XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, iets meer eerbied! Dat is een twee-eenheid én de uitvinding van het jaar (vind ik dan!)! Niks meer "waar laat ik mijn tent" of "ik krijg de haringen niet in de grond", maar gewoon op het span kamperen, dat is pas inventief!
En zijspan rijden geeft een extra dimensie aan motorrijden, dan is off-roadzijspanrijden pas echt kicken!
Moet me trouwens van het hart dat jij de jouwe wel erg goedkoop de deur uit wilt doen.... Da gadda gij geheid spijt van krijge jonge......

Ik wil niet te veel vragen. Dat ligt met name aan het voorwiel, waar je goed mee kan rijden, maar wel van merkt dat er offroad mee is gereden. Dus als de koper nog 200,- voor een goede wielenset uitgeeft is hij/zij de koning(in) te rijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet te veel vragen. Dat ligt met name aan het voorwiel, waar je goed mee kan rijden, maar wel van merkt dat er offroad mee is gereden. Dus als de koper nog 200,- voor een goede wielenset uitgeeft is hij/zij de koning(in) te rijk.

Daar is die dan ook voor gemaakt, hij heet niet voor niets super Ténéré... Maar ik snap je wel, de meeste hoogpotigen worden alleen maar op asfalt gebruikt!
 
Ik heb nog een touratech rvs roadbookhouder liggen met groot venster. Maar Komkommer weet een goedkopere, nieuwere, plastiken roadbookhouder te vinden.
Mijne gaat je 45,- achteruit brengen, inlusief verzenden. Maar het is wel een echte touratech dus kan je posen bij je matties.
45 voor een touratech? Dat zou ik doen.

Afgelopen weekend echt een prachtige roadbookrit dwars door Amsterdam gehad met de Tenere-club! :)
 
Eikels zullen het echt niets zijn hoor, anders waren ze niet geinteresseerd geweest in een suup *D .
herinnering kan wel eens helpn ja, na een weekje ofzo. :Y

Die zijn niet geïnteresseerd in een suup maar in een motor die binnen hun budget past.

Je advertentie is duidelijk een liefhebber belt meteen voor een afspraak.
Daarbij vind ik je vraagprijs ook te laag. :Y
En al helemaal omdat je er zekersteweten spijt van gaat krijgen
 
hehehe, ik zal een linkje zetten in de advertentie naar jullie reactie op de vraagprijs })

Tja, en ik zeg al, als je er op rijdt voel je wat. Ik zou daar zelf ook kritisch op zijn.
 
Dat de vraagprijs te laag ligt heb ik ook al gezegd.
Maar de zeeuwse speklap wil er blijkbaar graag vanaf. ;)

Ik wacht wel even met op MP zetten, want dan reageert er toch niemand op die van mij.

:+
 
Laatst bewerkt:
ben bang dat alleen brabo's en zeeuwen zich daar druk om maken....
(sorry, beetje flauw, ik weet het)
 
Afgelopen weekend echt een prachtige roadbookrit dwars door Amsterdam gehad met de Tenere-club! :)

via de nieuwendijk over de dam, de kalverstraat in over het spui naar t koningsplein door de leidsestraat naar de nieuwe schans, bij de wetering het nieuwe metrostation in, en er bij t CS weer uit...


klinkt goed..


(let's keep on dreaming)
:Z
 
Het is me trouwens opgevallen dat als je een antwoord geeft op iemand zijn vraag die hij heeft gesteld n.a.v. de marktplaats advertentie, daarna niets meer hoort. Is dat normaal? Ik heb het echt over 6 personen of zo.
Gewoon een: " ok, bedank" is eigenlijk al voldoende. Beetje jammer, omdat ik niet weet of mijn mails aankomen. Hebben jullie die ervaring ook?

Ja ;) hoewel er ook uiterst vriendelijke marktplaatsfiguren zijn. Maar dat zijn wel uitzonderingen.
 
...is het hier ook al algemeen bekend dat de tenere volgend jaar 30?? bestaat...
er zou een tenere meeting in frankrijk zijn.. in 2013??​
 
@Nomiis, Mooie motor!! Ik lees al tijden (stiekem) mee, want zou ooit graag zo'n super tenere willen. Maar je motor ziet er goed uit en je advertentie komt betrouwbaar over (sommige advertenties op mp slaan echt nergens op :N ) Dus je zal hem wel snel kwijt zijn denk ik!

Beetje jammer dat ik nu niet het geld heb en nog een motor heb staan anders was ik zeker komen kijken!!
 
45 voor een touratech? Dat zou ik doen.

Afgelopen weekend echt een prachtige roadbookrit dwars door Amsterdam gehad met de Tenere-club! :)


Das bepaalt geen Super Tenere club!Alleen maar 1 cil Tenere.Van 2 cil ST hebben ze daar in de regel geen kaas gegeten.
 
Laatst bewerkt:
Das bepaalt geen Super Tenere club!Alleen maar 1 cil Tenere.Van 2 cil ST hebben ze daar in de regel geen kaas gegeten.
Sterker nog, ze hebben er nog nooit van gehoord. :W

Lijkt me echt wijs om daar eens te rijden op de motor :]
Damrak-oudebrugsteeg-lange niezel-korte niezel-over de zeedijk-stormsteeg, en de gelderschekade.
Overdag keidruk daar, s`nachts za het er wel helemaal uitgestorven zijn.
 
@Nomiis, Mooie motor!! Ik lees al tijden (stiekem) mee, want zou ooit graag zo'n super tenere willen. Maar je motor ziet er goed uit en je advertentie komt betrouwbaar over (sommige advertenties op mp slaan echt nergens op :N ) Dus je zal hem wel snel kwijt zijn denk ik!

Beetje jammer dat ik nu niet het geld heb en nog een motor heb staan anders was ik zeker komen kijken!!

Vind ik ook jammer ;)

Bedankt voor de terugkoppeling op de advertentie. Mocht je je NVT hebben verkocht, informeer dan nog even. Wellicht heb ik hem nog staan, maar staat hij tegen die tijd niet meer op marktplaats. MP= namelijk belachelijk duur geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan