XTZ 750 Super Ténéré - Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
jongens, heb weer eens een probleem. afgelopen dinsdag reed ik naar de kazerne en na 20 kilometer sloeg mijn motor af. Aan de kant van de weg deed hij het weer na 5 min wachten en toen kon ik weer 4 km rijden. Wilde namelijk de afslag nemen om terug naar huis te rijden. Hij viel weer uit en na 5 min startte hij weer en 2 km verder sloeg hij weer af.
Hij gaf een beetje een schokkend gevoel alsof hij geen brandstof had alleen had hem net af getankt(met benzine).
als ik hem gewoon stationeer liet lopen begon hij na ongeveer 10 min te klinken alsof hij op 1 cilinder liep. De ANWBer zei dat het misschien de bobine zou zijn. Heeft er iemand een idee?


Daan, zo te horen heb ik hetzelfde gehad........in mijn geval was het een bougiedop, die functioneerde niet meer goed, met als gevolg geen vonk, en een bougie die vet slaat en ook niet meer vonkt, of af en toe, de Spaanse motorzaak wijte het aan hoge (buiten)temperaturen in combinatie met de bougiedoppen die van bovenaf met een rubbertje in de klepdekselpakking verzonken zijn, ze hebben een dopje vervangen, en de andere het rubbertje eraf gegooid, ik heb er sindsdien nooit geen last meer van gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan