clubtenereitalia.org


Wel ff registreren, misschien hebben jullie het daar wel vandaan???


En ja, toevallig stond er een topic over op op de tdm/trx site, en dan????



trouwens, mijn vrienden kies ik zelf!!!!

 
Laatst bewerkt:
XTZ-R1000 Tenere

Deze tekening was te zien op de voorpagina van Töff magazine
(http://www.toeff-magazine.ch)



Ik heb gemailt naar Yamaha met de vraag over deze motor echt werd ontwikkelt en kreeg het volgende antwoord:

Dear Mr. Kruunenberg,

As you are probably aware, every summer MC magazines speculate quite heavily on new models to come-up. As manufacturer, you might understand, we do not comment on any new model prior to its official embargo date. Therefore, I am afraid you will have to be patient and follow our news in the coming months, when the 2005 will be introduced.

After the press launches you are most welcome to contact us or Yamaha Motor Nederland for further details on the bikes you are interested in.

Trusting in your understanding, we remain with best regards,
YAMAHA\'s DESIGN CAFE TEAM







--------------------------------------------------------------------------------als iemand toevallig meer weet, meld het effe.
ben wel nieuwschiereig.
alvast bedankt van marvin

ik weet alleen niet ik de foto in het beeld krijg, iemand helpen :}


Oud nieuws Fred. Heeft al op MF gestaan met weinig reactie.
 
Er zit een opvallende uitstulping onderaan de voorvork: Zou dit model ook hydraulische voorwiel-aandrijving hebben zoals op diverse prototypes van Yamaha?
Tis een speculatie op een speculatie van een gespeculeerde tekening (bestaat dat Toff blad eigenlijk wel?), maar ach, een beetje dagdromen mag altijd.

Als de tekening ook maar half zou kloppen dan zou er eindelijk weer eens een all-road kunnen komen (naast de KTM dan) die voor het echte serieuzere werk bedoeld lijkt in plaats van weer een opgeblazen toerfiets met verlaagd zadel en wegbanden. Hoera Yamaha!
 
Er zit een opvallende uitstulping onderaan de voorvork: Zou dit model ook hydraulische voorwiel-aandrijving hebben zoals op diverse prototypes van Yamaha?

Volgens mij klopt dat idd. Je ziet bovenaan ook de slangen lopen van de hydrauliek. Mooi ding :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan