dutchdude
MF veteraan
plakkende inlaat die loskomt met warmte/ klep stellen?Niet? Die van mij wel. Vanochtend vertrok ik weer eens op 1 cilinder en het werden er automatisch weer 2!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
plakkende inlaat die loskomt met warmte/ klep stellen?Niet? Die van mij wel. Vanochtend vertrok ik weer eens op 1 cilinder en het werden er automatisch weer 2!
[afbeelding]
Hier gingen we oversteken en een beetje oefenen in los zand. We hadden ons voorgenomen om eens goed te gaan crossen over een zwaar stuk terrein. Een maatje met een dr800 en ik op mijn suup.
Met zijn 2en toch een beetje tegen dit gebied aan staan hikken aangezien we de vorige keer echt stonden te slingeren over een zachte ondergrond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier mooi in beweging. Lekker heuveltje af en op en af en op enz. Maat van me op zijn DR een stuk sneller en harder als mij en ik erachteraan ploegen, toch redelijke snelheden van 50 gehaald en maatje zelfs 60. Toch redelijk veel oude sporen van auto's ed maar de zware machines drukken zich er goed doorheen. Je merkt wel echt, stilstaan is dood gaan. Lekker gas erop houden en ploegen.
[afbeelding]
Dit was 1 van de 2 keer dat ik vast stond.
[afbeelding]
en hier ben ik gaan vliegen. Linkerpijl: point of no return. Rechterpijl: point of impact
Daarna zijn we nog even de bossen in gegaan en dan merk je echt dat het makkelijker gaat en minder angst hebt aangezien de motor op het zand veel meer slingert.
Zoals je ziet zit mijn band goed vol. De scouts zijn echt te weinig nop voor dit werk, daarom vroeg ik het. Een maat van mij heeft TKC's eronder liggen en is er erg tevreden over en mij lag iets bij van die mitas.Jep heb ik, bevalt erg goed. Op asfalt in de regen is het glijden geblazen als je vroeg op het gas gaat, maar dat is eigenlijk wel tof
In de modder doet het volgens mij een stuk meer als een TKC80 hoewel dat m.i altijd lastig vergelijken is. Mocht je hem voor niet teveel kunnen vinden is het zeker een aanrader! Afgelopen zondag de Twentse blub in geweest en dan kan ik met wat moeite en een hoop 'doen alsof je gek bent' de jongens op de DR/XR/WR/TT's redelijk bijhouden
Ik ben op zoek naar een Dakar project, zoek al een uur op internet maar kan niets fatsoenlijks vinden. Ik bedoel dan gewoon iemand die een xtz heeft omgebouwd naar een "dakar" versie en dat stap voor stap heeft uitgelegd.
Ik had al wat plannen voor de komende tijd maar moet even kijken in hoeverre de portemonnee het toelaat.
- acerbis handkappen
- de hoge mudgard zoals peke (sorry man vind het gewoon mooi.)
- progressieve vering
- verhogen
- scherm voor de koplampen.
en dan vergeet ik waarschijnlijk de helft
o ja
- uitlaat vervangen
- betere achterveer
scheelt het verhogen trouwens in off-road kwaliteiten? en wat heb je dan met de voorzijde gedaan?