XTZ 750 Super Ténéré - Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, heb even gekeken en volgens mij loopt de kabel naar het blok.
En wel op de achterkant van het blok en dan gewoon bovenop rechts.
 
Laatst bewerkt:
Nog maarn paar plaatjes.......

Trans Labrador Higway, (uiteraard) Labrador Canada, vorig jaar? (of was 't alweer langer geleden) op de brug bij Happy Valley Goose bay, Bij de Bay of Saint Lawrence.


Uploaded with ImageShack.us

De Translabrador Higway, zo'n 2000 km onverhard, van zand, ook stukken mul, tot gravel,het kan nog, zo'n beetje de laatste frontier op het Noord Amerikaanse continent,
maar daar zit een eind aan te komen, dit mede te danken aan de klimaats verandering, zijn de voorheen kleine mijnen in Labrador city (een dorp) sinds kort over land bereikbaar, en dus rendabel, de beschaving"" schuift steeds verder op, vooral in dit deel van de wereld", berwacht wordt dat de Trans Labrador highway binnen 4 jaar geheel geasfalteerd is
 
WTF! Krijg ik dit in mijn mailbox. denk dat ik maar niks ga terugsturen. Zal wel een of andere Ghanees zijn :( . Lekker om meer foto's vragen terwijl ik net de link naar motorshopper heb meegestuurd. Iets zegt me dat het een automatisch gegeereerd bericht is O-)

Hello Seller,

Thanks for your response... I want to purchase your posted AD for my Son as a Birthday gift and am ready to pay right away through PayPal, why i want to use PayPal is because they are the most fastest and well secured for online transaction.. For quick business, i want you to email me with your PayPal account email, name and your firm price so i can send the instant payment for you now.

If you don't have a paypal account, kindly log in to www.paypal.com and try and create a new account with PayPal now, its very easy save and fast. I will also need more pics in your next email.
I will be waiting for your PayPal account email and name for the instant payment to commence fast.
 
Trap er niet in Simon.
Eerst wil die alles zo snel mogelijk en dan later vraagt ie nog om foto's.

Wat een losers zijn het toch. :(
 
WTF! Krijg ik dit in mijn mailbox. denk dat ik maar niks ga terugsturen. Zal wel een of andere Ghanees zijn :( . Lekker om meer foto's vragen terwijl ik net de link naar motorshopper heb meegestuurd. Iets zegt me dat het een automatisch gegeereerd bericht is O-)

Hello Seller,

Thanks for your response... I want to purchase your posted AD for my Son as a Birthday gift and am ready to pay right away through PayPal, why i want to use PayPal is because they are the most fastest and well secured for online transaction.. For quick business, i want you to email me with your PayPal account email, name and your firm price so i can send the instant payment for you now.

If you don't have a paypal account, kindly log in to www.paypal.com and try and create a new account with PayPal now, its very easy save and fast. I will also need more pics in your next email.
I will be waiting for your PayPal account email and name for the instant payment to commence fast.


heb ook zoiets gehad met mijn landrover..

"auto wordt opgehaald door een vriend"
en of ik de papieren vast wilde sturen..

yeah right... :N
 
Muchos gracias Peke. Hij zat bij mij op het frame op een plek met veel verf.

Raymond, dat asje was goed droog, maar na het schoonmaken zag het er nog goed uit. Maar even extra aandacht aan besteed.
 
@Jouke,
Het is een zo`n lagertje waar dat asje inzit:
large_sferisch_algemeen.jpg


Zo ST is ready to go:
100_2986.jpg


nu de rest nog, eerst koffie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan